14.03.2022

Wiosna za tydzień. Jak uniknąć kolejek w serwisach motocyklowych?

Wciąż za oknami mamy niskie temperatury i choć w prognozach może wciąż pojawić się śnieg, kalendarzowa wiosna nieuchronnie zbliża się wielkimi krokami. Za kilka dni, gdy tylko pogoda zacznie się stabilizować, na ulice wyjadą pierwsze jednoślady. Na pewno trzeba je odpowiednio przygotować do sezonu, a to – biorąc pod uwagę kalendarz - właściwie ostatni dzwonek, żeby uniknąć później kolejek w ASO.

W poprzednim miesiącu Suzuki rozpoczęło akcję „Wiosna w lutym”. Ze względu na duże zainteresowanie właśnie została przedłużona do końca marca. W jej ramach klienci mogą liczyć na atrakcyjne rabaty na części, akcesoria oraz robociznę. „Wiosna w lutym” jest dedykowana nie tylko jednośladom (motocyklom czy skuterom) Suzuki. Mogą z niej skorzystać również posiadacze quadów japońskiej marki. Akcja dotyczy zarówno maszyn kupionych w sieci autoryzowanych dilerów, a także egzemplarzy pochodzących z importu prywatnego.

Do końca marca każdy, kto odwiedzi ASO i skorzysta z „Wiosny w lutym” może otrzymać 30-procentowy rabat na oryginalne części zamienne (*1), 15 procent rabatu na oryginalne akcesoria Suzuki (*2) oraz drobny pamiątkowy upominek – breloczek w kształcie miniaturowej rękawicy bokserskiej z logo Suzuki Boxing (*3). Oprócz tego można przystąpić do Programu Suzuki-Ecstar Assistance (także dla pojazdów po podstawowym okresie gwarancji) lub Programu Serwisowego Suzuki, który zapewnia utrzymanie stałych rabatów na części i robociznę przez cały rok.

Warto pamiętać, że autoryzowany serwis Suzuki (w miarę możliwości i w obszarze swojego działania) może – właśnie z powodu niestabilnej w marcu pogody - odebrać wasz motocykl i dostarczyć go do serwisu własnym transportem. Szczegóły usługi „door to door” do ustalenia z wybranym ASO.

Szczegóły akcji w REGULAMINIE AKCJI PROMOCYJNEJ


Zapraszamy do serwisów Suzuki!


*1) nie dotyczy płynów eksploatacyjnych, zestawów napędowych i klocków hamulcowych

*2) nie dotyczy akcesoriów objętych stałą promocją oraz pakietów akcesoriów

*3) szczegóły w regulaminie

28.06.2024

Nowy Swift, gwiazda tegorocznego Suzuki Road Show, spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów

Suzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.

Dowiedz się więcej
24.06.2024

Suzuki wprowadza elektroniczną książkę gwarancyjną (e-KG) w aplikacji Moje Suzuki

W przypadku danych związanych z gwarancją liczy się przede wszystkim łatwy dostęp a więc najważniejsza jest wygoda użytkownika. Dlatego od czerwca 2024 w ramach bezpłatnej aplikacji Moje Suzuki uruchomiono nową funkcjonalność tzw. elektronicznej książki gwarancyjnej (e-KG).

Dowiedz się więcej
20.06.2024

Konkurs „Lider Jakości Suzuki” rozstrzygnięty

Zwycięzcą konkursu „Lider Jakości Suzuki” za rok fiskalny 2023 został autoryzowany salon Suzuki Mad Mobil z Rybnika.

Dowiedz się więcej
12.06.2024

Suzuki Clean Ocean (edycja polska) – sprzątamy po raz czwarty

Suzuki Motor Poland ponownie zorganizowało akcję pod hasłem „Suzuki Clean Ocean”. Wolontariusze – młodzież i nauczyciele z gdańskiej szkoły podstawowej nr 39 im. Wojska Polskiego - pro bono sprzątali nadbałtyckie wydmy w Górkach Zachodnich w Gdańsku.

Dowiedz się więcej