Program Suzuki Care10

suzuki care10

W trosce o wysoki poziom zadowolenia z posiadania i użytkowania samochodów marki Suzuki wprowadziliśmy program ochrony gwarancyjnej Suzuki Care10 do 10 lat lub łącznego przebiegu 160 000 km będący kontynuacją gwarancji podstawowej jaką zaoferowaliśmy Państwu wraz z nowym samochodem.

Dzięki niemu wykonując regularnie kolejne przeglądy okresowe Państwa samochód będzie mógł być nadal objęty ochroną w przypadku, gdyby uległ ew. awarii związanej z jego wadą w kolejnych latach eksploatacji. Wraz programem ochrony uzyskujecie Państwo pakiet pomocy Suzuki Assistance, który zapewnia wsparcie w przypadku, gdy pojazd zostanie unieruchomiony i kontynuacja jazdy nie będzie możliwa - również w przypadkach losowych np. takich jak przebicie ogumienia, zaginięcie kluczyków, ale także w przypadku kolizji i wypadku drogowego.

Czym jest Program Suzuki Care10?

Program Suzuki Care10 oznacza dodatkową, 12-miesięczną ochronę lub ochronę na dodatkowe 15 000 km / 20 000 km (zależnie od modelu) w zależności co nastąpi wcześniej, której aktywacja, następuje po wykonaniu przez ASO ostatniego/kolejnego przeglądu okresowego wraz z pakietem kontroli Suzuki Care10, zgodnie z harmonogramem producenta. Wymagana jest ciągłości tych przeglądów, w kolejnych latach po zakończeniu gwarancji podstawowej.

Ochroną w Programie Suzuki Care10 mogą być objęte samochody, których wiek nie przekroczył 10 lat lub 160 000 km przebiegu (w zależności co nastąpi wcześniej), które zostały sprzedane w polskiej autoryzowanej sieci Suzuki jako pojazdy nowe.

Jakie dokumenty są wydawane w celu potwierdzenia ochrony w ramach Programu Suzuki Care10?

Nie jest konieczne przechowywanie dodatkowych dokumentów. Informacja dotycząca aktywowania Suzuki Care10 przez wykonanie przeglądu okresowego wraz z pakietem kontroli, jest automatycznie rejestrowana w systemie dilerskim sieci serwisowej Suzuki Motor Poland w historii serwisowej pojazdu. Potwierdzeniem objęcia pojazdu ochroną jest aktywna Gwarancja Care10 widoczna w elektronicznej książce gwarancyjnej Suzuki (eKG) dostępnej w aplikacji mobilnej Moje Suzuki, lub za pośrednictwem strony www.suzuki.pl.

Co obejmuje Program Suzuki Care10?

Ochrona gwarancja Suzuki Care10 nie jest gwarancją całego Pojazdu, a jedynie wskazanych komponentów wraz ze wskazanymi włączeniami. Obejmuje komponenty elektryczne i mechaniczne wyłącznie fabrycznie zamontowane w pojeździe, które ulegną usterce będącej bezpośrednim następstwem wad materiałowych lub montażowych powstałych w procesie produkcji pojazdu przez producenta. Szczegółowa lista komponentów objętych ochroną oraz sytuacji dotyczących włączeń jest wskazana w Ogólnych Warunkach Programu (OWP).

Realizacja naprawy w Programie Suzuki Care10?

W przypadku wystąpienia awarii potencjalnie objętej Programem Care10, posiadacz pojazdu zobowiązany jest do podjęcia wszelkich dostępnych środków mających na celu ograniczeniu zakresu awarii, do powstrzymania się od dokonywania zmian lub napraw i niezwłocznego zgłoszenia się wraz z Pojazdem do najbliższego ASO. Standardowy czas realizacji naprawy w ramach Gwarancji Suzuki Care10 wynosi do 14 dni roboczych, jednakże okres ten może zostać przedłużony w przypadkach uzasadnionych specyfiką naprawy.

Czy Programu Suzuki Care10 obowiązuje poza terytorium Polski?

Ochrona gwarancyjna Suzuki Care10 jest ważna wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i obowiązuje wyłącznie w odniesieniu do napraw wykonywanych na terenie Polski. Jej zakres nie obejmuje jakichkolwiek napraw realizowanych poza ASO ani nie upoważnia do żądania zwrotu kosztów jakichkolwiek napraw.

Czy ochrona gwarancyjna w ramach Programu Suzuki Care10 przechodzi na kolejnego właściciela pojazdu?

Tak, ochrona gwarancyjna Suzuki Care10 może być przeniesiona na kolejnego właściciela pojazdu, ale nie może być przeniesiona na inny pojazd.

Wyłączenia z ochrony gwarancyjnej w Programie Suzuki Care10.

Ochrona gwarancyjna Suzuki Care10 nie obejmuje jakichkolwiek uszkodzeń, usterek, pogorszenia stanu technicznego, strat ani szkód wynikających z, powstających w związku z lub związanych z okolicznościami będącymi poza kontrolą Suzuki. Np. dotyczy to korozji, utleniania czy innych wpływów środowiskowych, zużycia lub pogarszania stanu wynikającego z użytkowania pojazdu. Uruchamiając program chcieliśmy wesprzeć Państwa w bezstresowej eksploatacji pojazdu Suzuki w dłuższym okresie czasu, są jednak sytuacje które musieliśmy wyłączyć z programu, dlatego też szczegółowo wskazaliśmy je w Ogólnych Warunkach Programu (OWP).

W celu uniknięcia wątpliwości, ewentualna ogólna Ograniczona Gwarancja udzielana przez Suzuki na odporność nadwozia na perforację spowodowaną przez korozję pozostaje w mocy na jej odrębnych warunkach (o ile dotyczy ona Pojazdu).

Ochrona gwarancyjna w Programie Suzuki Care10 a pojazdy hybrydowe.

Program Suzuki Care10 nie zmienia warunków gwarancji na KOMPONENTY NAPĘDOWYCH SYSTEMÓW HYBRYDOWYCH (o ile dotyczy ona Pojazdu), zgodnie z warunkami gwarancji udzielonej w chwili zakupu nowego samochodu Suzuki są one objęte gwarancją, która wygasa po upływie 5 lat od dnia zakupu albo przejechaniu przez samochód 100.000 kilometrów, zależnie od tego, który z warunków zostanie spełniony wcześniej.

W przypadku wątpliwości dotyczących kwalifikacji Państwa pojazdu do objęcia ochrony gwarancyjnej Suzuki Care10, albo zakresu ochrony w odniesieniu do Państwa pojazdu, prosimy o skonsultowanie z najbliższym Dealerem lub ASO Suzuki.

Dowiedz się więcej na temat Programu Suzuki Care10 u swojego Dealera marki Suzuki.

OWP Ochrony Gwarancyjnej Suzuki Care10