06.02.2017

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Od naszego przyjazdu temperatura w ciągu dnia wahała się między 30 a 35 stopni, Jednak w dniu przyjazdu Patryka „Kosy” Kosiniaka od godziny 16:00 wisiały nad nami czarne chmury. Rozpoczęła się ulewa stulecia i powstało ryzyko, że testy zostaną przerwane do momentu poprawy pogody. Na szczęście o 6 rano wypogodziło się i mieliśmy optymalne warunki do jazdy. A było tak…

Kosiniak rozpoczyna testy. ABS jest włączony, ma zwykłe, drogowe opony. Jeździ szybko, a nawet za szybko jak na zapoznanie z motocyklem. Po pierwszej sesji inżynierowie Suzuki, oceniając styl jazdy Kosiniaka, decydują się na wyłączenie ABS-u. Patryk jeździ coraz szybciej choć na „cywilnych” oponach. Do południa bierze udział w trzech, 20-minutowych sesjach po 12-14 okrążeń.

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Kolejne testy i inżynierowie z Suzuki obserwując styl jazdy Patryka i słuchając jego uwag, zmieniają ustawienia zawieszeń. Patryk znowu zaczyna jeździć jeszcze szybciej - w granicach 1min45sek. na okrążenie.

Na jedną z sesji wjeżdża Mistrz Świata GP z 1993 roku, legenda wyścigów - Kevin Shwantz. Panowie robią razem kilka kółek, a po zjechaniu do pit stopu Shwantz tak skomentuje jazdę Patryka: "It was a great ride".

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Zmieniamy opony na bardziej wyścigowe - chociaż o drogowym bieżniku. Patryk znowu napędza się. Obsługa z Suzuki Australia zna ten tor doskonale, a styl jazdy Patryka określa jako bardzo szybki. Zaczynają mierzyć czasy Kosiniaka. Na kolejnym okrążeniu uzyskuje 1min38sek. Zaczynają się gorące dyskusje w paddoku. Australijczycy mówią, że z takim czasem mógłby się ścigać w Mistrzostwach Australii w klasie Superbike i na pewno byłby w pierwszej dziesiątce (a trzeba pamiętać, że jechał na cywilnym motocyklu z lusterkami, kierunkowskazami i światłami oraz na zwykłych oponach).

Cały dzień pozostał w cieniu komentarzy na temat jazdy Patryka „Kosy”. Oznacza to, że nowy GSX-R1000 ma niebywały potencjał wyścigowy. Patryk był nim zachwycony i zwracał uwagę na liniowe oddawanie potężnej mocy, świetny quick shifter, genialną kontrolę trakcji. W komentarzach powiedział, że po 20 okrążeniach na GSX-R 1000 czuł się na nim tak dobrze jak na innym motocyklu po dwóch pełnych sezonach.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg
03.10.2017

Koncepty Suzuki na Tokyo Motor Show

Salon motoryzacyjny Tokyo Motor Show będzie obfitował w nowości Suzuki. Japońska marka zaprezentuje aż dziewięć koncepcyjnych modeli samochodów i motocykli.

Dowiedz się więcej
27.09.2017

Październik miesiącem oszczędzania

Zanim motocykl trafi do garażu po zakończeniu sezonu motocyklowego, warto oddać go w ręce fachowców, którzy zadbają o sprawdzenie jego stanu i dokonają potrzebnych napraw.

Dowiedz się więcej
02.08.2017

Promocja dla modeli DL650A oraz DL1000A

Czas na wakacyjną podróż w nieznane. Skorzystaj z wyjątkowej promocji i kup DL1000A lub DL650A z kuframi bocznymi oszczędzając nawet 3980 zł. Szczegóły u Dealerów Suzuki!

Dowiedz się więcej
02.08.2017

Promocja dla modeli GSX-S1000A, GSX-S1000FA oraz GSX-S1000ZA

Skorzystaj z wyjątkowej promocji i kup GSX-S1000A, GSX-S1000FA lub GSX-S1000ZA z wydechem Yoshimura oszczędzając do 3200 zł. Szczegóły u Dealerów Suzuki!

Dowiedz się więcej