Kategoria |
Podkategoria |
GSX-S1000 |
GSX-S950 |
||
Silnik |
Układ wydechowy |
Wspólny |
|||
Sprzęgło |
Suzuki Clutch Assist System (SCAS) |
||||
Suzuki Traction Control System (STCS) |
5 trybów + wyłącznik |
3 tryby + wyłącznik |
|||
Dwukierunkowy quickshifter |
✓ |
- |
|||
Przepustnica |
System elektronicznego sterowania przepustnicami ride-by-wire |
||||
Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) |
3 tryby |
- |
|||
Suzuki Easy Start System |
✓ |
✓ |
|||
Low RPM Assist |
✓ |
✓ |
|||
Podwozie |
Rama |
Wspólna (aluminiowa) |
|||
Wahacz |
Wspólny |
||||
Masa |
214 kg |
||||
Kierownica |
Zwężana (nowa) |
Wyprostowana (nowa) |
|||
Mocowanie kierownicy |
Łączone
|
Rozdzielone
|
|||
Materiał kierownicy |
Aluminium |
Stal |
|||
Dźwignia hamulca i sprzęgła |
W kolorze czarnym
|
W kolorze srebrnym
|
|||
Zacisk hamulca przedniego |
Brembo |
Tokico |
|||
Średnica zewnętrzna tłoka przedniego zacisku hamulcowego |
32 mm |
30 mm |
|||
Pompa hamulca przedniego |
|
|
|||
Zacisk hamulca tylnego |
Wspólny (Hitachi Astemo, Ltd.) |
||||
ABS |
✓ |
✓ |
|||
Ogumienie |
Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 |
||||
Przedni widelec |
KYB |
||||
Regulowany
|
Brak regulacji
|
||||
Tylne zawieszenie |
W kolorze białym
|
W kolorze srebrnym
|
|||
Pojemność zbiornika paliwa |
19 l |
||||
Lusterka |
Wspólne |
||||
Siedzisko |
Wspólne |
||||
Uchwyt na kask |
✓ |
✓ |
|||
Pozycja za kierownicą |
Wspólna |
||||
Podnóżek |
W kolorze czarnym
|
W kolorze srebrnym
|
|||
Elektryka |
Zestaw wskaźników |
LCD |
|||
Podświetlenie zegarów |
W kolorze niebieskim
|
W kolorze białym
|
|||
Reflektor przedni |
Wspólny (LED) |
||||
Światła pozycyjne |
Wspólne (LED) |
||||
Kierunkowskazy |
LED
|
Żarówka halogenowa
|
|||
Reflektor tylny |
Wspólny (LED) |
||||
Immobilizer |
✓ |
- |
Długość całkowita |
2 115 mm |
|
Szerokość całkowita |
810 mm |
|
Wysokość całkowita |
1 080 mm |
|
Rozstaw osi |
1 460 mm |
|
Prześwit |
140 mm |
|
Wysokość siedziska |
810 mm |
|
Masa w st. got. do jazdy |
214 kg |
|
Typ silnika |
4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą DOHC |
|
Średnica x skok tłoka |
73.4 mm x 59.0 mm |
|
Pojemność silnika |
999 cm3 |
|
Stopień sprężania |
12.2 : 1 |
|
Zasilanie w paliwo |
Wtrysk paliwa |
|
Rozruch |
Elektryczny |
|
System smarowania |
Mokra miska olejowa |
|
Przeniesienie napędu |
6-biegowa skrzynia o stałym zazębieniu |
|
Zawieszenie |
Przód |
Widelec upside-down, spręż. śrub., tłum. olejowe |
Tył |
Wahaczowe |
|
Kąt główki ramy/wyprzedzenie |
25° / 100 mm |
|
Hamulce |
Przód |
Tarczowe (podwójne), o śr. 310 mm zaciski 4-tłoczkowe |
Tył |
Tarczowe |
|
Opony |
Przód |
120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowa |
Tył |
190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowa |
|
System zapłonu |
Elektroniczny zapłon tranzystorowy |
|
Pojemność zbiornika paliwa |
19.0 L |
|
Pojemność oleju |
3.4 L |
Do 30 listopada, a więc przez dwa ostatnie tygodnie tego jesiennego miesiąca, trwa akcja Suzuki Black Weeks.
Dowiedz się więcejCykl szkoleń dla motocyklistów na maszynach marki z Hamamatsu zaczęliśmy w drugiej połowie maja.
Dowiedz się więcejOd dwóch dni wszystko już stało się jasne - za kilka miesięcy na drogach zadebiutuje najnowsze Suzuki e VITARA.
Dowiedz się więcejWśród tegorocznych nowości z logo Suzuki na owiewkach, które debiutują podczas targów motocyklowych EICMA 2024 w Mediolanie, są m.in. modele dual sport Suzuki DR-Z4S i supermoto DR-Z4SM.
Dowiedz się więcej