Suzuki podpisało umowę partnerską z firmą HAKUTO, która weźmie udział w konkursie Google Lunar XPRIZE, wysyłając na Księżyc łazika.
Hakuto to pierwsza japońska prywatnie finansowana inicjatywa biorąca udział w konkursie Lunar XPRIZE sponsorowanym przez Google. Konkurs polega na wysłaniu łazika na Księżyc, który przemierzy 500 metrów i prześle na Ziemię wysokiej rozdzielczości materiały filmowe i zdjęciowe.
Suzuki zapewni wsparcie techniczne w budowanie łazika dla zespołu Hakuto. Przed zespołem Suzuki stoi kilka wyzwań. Jednym z nich jest obniżenie masy łazika, co pozwoli na obniżenie kosztów wysłania go w kosmos. Należy również odpowiednio dostosować właściwości jezdne łazika, aby bez problemu poruszał się po Księżycu, który pokryty jest regolitem przypominającym miałki piach. W tych celach Suzuki wykorzysta wiedzę i technologie stosowane przy produkcji samochodów miejskich oraz tych z napędem na cztery koła.
Za nami już siódma edycja wielkiego sprzątania polskich akwenów w ramach ogólnoświatowej akcji Suzuki Clean Ocean, która ma na celu uświadomienie zagrożenia dla środowiska naturalnego człowieka, płynącego z zanieczyszczenia rzek, jezior i mórz.
Dowiedz się więcejMagazyn „Motorrad” opublikował test porównawczy motocykli z popularnego segmentu naked.
Dowiedz się więcejMarka Suzuki rozszerzyła współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce, zostając Oficjalnym Narodowym Dostawcą Mistrzostw Świata Mężczyzn do lat 21 w Piłce Ręcznej.
Dowiedz się więcejTeoretycznie za śmieci płacimy wszyscy, co jednak nie zmienia faktu, że odpady wciąż w Polsce nie trafiają dokąd powinny, a więc na wysypiska.
Dowiedz się więcej