09.03.2018

Suzuki sponsoruje polski boks

Suzuki Motor Poland podpisuje umowę sponsorską z Polskim Związkiem Bokserskim i wspiera bokserów w przygotowaniach do Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

Suzuki sponsoruje polski boks

Tuż przed rozpoczęciem XXXV Międzynarodowego Turnieju Bokserskiego im. Feliksa Stamma Polski Związek Bokserski i Suzuki Motor Poland podpisały umowę o współpracy. Suzuki zyskuje tytuł sponsora strategicznego, a PZB świadczenia finansowe oraz samochody Suzuki.

Suzuki sponsoruje polski boks

- Konsekwentnie realizujemy strategię Suzuki Way of Life, która polega na angażowaniu się marki w sport i wspieraniu profesjonalnych kadr sportowców. Chcielibyśmy, aby nasza aktywność w tym zakresie przełożyła się na rozwój dyscypliny i sukcesy reprezentacji Polski. Poprzez nasze działania chcemy dostarczać pozytywnych emocji sympatykom sportu i podnosić świadomość marki Suzuki – mówi Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.

Suzuki sponsoruje polski boks

- Pozyskane od Suzuki środki przekażemy na stypendia sportowe dla dziesięciu zawodników oraz trzech zawodniczek Kadry Narodowej Seniorów. Dofinansujemy również eventy organizowane z ramienia Polskiego Związku Bokserskiego: Międzynarodowy Turniej Bokserski im. Feliksa Stamma, Memoriał Leszka Drogosza oraz mecze w ramach Światowej Konfrontacji Boksu Olimpijskiego. W kolejnych latach zamierzamy powrócić do rozgrywek ligowych oraz przywieźć medale olimpijskie z Tokio – mówi Leszek Piotrowski, Prezes Polskiego Związku Bokserskiego.

Suzuki sponsoruje polski boks

- Od 2017 roku wszystkie mecze oraz finały międzynarodowych turniejów organizowanych przez Polski Związek Bokserski transmituje na żywo TVP SPORT HD, co w znaczący sposób wpływa na wzrost popularności boksu olimpijskiego w Polsce. Ze statystyk oglądalności wynika, że każdy mecz jednorazowo ogląda ponad sto tysięcy widzów – twierdzi Grzegorz Nowaczek, Przewodniczący Wydziału Finansów i Marketingu Polskiego Związku Bokserskiego.

Suzuki sponsoruje polski boks

W ramach świadczeń gwarantowanych umową Suzuki uzyskuje między innymi: tytuł sponsora strategicznego Polskiego Związku Bokserskiego, umieszczenie logotypu Suzuki na strojach sportowych, branding maty ringowej, ringu i hali meczowej, prawo do dekoracji zawodników podczas zawodów oraz ekspozycje samochodów podczas zawodów. Polski Związek Bokserski zyskuje świadczenia finansowe i flotę samochodów składającą się z modeli Suzuki SX4 S-CROSS oraz Baleno.

03.10.2018

Suzuki Jimny czwartej generacji debiutuje w Paryżu

Podczas targów Paris Motor Show 2018 Suzuki zaprezentowało najnowszą generację modelu Jimny. Czwarte pokolenie kultowej terenówki to jedyny i niepowtarzalny, mały, lekki pojazd 4WD zachowujący świetną zdolność terenową swoich poprzedników i wnoszący nowy, współczesny design.

Dowiedz się więcej
14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności.

Dowiedz się więcej
14.09.2018

Suzuki rozpoczyna sprzedaż nowej Vitary. Legendarny SUV Suzuki jest dostępny od 64 900 zł

W 30. rocznicę wprowadzenia modelu na rynek, Vitara przechodzi face lifting. Nowy model prezentuje się z bardziej wyrafinowanym wyglądem, jeszcze bardziej zaawansowanymi funkcjami bezpieczeństwa i sprawdzonym napędem na 4 koła ALLGRIP SELECT.

Dowiedz się więcej
22.06.2018

Nowa generacja legendarnego Suzuki Jimny

48 lat od debiutu pierwszej wersji prawdziwie terenowego samochodu Suzuki LJ, japońska marka prezentuje nową generację kultowego już modelu Jimny. Kontynuuje on dziedzictwo małego, lekkiego auta terenowego, a technologicznie czerpie z doświadczenia Suzuki w dziedzinie konstrukcji z napędem na 4 koła.

Dowiedz się więcej