25 września 2019 w hali Kalisz Arena drużyny Anwil Włocławek (mistrz Polski) i BM Slam Stal Ostrów Wlkp. (zdobywca Suzuki Pucharu Polski) rozegrały mecz o Suzuki Superpuchar Polski. Zwycięska drużyna sięgnęła po trofeum im. Adama Wójcika. MVP spotkania został Szymon Szewczyk.
Lepszy początek spotkania był po stronie Ostrowa Wlkp., Anwil błyskawicznie odrabiał straty, a po chwili zdobywał przewagę. Spotkanie było bardzo wyrównane, a kibice mogli zobaczyć wiele efektownych akcji z obu stron. Po 10 minutach było 27:22 dla włocławian. Po ofensywnej pierwszej kwarcie, na początku drugiej drużyny miały problem z budowaniem ataku pozycyjnego. To jednak Anwil wcześniej przełamał swoją niemoc. Po pierwszej połowie zespół trenera Igora Milicicia prowadził 44:32.
W trzeciej kwarcie Anwil zaczął grać jeszcze bardziej efektownie, a po wsadzie Ricky’ego Ledo przewaga tej ekipy wzrosła do 15 punktów. Ostrowianie odpowiedzieli serią 8:0. Tym razem to mistrzowie Polski mieli problemy w ataku, ale mimo tego ciągle udawało im się utrzymywać pewną przewagę. Kolejną część spotkania znowu lepiej zaczęli włocławianie - ciągle mieli inicjatywę i kontrolowali wydarzenia na parkiecie. Ostatecznie Anwil wygrał 95:66 i sięgnął po Suzuki Superpuchar Polski i trofeum im. Adama Wójcika!
Najbardziej Wartościowym Zawodnikiem (MVP) spotkania o Suzuki Superpuchar Polski został Zawodnik Anwilu Włocławek, Szymon Szewczyk. W ważnych, budujących przewagę drużyny momentach rzucił łącznie 4 trójki, zdobył 12 punktów i 2 zbiórki.
Trofeum im. Adama Wójcika dla Anwilu Włocławek wręczali Błażej Spychalski, Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland oraz Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi i Polskiego Związku Koszykówki.
Suzuki Motor Corporation wprowadza na europejskie rynki motocykl Suzuki GSX-8R w żółtym kolorze o nazwie Pearl Ignite Yellow, dotychczas oferowanym na rynku amerykańskim.
Dowiedz się więcejDo końca stycznia tego roku obowiązuje obniżka cen samochodów Vitara i S-Cross – dla klientów indywidualnych fabrycznie nowe auta (bez przebiegu) marki z Hamamatsu są oferowane w cenach niższych niż wcześniej nawet o 18 tysięcy złotych!
Dowiedz się więcejTradycyjnie w serwisach motocyklowych sieci Suzuki rozpoczynamy akcję serwisową „Wiosna w lutym”.
Dowiedz się więcejPolska reprezentacja w piłce ręcznej, której sponsorem oficjalnym jest Suzuki, rozegrała z Niemcami mecz inaugurujący Mistrzostwa Świata Mężczyzn 2025.
Dowiedz się więcej