21.02.2018

Suzuki napędza koszykówkę

Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z polską koszykówką, podpisując nowe umowy z Energa Basket Ligą oraz Polskim Związkiem Koszykówki.

Na kilka dni przed rozpoczęciem kolejnych meczów kwalifikacyjnych do Mistrzostw Świata w koszykówce mężczyzn Energa Basket Liga, Polski Związek Koszykówki i Suzuki Motor Poland podpisały nową umowę, która zakłada rozszerzenie dotychczasowych ram współpracy. Suzuki zyskuje nowe tytuły sponsorskie, a polska koszykówka świadczenia finansowe oraz flotę 100 aut.

Suzuki napędza koszykówkę

- Współpraca Suzuki z polską koszykówką rozpoczęła się w 2013 roku. W okresie 5 lat trwania naszego partnerstwa stale podnosiliśmy zakres wzajemnych świadczeń, co dowodzi o zadowoleniu z efektów, jakie wspólnie osiągamy. Dla Suzuki wsparcie polskiego sportu, w tym koszykówki, to nie tylko działanie stricte marketingowe. Wdrażamy w życie ideę Suzuki „Way of Life”, wspierając profesjonalnych zawodników i promując sport. Zależy nam na tym, aby zachęcić Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia, do zadbania o swoje zdrowie i kondycję – mówi Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.

Suzuki napędza koszykówkę

Suzuki zostaje Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski Koszykarek i Koszykarzy. Oprócz ekspozycji reklamowej m.in. na bandach czy kołach podkoszowych, logo japońskiej marki będzie widniało na strojach meczowych kadrowiczów i sztabu szkoleniowego.

- Podczas ostatnich Mistrzostw Europy marka Suzuki była doskonale widoczna na koszulkach reprezentacji. Był to kolejny etap naszej współpracy, który przyniósł wymierne korzyści dla obu stron. Bardzo cieszę się z tego, że również teraz logotyp Suzuki, obok grupy Energa, będzie eksponowany podczas meczów reprezentacji kobiet i mężczyzn. To pokazuje, że polska koszykówka idzie w dobrym kierunku - podkreśla Grzegorz Bachański, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Suzuki napędza koszykówkę

Jako sponsor Tytularny Pucharu Polski w koszykówce kobiet i mężczyzn logo marki Suzuki będzie eksponowane na bardzo wielu polach, w tym m.in. na bandach, telebimie, materiałach konferencyjnych czy na parkiecie w postaci naklejek na boisko.

Obejmując tytuł Sponsora Oficjalnego Energa Basket Ligi, logotypy Suzuki znajdą się m.in. na bandach oraz parkiecie, a także wszystkich materiałach komunikacyjnych EBL.

Suzuki napędza koszykówkę

- Dla nas bardzo ważne jest to, aby współpracować z partnerami, którzy rozumieją potrzeby obu stron. Z całą pewnością takim właśnie partnerem jest Suzuki. Z roku na rok nasza współpraca się rozwija, a teraz wchodzimy na zupełnie nowy poziom. Puchar Polski kobiet i mężczyn otrzymuje sponsora tytularnego, co zwiększa prestiż tych rozgrywek. To kolejny krok w stronę rozwoju - zarówno organizacyjnego, jak i sportowego - mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

Suzuki napędza koszykówkę

Ponadto, jako Partner Mistrzostw Polski w koszykówce 3x3 - 3x3 Quest, marka Suzuki będzie wykorzystywać szereg pól ekspozycji reklamowej, jak i organizować własne akcje promocyjne podczas turniejów.

14.11.2024

Blisko pół tysiąca uczestników wzięło udział w tegorocznej Suzuki Moto Szkole!

Cykl szkoleń dla motocyklistów na maszynach marki z Hamamatsu zaczęliśmy w drugiej połowie maja.

Dowiedz się więcej
06.11.2024

e VITARA na filmie - obejrzyjcie jak wygląda elektryczny SUV Suzuki

Od dwóch dni wszystko już stało się jasne - za kilka miesięcy na drogach zadebiutuje najnowsze Suzuki e VITARA.

Dowiedz się więcej
05.11.2024

Premiery Suzuki na międzynarodowych targach EICMA 2024

Wśród tegorocznych nowości z logo Suzuki na owiewkach, które debiutują podczas targów motocyklowych EICMA 2024 w Mediolanie, są m.in. modele dual sport Suzuki DR-Z4S i supermoto DR-Z4SM.

Dowiedz się więcej
04.11.2024

Europejska premiera modelu e VITARA – elektrycznego SUV-a Suzuki

Suzuki Motor Corporation w Mediolanie prezentuje model „e VITARA” - pierwszy elektryczny SUV BEV (Battery Electric Vehicle) koncernu z Hamamatsu.

Dowiedz się więcej