16.02.2015

Suzuki podsumowuje trzy kwartały 2014

Suzuki bardzo dobrym wynikiem podsumowuje pierwsze trzy kwartały roku fiskalnego 2014. Skonsolidowana wartość sprzedaży wszystkich produktów marki w okresie kwiecień-grudzień 2014 wzrosła o 3,2%.

Suzuki podsumowuje trzy kwartały 2014

W trzech kwartałach 2014 roku (okres od kwietnia do grudnia) skonsolidowana, globalna wartość sprzedaży produktów Suzuki wzrosła o 67,3,5 miliarda jenów (3,2%) do 2143 miliarda jenów w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku fiskalnego.

Na rynkach poza macierzystym krajem Suzuki – Japonią - zanotowano wzrost wartości sprzedaży o 71,4 miliarda jenów, co stanowi wzrost o 5,5%, do poziomu 1369,2 miliarda jenów. Do tego wyniku przyczynił się głównie znaczny wzrost sprzedaży na rynku indyjskim.

Suzuki podsumowuje trzy kwartały 2014

Zysk operacyjny utrzymał się na tym samym poziomie, jak analogicznym okresie roku fiskalnego 2013, wynosząc 135,2 miliarda jenów. , natomiast odnotowano wzrost zysku netto o 4,9 miliarda jenów (3,5%) do 144,4 miliardów jenów.

Wartość sprzedaży samochodów Suzuki na rynkach zagranicznych (czyli poza Japonia) wzrosła o 73,5 miliarda jenów (4%), osiągając kwotę 1917 miliarda jenów. Zanotowano także bardzo duży wzrost sprzedaży produktów z gamy Suzuki Marine, wynoszący 19,7%, co stanowi wzrost o 1,1 miliarda jenów w stosunku do pierwszych trzech kwartałów 2013 r.

28.06.2024

Nowy Swift, gwiazda tegorocznego Suzuki Road Show, spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów

Suzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.

Dowiedz się więcej
24.06.2024

Suzuki wprowadza elektroniczną książkę gwarancyjną (e-KG) w aplikacji Moje Suzuki

W przypadku danych związanych z gwarancją liczy się przede wszystkim łatwy dostęp a więc najważniejsza jest wygoda użytkownika. Dlatego od czerwca 2024 w ramach bezpłatnej aplikacji Moje Suzuki uruchomiono nową funkcjonalność tzw. elektronicznej książki gwarancyjnej (e-KG).

Dowiedz się więcej
20.06.2024

Konkurs „Lider Jakości Suzuki” rozstrzygnięty

Zwycięzcą konkursu „Lider Jakości Suzuki” za rok fiskalny 2023 został autoryzowany salon Suzuki Mad Mobil z Rybnika.

Dowiedz się więcej
12.06.2024

Suzuki Clean Ocean (edycja polska) – sprzątamy po raz czwarty

Suzuki Motor Poland ponownie zorganizowało akcję pod hasłem „Suzuki Clean Ocean”. Wolontariusze – młodzież i nauczyciele z gdańskiej szkoły podstawowej nr 39 im. Wojska Polskiego - pro bono sprzątali nadbałtyckie wydmy w Górkach Zachodnich w Gdańsku.

Dowiedz się więcej