Suzuki Motor Poland kontynuuje współpracę i kolejny sezon z rzędu będzie sponsorem tytularnym koszykarskich rozgrywek Suzuki 1 Ligi Mężczyzn.
Rozgrywki w sezonie 2020/21 na zapleczu Energa Basket Ligi były wyjątkowe, ponieważ po raz pierwszy w historii 1 Liga Mężczyzn zyskała sponsora tytularnego - Suzuki Motor Poland. Każdy klub biorący udział w rozgrywkach otrzymał flotę samochodów do swojej dyspozycji. Powstała dedykowana strona internetowa oraz profile w mediach społecznościowych. Transmisje spotkań były dostępne bezpłatnie na platformie TVCOM.PL.
- Pierwszy sezon pod szyldem Suzuki 1 Ligi Mężczyzn był bardzo udany. Rywalizacja o zwycięstwo, a w konsekwencji prawo do gry w Energa Basket Lidze, była niezwykle zacięta i zakończyła się dopiero po pięciu meczach. Wszystkie spotkania można było oglądać za darmo na platformie TVCOM.pl, co było szczególnie ważne w czasie obostrzeń związanych z pandemią. Konsekwentnie budujemy prestiż tych rozgrywek i liczymy, że zainteresowanie kibiców będzie stale rosnąć. Dziękuję panu prezesowi Piotrowi Dulnikowi za zaufanie i decyzję o kontynuowaniu współpracy również w zakresie Suzuki 1 Ligi Mężczyzn - mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.
Suzuki Motor Poland wspiera reprezentację Polski koszykarek i koszykarzy, a także Energa Basket Ligę oraz Energa Basket Ligę Kobiet. Ponadto jest sponsorem tytularnym Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Pucharu Polski Kobiet.
- Od wielu lat wspieramy polską koszykówkę, stawiając na długofalową i stabilną współpracę. Pierwszy, historyczny sezon Suzuki 1 Ligi Mężczyzn był rzeczywiście wyjątkowy - pełen emocji i sportowej jakości. Potwierdził jednocześnie, że na zapleczu ekstraklasy jest ogromny potencjał sportowy. Cieszymy się, że możemy brać aktywny udział w rozwoju i podwyższaniu rangi tych rozgrywek - powiedział Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Marka Suzuki - tak jak w poprzednim sezonie - będzie obecna na bandach reklamowych Suzuki 1 Ligi Mężczyzn, na parkiecie, nad koszami, ściankach sponsorskich oraz wszelkich materiałach promujących rozgrywki.
Suzuki Motor Corporation oficjalnie prezentuje dwa nowe modele motocykli: GSX-8T i GSX-8TT.
Dowiedz się więcejZa nami już siódma edycja wielkiego sprzątania polskich akwenów w ramach ogólnoświatowej akcji Suzuki Clean Ocean, która ma na celu uświadomienie zagrożenia dla środowiska naturalnego człowieka, płynącego z zanieczyszczenia rzek, jezior i mórz.
Dowiedz się więcejMagazyn „Motorrad” opublikował test porównawczy motocykli z popularnego segmentu naked.
Dowiedz się więcejMarka Suzuki rozszerzyła współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce, zostając Oficjalnym Narodowym Dostawcą Mistrzostw Świata Mężczyzn do lat 21 w Piłce Ręcznej.
Dowiedz się więcej