Wielu klientów salonów Suzuki pyta o automatyczne skrzynie biegów w modelach S-Cross. Do niedawna w ofercie marki Suzuki znajdowały się auta w wersji Hybrid z silnikiem benzynowym 1.5 DualJet, połączonym ze zautomatyzowaną przekładnią AGS. Suzuki uzupełnia gamę o kolejną wersję – S-Cross SP z hydrokinetycznym „automatem” Aisin.
Wspomniane S-Crossy, które w cenniku klienci łatwo odnajdą z rozróżnieniem „1.4 BoosterJet mild Hybrid 6AT rok modelowy 2025”, mają pod maską sprawdzone jednostki napędowe K14D (teraz o mocy 110 koni i maksymalnym momencie obrotowym 235 Nm). To miękkie hybrydy (mild Hybrid), z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Rozpędzają się do maksymalnie 180 km/h, nie brakuje im dynamiki (0-100 km/h w 10,1 s). Samochody w tej specyfikacji można mieć z napędem na przednią lub obydwie osie. Zużycie paliwa, wg. WLTP, w trybie mieszanym wynosi tylko 5,8-5,9 l na setkę. Warto też podpowiedzieć, że S-Cross SP z automatem może holować przyczepy o masie maksymalnej do 1200 kg (z hamulcem, bez hamowanej osi – 600 kg). W cenniku detalicznym nowe Suzuki wyceniono od 133 tysięcy złotych (4WD od 145 tysięcy zł).
Wzorem poprzednich lat zachęcamy do odwiedzania autoryzowanych salonów sprzedaży motocykli Suzuki, żeby skorzystać z wyjątkowej oferty rabatowej „Black Weeks”.
Dowiedz się więcejW sobotni wieczór polscy pięściarze zmierzyli się z ekipą bokserów Azerbejdżanu. Na zawodach, które tym razem odbyły się w Krakowie, Polska wygrała 12:6.
Dowiedz się więcejW pierwszym tygodniu listopada Mediolan od wielu lat staje się motocyklową stolicą świata. EICMA (Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accesori) czyli Międzynarodowa Wystawa Rowerów, Motocykli i Akcesoriów gromadzi najważniejszych graczy na rynku jednośladów.
Dowiedz się więcejW 38. edycji cyklu Suzuki Boxing Night ekipa polskich pięściarzy zmierzy się z reprezentacją Ażerbejdżanu.
Dowiedz się więcej