Dwaj dziennikarze motoryzacyjni i dotychczasowi ambasadorowie Suzuki w Polsce tworzą PR Team odpowiedzialny za komunikację japońskiej marki.
Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to duet dziennikarzy i ekspertów świata motoryzacji. Dwa lata temu zostali ambasadorami Suzuki Motor Poland w kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”. W ramach PR Team Suzuki Motor Poland będą realizować działania związane z wizerunkiem oraz public relations marki Suzuki. Rafał Jemielita obejmuje funkcję rzecznika prasowego, konsultując działania z Jarosławem Maznasem. - Obaj panowie mają duże doświadczenie telewizyjne, pracowali w największych tytułach prasowych i w wielu mediach elektronicznych. Jako ambasadorowie marki zdecydowanie wpłynęli na wzmocnienie naszego wizerunku. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć współpracę i zaprosić ten dziennikarski duet do wspólnego budowania komunikacji całej gamy Suzuki, od samochodów przez motocykle po silniki zaburtowe. Rafał i Jarek nie tylko znają i rozumieją rynek, ale też cieszą się opinią wyważonych ekspertów. Cieszymy się, że będziemy pracować wspólnie – mówi Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Kreatywna dwójka będzie również promować zaangażowanie Suzuki Motor Poland w sponsoring dla rozwoju polskiego boksu, koszykówki, piłki nożnej oraz piłki ręcznej.
Pierwsza w tym roku gala boksu olimpijskiego Suzuki Boxing Night 33 zakończyła się zwycięstwem naszych pięściarek i pięściarzy, którzy pokonali na punkty 18:4 reprezentację Belgii.
Dowiedz się więcejPodczas najbliższej gali boksu Suzuki Boxing Night, która odbędzie się w Łomży w Hali Sportowej im. Olimpijczyków Polskich, zostanie rozegranych 15 pojedynków na zasadach boksu olimpijskiego w ramach meczu Polska – Belgia.
Dowiedz się więcej15 lutego w łomżyńskiej Hali Olimpijczyków Polskich odbędzie się 12 pojedynków reprezentantów Polski z Belgami w ramach boksu olimpijskiego.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Corporation wprowadza na europejskie rynki motocykl Suzuki GSX-8R w żółtym kolorze o nazwie Pearl Ignite Yellow, dotychczas oferowanym na rynku amerykańskim.
Dowiedz się więcej