Suzuki wciąż jest najchętniej wybieraną marką samochodową wśród klientów indywidualnych.
Nasze samochody mają 60,1% udział w rynku nowych samochodów zakupionych przez klientów indywidualnych.
W roku ubiegłym również sprzedaliśmy najwięcej samochodów osobom fizycznym, a pozycja lidera wynika z niezawodności i wysokiej jakości naszych pojazdów.
Za nami emocjonujące starcia o Superpuchar Polski w piłce ręcznej, którego Sponsorem Oficjalnym jest Suzuki Motor Poland!
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Poland, wieloletni partner ligowych rozgrywek piłki ręcznej ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet, został oficjalnym sponsorem pierwszego Superpucharu Polski – Łódź ’24.
Dowiedz się więcejJapoński hatchback, od chwili debiutu w roku 2004 i wprowadzenia go na światowe rynki w charakterze tzw. modelu globalnego, był wielokrotnie nagradzany i został doceniony przez klientów.
Dowiedz się więcejNajnowsza generacja Swifta zadebiutowała przed kilkoma miesiącami. Proponujemy akcesoria do nowego Suzuki: od kół przez dodatki stylizacyjne po haki lub bezprzewodową ładowarkę do telefonów.
Dowiedz się więcej