Marka Suzuki od wielu lat związana jest z popularnymi dyscyplinami sportu i angażuje się w promocję aktywnego stylu życia. 28. czerwca 2018 kibicujemy reprezentacji Polski, która rozegra mecz w ramach kwalifikacji do Mistrzostw Świata w koszykówce mężczyzn – FIBA Basketball World Cup 2019. Rywalami naszych zawodników będzie reprezentacja Litwy.
To będzie wielki dzień dla fanów sportu w Polsce. Najpierw reprezentacja Polski zagra mecz o honor z Japonią w ramach piłkarskich mistrzostw świata w Rosji, następnie polscy koszykarze rozegrają mecz kwalifikacyjny do mistrzostw świata.
- Trzymamy kciuki za nasze reprezentacje i mamy nadzieję, że najbliższe mecze dodadzą nam energii i dostarczą wiele pozytywnych emocji. Zgodnie z mottem Suzuki – „Way of Life” zachęcamy do angażowania się w sport i promujemy aktywny styl życia – powiedział Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.
- Litwini są doświadczeni, są zespołem na wysokim poziomie. To duże wyzwanie dla naszych zawodników, ale będziemy przygotowani. Wyciągniemy wnioski z ostatnich meczów z nimi, poprawimy niektóre rzeczy i stworzymy najlepszy możliwy plan na to spotkanie. Ogromną wartością naszej drużyny jest to, że zawodnicy znają się od dłuższego czasu. Pewne rzeczy przychodzą nam więc szybko - podsumował trener reprezentacji Polski Mike Taylor.
Suzuki jest partnerem Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki od 2013 roku. W okresie 5-letniego partnerstwa Suzuki m.in. sponsorowało polską reprezentację w walce o tytuł mistrza Europy podczas turnieju EuroBasket w 2015 i 2017 roku. W 2018 roku Suzuki Motor Poland zostało Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski Koszykarek i Koszykarzy. Logo japońskiej marki widnieje na strojach meczowych kadrowiczów i sztabu szkoleniowego.
Suzuki Motor Poland zwiększa zakres partnerstwa z Betclic 1 Ligą. W sezonach 2024/2025 i 2025/2026 Suzuki będzie sponsorem głównym rozgrywek, rozszerzając współpracę zapoczątkowaną w lipcu 2022 r.
Dowiedz się więcej30 firm dilerskich, 35 miast, 42 sportowców, 43 pokazy i ponad 1,5 tysiąca gości – oto bilans zakończonego cyklu prezentacji Nowy Swift Roadshow.
Dowiedz się więcejEkipa Suzuki Motor Corporation weźmie udział w 8-godzinnym wyścigu endurance, który odbędzie się 19-21 lipca na torze Suzuka w ramach cyklu FIM EWC 2024 (FIM Endurance World Championship).
Dowiedz się więcejSuzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.
Dowiedz się więcej