Suzuki bardzo dobrym wynikiem podsumowuje pierwsze trzy kwartały roku fiskalnego 2014. Skonsolidowana wartość sprzedaży wszystkich produktów marki w okresie kwiecień-grudzień 2014 wzrosła o 3,2%.
W trzech kwartałach 2014 roku (okres od kwietnia do grudnia) skonsolidowana, globalna wartość sprzedaży produktów Suzuki wzrosła o 67,3,5 miliarda jenów (3,2%) do 2143 miliarda jenów w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku fiskalnego.
Na rynkach poza macierzystym krajem Suzuki – Japonią - zanotowano wzrost wartości sprzedaży o 71,4 miliarda jenów, co stanowi wzrost o 5,5%, do poziomu 1369,2 miliarda jenów. Do tego wyniku przyczynił się głównie znaczny wzrost sprzedaży na rynku indyjskim.
Zysk operacyjny utrzymał się na tym samym poziomie, jak analogicznym okresie roku fiskalnego 2013, wynosząc 135,2 miliarda jenów. , natomiast odnotowano wzrost zysku netto o 4,9 miliarda jenów (3,5%) do 144,4 miliardów jenów.
Wartość sprzedaży samochodów Suzuki na rynkach zagranicznych (czyli poza Japonia) wzrosła o 73,5 miliarda jenów (4%), osiągając kwotę 1917 miliarda jenów. Zanotowano także bardzo duży wzrost sprzedaży produktów z gamy Suzuki Marine, wynoszący 19,7%, co stanowi wzrost o 1,1 miliarda jenów w stosunku do pierwszych trzech kwartałów 2013 r.
Pierwsza w tym roku gala boksu olimpijskiego Suzuki Boxing Night 33 zakończyła się zwycięstwem naszych pięściarek i pięściarzy, którzy pokonali na punkty 18:4 reprezentację Belgii.
Dowiedz się więcejPodczas najbliższej gali boksu Suzuki Boxing Night, która odbędzie się w Łomży w Hali Sportowej im. Olimpijczyków Polskich, zostanie rozegranych 15 pojedynków na zasadach boksu olimpijskiego w ramach meczu Polska – Belgia.
Dowiedz się więcej15 lutego w łomżyńskiej Hali Olimpijczyków Polskich odbędzie się 12 pojedynków reprezentantów Polski z Belgami w ramach boksu olimpijskiego.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Corporation wprowadza na europejskie rynki motocykl Suzuki GSX-8R w żółtym kolorze o nazwie Pearl Ignite Yellow, dotychczas oferowanym na rynku amerykańskim.
Dowiedz się więcej