Suzuki uruchomiło usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która pozwala na stałe monitorowanie samochodu za pośrednictwem aplikacji instalowanej na smartfony.
SUZUKI CONNECT powiadamia użytkownika pojazdu m.in. o włączonych światłach, aktywowaniu kontrolnej lampki informującej o awarii, zbliżającym się przeglądzie, uruchomieniu pojazdu bez wiedzy użytkownika i zmianie lokalizacji samochodu.
Za pośrednictwem aplikacji SUZUKI CONNECT można również zdalnie blokować oraz odblokować zamki drzwi – funkcja jest nieaktywna w wypadku zablokowania zamków pilotem.
Usługa lokalizacji pojazdu pozwala na odnalezienie samochodu Suzuki na parkingu oraz udostępnienia jego położenia.
Użytkownik pojazdu może wyświetlić historię jazdy z ostatnich 18 miesięcy, zawierającą informacje o średnim zużyciu paliwa, pokonanych dystansach oraz miejscach rozpoczęcia i zakończenia podróży.
W celu uruchomienie usługi SUZUKI CONNECT należy skontaktować się z autoryzowanym dilerem Suzuki.
Aktualnie SUZUKI CONNECT jest dostępne dla użytkowników Suzuki S-Cross bieżącej generacji. Wkrótce nowa usługa obejmie również inne modele Suzuki.
Za nami już siódma edycja wielkiego sprzątania polskich akwenów w ramach ogólnoświatowej akcji Suzuki Clean Ocean, która ma na celu uświadomienie zagrożenia dla środowiska naturalnego człowieka, płynącego z zanieczyszczenia rzek, jezior i mórz.
Dowiedz się więcejMagazyn „Motorrad” opublikował test porównawczy motocykli z popularnego segmentu naked.
Dowiedz się więcejMarka Suzuki rozszerzyła współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce, zostając Oficjalnym Narodowym Dostawcą Mistrzostw Świata Mężczyzn do lat 21 w Piłce Ręcznej.
Dowiedz się więcejTeoretycznie za śmieci płacimy wszyscy, co jednak nie zmienia faktu, że odpady wciąż w Polsce nie trafiają dokąd powinny, a więc na wysypiska.
Dowiedz się więcej