Kategoria |
Podkategoria |
GSX-S1000 |
GSX-S950 |
||
Silnik |
Układ wydechowy |
Wspólny |
|||
Sprzęgło |
Suzuki Clutch Assist System (SCAS) |
||||
Suzuki Traction Control System (STCS) |
5 trybów + wyłącznik |
3 tryby + wyłącznik |
|||
Dwukierunkowy quickshifter |
✓ |
- |
|||
Przepustnica |
System elektronicznego sterowania przepustnicami ride-by-wire |
||||
Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) |
3 tryby |
- |
|||
Suzuki Easy Start System |
✓ |
✓ |
|||
Low RPM Assist |
✓ |
✓ |
|||
Podwozie |
Rama |
Wspólna (aluminiowa) |
|||
Wahacz |
Wspólny |
||||
Masa |
214 kg |
||||
Kierownica |
Zwężana (nowa) |
Wyprostowana (nowa) |
|||
Mocowanie kierownicy |
Łączone
|
Rozdzielone
|
|||
Materiał kierownicy |
Aluminium |
Stal |
|||
Dźwignia hamulca i sprzęgła |
W kolorze czarnym
|
W kolorze srebrnym
|
|||
Zacisk hamulca przedniego |
Brembo |
Tokico |
|||
Średnica zewnętrzna tłoka przedniego zacisku hamulcowego |
32 mm |
30 mm |
|||
Pompa hamulca przedniego |
|
|
|||
Zacisk hamulca tylnego |
Wspólny (Hitachi Astemo, Ltd.) |
||||
ABS |
✓ |
✓ |
|||
Ogumienie |
Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 |
||||
Przedni widelec |
KYB |
||||
Regulowany
|
Brak regulacji
|
||||
Tylne zawieszenie |
W kolorze białym
|
W kolorze srebrnym
|
|||
Pojemność zbiornika paliwa |
19 l |
||||
Lusterka |
Wspólne |
||||
Siedzisko |
Wspólne |
||||
Uchwyt na kask |
✓ |
✓ |
|||
Pozycja za kierownicą |
Wspólna |
||||
Podnóżek |
W kolorze czarnym
|
W kolorze srebrnym
|
|||
Elektryka |
Zestaw wskaźników |
LCD |
|||
Podświetlenie zegarów |
W kolorze niebieskim
|
W kolorze białym
|
|||
Reflektor przedni |
Wspólny (LED) |
||||
Światła pozycyjne |
Wspólne (LED) |
||||
Kierunkowskazy |
LED
|
Żarówka halogenowa
|
|||
Reflektor tylny |
Wspólny (LED) |
||||
Immobilizer |
✓ |
- |
Długość całkowita |
2 115 mm |
|
Szerokość całkowita |
810 mm |
|
Wysokość całkowita |
1 080 mm |
|
Rozstaw osi |
1 460 mm |
|
Prześwit |
140 mm |
|
Wysokość siedziska |
810 mm |
|
Masa w st. got. do jazdy |
214 kg |
|
Typ silnika |
4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą DOHC |
|
Średnica x skok tłoka |
73.4 mm x 59.0 mm |
|
Pojemność silnika |
999 cm3 |
|
Stopień sprężania |
12.2 : 1 |
|
Zasilanie w paliwo |
Wtrysk paliwa |
|
Rozruch |
Elektryczny |
|
System smarowania |
Mokra miska olejowa |
|
Przeniesienie napędu |
6-biegowa skrzynia o stałym zazębieniu |
|
Zawieszenie |
Przód |
Widelec upside-down, spręż. śrub., tłum. olejowe |
Tył |
Wahaczowe |
|
Kąt główki ramy/wyprzedzenie |
25° / 100 mm |
|
Hamulce |
Przód |
Tarczowe (podwójne), o śr. 310 mm zaciski 4-tłoczkowe |
Tył |
Tarczowe |
|
Opony |
Przód |
120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowa |
Tył |
190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowa |
|
System zapłonu |
Elektroniczny zapłon tranzystorowy |
|
Pojemność zbiornika paliwa |
19.0 L |
|
Pojemność oleju |
3.4 L |
Niech Wielkanoc rozkwita radością i pogodą ducha. Dla wszystkich Was!
Dowiedz się więcejModel e VITARA zadebiutował 4 listopada w Mediolanie. Jego produkcja rozpoczyna się w fabryce Suzuki Motor Gujarat w Indiach, a sprzedaż (w Europie, Indiach i w Japonii) rusza jesienią 2025 r. Samochód właśnie przetestowali pierwsi dziennikarze.
Dowiedz się więcejTest na liczącym ponad 3,7 km katalońskim torze Alcarràs Speed Circuit podyktowany był chęcią sprawdzenia sportowych opon Metzeler Racetec TD Slick na pełnowymiarowym torze służącym m.in. wyścigom motocyklowym organizowanym przez Międzynarodową Federację Motocyklową FIM.
Dowiedz się więcejCykl pokazów z premierami najnowszych motocykli Suzuki DRZ-4S i DRZ-4SM potrwa jeszcze do początku kwietnia.
Dowiedz się więcej