W styczniu i lutym 2023 roku klienci indywidualni zarejestrowali 22 366 nowych samochodów, co oznacza wzrost o 14,7% w porównaniu z rokiem poprzednim, poinformował w swym raporcie Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR.
Marką najchętniej wybieraną przez osoby fizyczne było Suzuki, a modelem cieszącym się największym zainteresowaniem wśród klientów indywidualnych okazał się S-Cross.
„Zdecydowanym liderem jest – podobnie jak na koniec 2022 roku – Suzuki. To jedyna marka na polskim rynku z udziałem osób prywatnych w rejestracjach nowych aut na poziomie aż 63%” – pisze SAMAR w komentarzu do raportu rejestracji nowych samochodów.
„Zaufanie do marki Suzuki, które wynika z niezawodności i wysokiej jakości naszych produktów oraz dostosowanie oferty do oczekiwań nabywców sprawiają, że nasze samochody od lat cieszą się dużą popularnością w grupie klientów indywidualnych” – skomentował raport Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Właściciele aut marki z Hamamatsu nie narzekają na awarie – Suzuki oferuje modele na lata, a tego dowodzą nie tylko prywatne doświadczenia, ale też m.in. wyniki badania brytyjskiego magazynu What Car.
Dowiedz się więcejŁódzki diler motocykli Suzuki Moto-Moto rozszerza swoją działalność.
Dowiedz się więcejSuzuki GSX-R1000 nazywane pieszczotliwie „Gixxerem”, zapisało się w historii sportu motorowego aż 15 tytułami mistrza świata FIM Endurance czyli serią wyścigów długodystansowych.
Dowiedz się więcejRozpoczynamy współpracę z drużyną piłkarską Górnik Łęczna, wspierając obydwie jego sekcję - męską oraz piłki pań.
Dowiedz się więcej