Suzuki bardzo dobrym wynikiem podsumowuje pierwsze trzy kwartały roku fiskalnego 2014. Skonsolidowana wartość sprzedaży wszystkich produktów marki w okresie kwiecień-grudzień 2014 wzrosła o 3,2%.
W trzech kwartałach 2014 roku (okres od kwietnia do grudnia) skonsolidowana, globalna wartość sprzedaży produktów Suzuki wzrosła o 67,3,5 miliarda jenów (3,2%) do 2143 miliarda jenów w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku fiskalnego.
Na rynkach poza macierzystym krajem Suzuki – Japonią - zanotowano wzrost wartości sprzedaży o 71,4 miliarda jenów, co stanowi wzrost o 5,5%, do poziomu 1369,2 miliarda jenów. Do tego wyniku przyczynił się głównie znaczny wzrost sprzedaży na rynku indyjskim.
Zysk operacyjny utrzymał się na tym samym poziomie, jak analogicznym okresie roku fiskalnego 2013, wynosząc 135,2 miliarda jenów. , natomiast odnotowano wzrost zysku netto o 4,9 miliarda jenów (3,5%) do 144,4 miliardów jenów.
Wartość sprzedaży samochodów Suzuki na rynkach zagranicznych (czyli poza Japonia) wzrosła o 73,5 miliarda jenów (4%), osiągając kwotę 1917 miliarda jenów. Zanotowano także bardzo duży wzrost sprzedaży produktów z gamy Suzuki Marine, wynoszący 19,7%, co stanowi wzrost o 1,1 miliarda jenów w stosunku do pierwszych trzech kwartałów 2013 r.
Suzuki GSX-R1000 nazywane pieszczotliwie „Gixxerem”, zapisało się w historii sportu motorowego aż 15 tytułami mistrza świata FIM Endurance czyli serią wyścigów długodystansowych.
Dowiedz się więcejRozpoczynamy współpracę z drużyną piłkarską Górnik Łęczna, wspierając obydwie jego sekcję - męską oraz piłki pań.
Dowiedz się więcejSalony sieci Suzuki Motor Poland zapraszają po kolejne okazje. Do końca sierpnia obowiązują specjalne ceny Swifta w wersjach ze skrzynią CVT, z rocznika 2024.
Dowiedz się więcejDo 31 lipca można zamówić Suzuki Vitara w specjalnych cenach.
Dowiedz się więcej