Suzuki bardzo dobrym wynikiem podsumowuje pierwsze trzy kwartały roku fiskalnego 2014. Skonsolidowana wartość sprzedaży wszystkich produktów marki w okresie kwiecień-grudzień 2014 wzrosła o 3,2%.
W trzech kwartałach 2014 roku (okres od kwietnia do grudnia) skonsolidowana, globalna wartość sprzedaży produktów Suzuki wzrosła o 67,3,5 miliarda jenów (3,2%) do 2143 miliarda jenów w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku fiskalnego.
Na rynkach poza macierzystym krajem Suzuki – Japonią - zanotowano wzrost wartości sprzedaży o 71,4 miliarda jenów, co stanowi wzrost o 5,5%, do poziomu 1369,2 miliarda jenów. Do tego wyniku przyczynił się głównie znaczny wzrost sprzedaży na rynku indyjskim.
Zysk operacyjny utrzymał się na tym samym poziomie, jak analogicznym okresie roku fiskalnego 2013, wynosząc 135,2 miliarda jenów. , natomiast odnotowano wzrost zysku netto o 4,9 miliarda jenów (3,5%) do 144,4 miliardów jenów.
Wartość sprzedaży samochodów Suzuki na rynkach zagranicznych (czyli poza Japonia) wzrosła o 73,5 miliarda jenów (4%), osiągając kwotę 1917 miliarda jenów. Zanotowano także bardzo duży wzrost sprzedaży produktów z gamy Suzuki Marine, wynoszący 19,7%, co stanowi wzrost o 1,1 miliarda jenów w stosunku do pierwszych trzech kwartałów 2013 r.
Co roku przychodzi ten wyjątkowy czas, gdy na kilka świątecznych dni zwalnia dosłownie cała Polska.
Dowiedz się więcejKompaktowy Swift do połowy 2025 roku sprzedał się łącznie w 10 milionach sztuk (*). Historyczny wynik liczony jest od momentu wprowadzenia w Japonii tzw. globalnego Suzuki, co nastąpiło przed ponad 20 laty, dokładnie w listopadzie 2004 roku.
Dowiedz się więcejSzukasz wygodnego, dobrze wyposażonego i solidnego SUV-a? Suzuki S-Cross od lat uchodzi za model trwały, ekonomiczny i oferujący bogate wyposażenie już w standardzie. Teraz jego zakup stał się jeszcze bardziej korzystny — ceny na ten model są wyjątkowo atrakcyjne.
Dowiedz się więcejElektryczny samochód Suzuki e VITARA został nagrodzony tytułem RJC Car of the Year 2026, który przyznała organizacja non-profit Automotive Researchers' and Journalists’ Conference of Japan (w skrócie RJC).
Dowiedz się więcej