Suzuki Assistance
SUZUKI ASSISTANCE
Jeżeli w okresie trwania gwarancji podstawowej samochodu udzielonej przez Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. (trwającej 36 miesięcy lub do momentu przejechania przez samochód 100 000 km - w zależności, co pierwsze nastąpi) twój samochód zostanie unieruchomiony i kontynuacja jazdy nie będzie możliwa...
Zadzwoń do całodobowego Centrum Pomocy, które udzieli Ci pomocy w ramach programu Suzuki Assistance: + 48 22 532 84 36 Lub Zgłoś zdarzenie za pomocą w aplikacji mobilnej 'Moje Suzuki'.
Na bezpłatną pomoc Suzuki Assistance możesz liczyć m.in. w razie:
- przebicia ogumienia powstałego w czasie jazdy lub w wyniku wandalizmu
- uszkodzenia zewnętrznego oświetlenia, lusterek, wycieraczek, szyb
- rozładowania akumulatora
- braku lub nalania niewłaściwego paliwa
- zaginięcia, zatrzaśnięcia w pojeździe lub uszkodzenia kluczyków
- unieruchomienia samochodu przez zwierzęta (np. w wyniku przegryzienia kabli)
- awarii polegającej na nagłym i nieprzewidzianym wystąpieniu usterki, która uniemożliwia uruchomienie samochodu lub jego jazdę
- wypadku lub kolizji drogowej
Z zakresu pomocy wyłączone wcześniej umówione naprawy lub usługi serwisowe i ew. naprawy usterek wykrytych w ich trakcie.
Uwaga:
Warunkiem udzielenia pomocy w ramach programu Suzuki Assistance jest kontakt z Centrum Pomocy. Szczegółowe zasady udzielania pomocy w ramach programu zostały zawarte w Warunkach Programu Suzuki Assistance (OWU).
Dzwoniąc do Centrum Pomocy, zostaniesz zapytany przez konsultanta o:
Twoje imię, nazwisko, adres, numer rejestracyjny, markę i numer identyfikacyjny VIN samochodu , przebieg, lokalizację i objawy awarii oraz aktualny numer telefonu do kontaktu.
Jeżeli w celu zyskania pomocy użyjesz aplikacji mobilnej „Moje Suzuki”:
podstawowe dane dotyczące samochodu oraz lokalizacji (jeżeli ją udostępnisz) zostaną przesłane do Centrum Pomocy automatycznie, jednak w trakcie dalszego kontaktu możesz zostać poproszony o ich potwierdzenie. Prosimy pamiętać, że wysłanie zgłoszenia przez aplikację Moje Suzuki może być uwarunkowane konfiguracją telefonu i dostępnością usług twojego operatora. Jeżeli zgłoszenie nie wywoła kontaktu z Centrum Pomocy w oczekiwanym czasie prosimy wykonać połącznie telefoniczne.
W ramach programu Suzuki Assistance, otrzymasz następujące formy pomocy:
Pomoc na miejscu lub holowanie do ASO - przy drobnych usterkach nastąpi próba usprawnienia samochodu przy drodze, a jeżeli okaże się ona niemożliwa zostanie on odholowany do twojej (o ile odległość nie jest większa niż 100 km) lub najbliższej autoryzowanej stacji serwisowej Suzuki.
Jeżeli naprawa twojego samochodu nie będzie możliwa w ciągu tego samego dnia, a usterka jest objęta gwarancją producenta, możesz uzyskać świadczenia dodatkowe:
- Samochód zastępczy (do chwili ukończenia naprawy twojego samochodu, ale nie dłużej niż przez 4 doby).
- Gdy jesteś w podroży zakwaterowanie w hotelu albo jej kontynuacja lub powrót do miejsca zamieszkania. Istnieje możliwość połączenia tych świadczeń w wariantach przedstawionych w OWU.
- Poza granicami Polski pomoc w ramach programu Suzuki Assistance będzie udzielana na terenie Unii Europejskiej oraz następujących krajów: Andora, Gibraltar, Islandia, Norwegia, Macedonia, Serbia, Kosowo, Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina, Szwajcaria, Lichtenstein, Monako, Watykan, San Marino, Wielka Brytania.
Aktualizacja 08.2025