21.02.2018

Suzuki napędza koszykówkę

Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z polską koszykówką, podpisując nowe umowy z Energa Basket Ligą oraz Polskim Związkiem Koszykówki.

Na kilka dni przed rozpoczęciem kolejnych meczów kwalifikacyjnych do Mistrzostw Świata w koszykówce mężczyzn Energa Basket Liga, Polski Związek Koszykówki i Suzuki Motor Poland podpisały nową umowę, która zakłada rozszerzenie dotychczasowych ram współpracy. Suzuki zyskuje nowe tytuły sponsorskie, a polska koszykówka świadczenia finansowe oraz flotę 100 aut.

Suzuki napędza koszykówkę

- Współpraca Suzuki z polską koszykówką rozpoczęła się w 2013 roku. W okresie 5 lat trwania naszego partnerstwa stale podnosiliśmy zakres wzajemnych świadczeń, co dowodzi o zadowoleniu z efektów, jakie wspólnie osiągamy. Dla Suzuki wsparcie polskiego sportu, w tym koszykówki, to nie tylko działanie stricte marketingowe. Wdrażamy w życie ideę Suzuki „Way of Life”, wspierając profesjonalnych zawodników i promując sport. Zależy nam na tym, aby zachęcić Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia, do zadbania o swoje zdrowie i kondycję – mówi Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.

Suzuki napędza koszykówkę

Suzuki zostaje Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski Koszykarek i Koszykarzy. Oprócz ekspozycji reklamowej m.in. na bandach czy kołach podkoszowych, logo japońskiej marki będzie widniało na strojach meczowych kadrowiczów i sztabu szkoleniowego.

- Podczas ostatnich Mistrzostw Europy marka Suzuki była doskonale widoczna na koszulkach reprezentacji. Był to kolejny etap naszej współpracy, który przyniósł wymierne korzyści dla obu stron. Bardzo cieszę się z tego, że również teraz logotyp Suzuki, obok grupy Energa, będzie eksponowany podczas meczów reprezentacji kobiet i mężczyzn. To pokazuje, że polska koszykówka idzie w dobrym kierunku - podkreśla Grzegorz Bachański, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Suzuki napędza koszykówkę

Jako sponsor Tytularny Pucharu Polski w koszykówce kobiet i mężczyzn logo marki Suzuki będzie eksponowane na bardzo wielu polach, w tym m.in. na bandach, telebimie, materiałach konferencyjnych czy na parkiecie w postaci naklejek na boisko.

Obejmując tytuł Sponsora Oficjalnego Energa Basket Ligi, logotypy Suzuki znajdą się m.in. na bandach oraz parkiecie, a także wszystkich materiałach komunikacyjnych EBL.

Suzuki napędza koszykówkę

- Dla nas bardzo ważne jest to, aby współpracować z partnerami, którzy rozumieją potrzeby obu stron. Z całą pewnością takim właśnie partnerem jest Suzuki. Z roku na rok nasza współpraca się rozwija, a teraz wchodzimy na zupełnie nowy poziom. Puchar Polski kobiet i mężczyn otrzymuje sponsora tytularnego, co zwiększa prestiż tych rozgrywek. To kolejny krok w stronę rozwoju - zarówno organizacyjnego, jak i sportowego - mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

Suzuki napędza koszykówkę

Ponadto, jako Partner Mistrzostw Polski w koszykówce 3x3 - 3x3 Quest, marka Suzuki będzie wykorzystywać szereg pól ekspozycji reklamowej, jak i organizować własne akcje promocyjne podczas turniejów.

06.12.2018

Promocja na akcesoria zimowe

Skorzystaj ze specjalnej oferty obniżonych cen na akcesoria Suzuki!

Dowiedz się więcej
06.11.2018

Suzuki Jimny kandydatem w plebiscycie Car of the Year 2019

Wyłoniono listę 42 oficjalnych kandydatów do tytułu Samochód Roku 2019. Wśród nich znalazł się Suzuki Jimny czwartej generacji.

Dowiedz się więcej
29.10.2018

Akcja serwisowa „Suzuki przed zimą”

W listopadzie Suzuki zaprasza wszystkich posiadaczy samochodów swojej marki do skorzystania z promocyjnej akcji serwisowej. Oferta „Suzuki przed zimą” obejmuje bezpłatną kontrolę pojazdu oraz atrakcyjne rabaty na części zamienne i akcesoria.

Dowiedz się więcej
03.10.2018

Suzuki Jimny czwartej generacji debiutuje w Paryżu

Podczas targów Paris Motor Show 2018 Suzuki zaprezentowało najnowszą generację modelu Jimny. Czwarte pokolenie kultowej terenówki to jedyny i niepowtarzalny, mały, lekki pojazd 4WD zachowujący świetną zdolność terenową swoich poprzedników i wnoszący nowy, współczesny design.

Dowiedz się więcej