Wielu klientów salonów Suzuki pyta o automatyczne skrzynie biegów w modelach S-Cross. Do niedawna w ofercie marki Suzuki znajdowały się auta w wersji Hybrid z silnikiem benzynowym 1.5 DualJet, połączonym ze zautomatyzowaną przekładnią AGS. Suzuki uzupełnia gamę o kolejną wersję – S-Cross SP z hydrokinetycznym „automatem” Aisin.
Wspomniane S-Crossy, które w cenniku klienci łatwo odnajdą z rozróżnieniem „1.4 BoosterJet mild Hybrid 6AT rok modelowy 2025”, mają pod maską sprawdzone jednostki napędowe K14D (teraz o mocy 110 koni i maksymalnym momencie obrotowym 235 Nm). To miękkie hybrydy (mild Hybrid), z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Rozpędzają się do maksymalnie 180 km/h, nie brakuje im dynamiki (0-100 km/h w 10,1 s). Samochody w tej specyfikacji można mieć z napędem na przednią lub obydwie osie. Zużycie paliwa, wg. WLTP, w trybie mieszanym wynosi tylko 5,8-5,9 l na setkę. Warto też podpowiedzieć, że S-Cross SP z automatem może holować przyczepy o masie maksymalnej do 1200 kg (z hamulcem, bez hamowanej osi – 600 kg). W cenniku detalicznym nowe Suzuki wyceniono od 133 tysięcy złotych (4WD od 145 tysięcy zł).
Suzuki oferuje samochody SUV w dwóch opcjach układu przeniesienia napędu, czyli tylko na przód lub na wszystkie koła. Koncern z Hamamatsu konsekwentnie i - co najważniejsze - od lat podkreśla, że napęd AWD ma wiele zalet.
Dowiedz się więcejPo 22 latach koncern Suzuki Motor Corporation na swoich produktach odświeża znak firmowy.
Dowiedz się więcejZapraszamy wszystkich właścicieli jednośladów i ATV Suzuki do Autoryzowanych Serwisów japońskiej marki, gdzie od 1 października, na terenie całej Polski, rozpoczyna się kolejna odsłona cyklicznej i prowadzonej od wielu lat akcji „Październik miesiącem oszczędzania”
Dowiedz się więcejOd września warszawski WORD (www.word.waw.pl) korzysta z 32 egzemplarzy miejskiego modelu z Japonii podczas egzaminów na prawo jazdy kat. B.
Dowiedz się więcej