system kontroli trakcji
W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.
Model | Cena PLN |
V-Strom 650XT | 42 500 zł |
Model | Cena PLN |
V-Strom 650XT | 43 900 zł |
Najlepszy sposób na zrobienie wszystkiego. Narzędzie, które nigdy Cię nie zawiedzie. Wymyśl zadanie, wyzwanie, przygodę. To odpowiedź na każdy pomysł. V-Strom 650.
W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.
Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.
Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwalać dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.
Szczególnie przydatne w czasie jazdy autostradowej oraz w ekstremalnych warunkach. Wchodzą w skład standardowego wyposażenia motocykla.
Lepsze zabezpieczenie silnika podczas jazdy w terenie i bardziej adventurowy wygląd.
Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.
Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.
Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.
W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.
Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.
Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwalać dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.
Szczególnie przydatne w czasie jazdy autostradowej oraz w ekstremalnych warunkach. Wchodzą w skład standardowego wyposażenia motocykla.
Lepsze zabezpieczenie silnika podczas jazdy w terenie i bardziej adventurowy wygląd.
Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.
Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.
Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.
W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.
Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.
Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwalać dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.
Szczególnie przydatne w czasie jazdy autostradowej oraz w ekstremalnych warunkach. Wchodzą w skład standardowego wyposażenia motocykla.
Lepsze zabezpieczenie silnika podczas jazdy w terenie i bardziej adventurowy wygląd.
Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.
Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.
Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.
W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.
Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.
Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwalać dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.
Szczególnie przydatne w czasie jazdy autostradowej oraz w ekstremalnych warunkach. Wchodzą w skład standardowego wyposażenia motocykla.
Lepsze zabezpieczenie silnika podczas jazdy w terenie i bardziej adventurowy wygląd.
Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.
Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.
Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.
Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy.
Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.
Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.
Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).
Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.
Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.
Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.
Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy.
Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.
Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.
Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).
Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.
Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.
Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.
Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy.
Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.
Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.
Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).
Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.
Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.
Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.
Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy.
Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.
Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.
Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).
Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.
Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.
Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.
Typ silnika | 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin |
Średnica cylindra x skok tłoka | 81,0 mm x 62,6 mm |
Pojemność skokowa | 645 cm3 |
Moc maksymalna | 52 kW (71 KM) / 8800 obr./ min |
Moment obrotowy | 62 Nm / 6300 obr./ min |
Długość całkowita | 2275 mm |
Szerokość całkowita | V-Strom 650XT: 910 mm V-Strom 650A: 835 mm |
Wysokość całkowita | 1405 mm |
Rozstaw osi | 1560 mm |
Prześwit | 170 mm |
Wysokość siedziska | 830 mm |
Masa w stanie gotowym do jazdy | V-Strom 650XT: 216 kg V-Strom 650A: 213 kg |
Stopień sprężania | 11,2 : 1 |
Zasilanie w paliwo | Wtrysk paliwa |
Rozrusznik | Elektryczny |
System smarowania | Mokra miska olejowa |
Przekładnia | 6-biegowa z zazębieniem stałym |
Przełożenie wstępne | 2,088 (71/34) |
Przełożenie końcowe | 3,133 (47/15) |
Zawieszenie - Przód | Teleskopowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory olejowe |
Zawieszenie - Tył | Wahaczowe, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy |
Pochylenie/ wyprzedzenie | 26˚ / 110mm |
Hamulce - Przód | Tarczowy podwójny |
Hamulce - Tył | Tarczowy |
Opony - Przód | 110/80R19M/C 59V, bezdętkowe |
Opony - Tył | 150/70R17M/C 69V, bezdętkowe |
System zapłonu | Elektroniczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 l |
Ilość oleju (całkowita) | 3 l |
norma Euro | 5 |
emisja spalin ( g/km) (WMTC) | 100 |
zużycie paliwa (l /100 km) (WMTC) | 4.2 |
Copyright © 2023 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności. Możesz także zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.