Ekipa Suzuki Motor Corporation weźmie udział w 8-godzinnym wyścigu endurance, który odbędzie się 19-21 lipca na torze Suzuka w ramach cyklu FIM EWC 2024 (FIM Endurance World Championship). Motocykle zespołu Suzuki w 45. edycji japońskich zawodów przetestują eksperymentalne paliwo z bio-dodatkami.
Benzyna dla motocykli z teamu Suzuki zawiera 40 procent dodatków pochodzenia biologicznego i jest oficjalnie certyfikowana przez FIM (Międzynarodowa Federacja Motocykli). W odróżnieniu od pozostałych wyczynowych motocykli, które w Japonii będą startować zatankowane paliwem ERZ, maszyny Suzuki dopuszczono do wyścigu w klasie eksperymentalnej. Projekt wymagał wdrożenia wielu technologii. Prócz paliwa czy zupełnie nowego oleju trzeba było opracować inne tłumiki, opony, owiewki oraz hamulce – komponenty dostarczyli partnerzy-sponsorzy teamu zaangażowani w rozwój i wsparcie projektu Suzuki.
W barwach „Team Suzuki CN Challenge” na torze Suzuka będzie rywalizować Etienne Masson (zawodnik teamu Yoshimura SERT Motul i jeden z triumfatorów w tegorocznym, 24-godzinnym wyścigu motocykli w Le Mans), Sodo Hamahara (na koncie ma m.in. udział w 8-godzinnym wyścigu z roku 2017 z zespołem „Suzuki Endurance Racing Team”) oraz Hideyuki Ogata. Udział w japońskiej rundzie zawodów w jeździe na czas i dystans ma służyć rozwojowi technologii dla ochrony środowiska. Weryfikując cenne informacje zebrane na torze Suzuki chce promować nowe rozwiązania, które w niedalekiej przyszłości mogą trafić do modeli w produkcji seryjnej.
Najnowsza generacja Swifta zadebiutowała przed kilkoma miesiącami. Proponujemy akcesoria do nowego Suzuki: od kół przez dodatki stylizacyjne po haki lub bezprzewodową ładowarkę do telefonów.
Dowiedz się więcejSUV-a marki Suzuki nie trzeba nikomu przedstawiać, bo Vitara – w kolejnych wersjach i odmianach silnikowych – jest w produkcji od ponad trzech dekad.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Poland zwiększa zakres partnerstwa z Betclic 1 Ligą. W sezonach 2024/2025 i 2025/2026 Suzuki będzie sponsorem głównym rozgrywek, rozszerzając współpracę zapoczątkowaną w lipcu 2022 r.
Dowiedz się więcej30 firm dilerskich, 35 miast, 42 sportowców, 43 pokazy i ponad 1,5 tysiąca gości – oto bilans zakończonego cyklu prezentacji Nowy Swift Roadshow.
Dowiedz się więcej