Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z polską koszykówką, podpisując nowe umowy z Energa Basket Ligą oraz Polskim Związkiem Koszykówki.
Na kilka dni przed rozpoczęciem kolejnych meczów kwalifikacyjnych do Mistrzostw Świata w koszykówce mężczyzn Energa Basket Liga, Polski Związek Koszykówki i Suzuki Motor Poland podpisały nową umowę, która zakłada rozszerzenie dotychczasowych ram współpracy. Suzuki zyskuje nowe tytuły sponsorskie, a polska koszykówka świadczenia finansowe oraz flotę 100 aut.
- Współpraca Suzuki z polską koszykówką rozpoczęła się w 2013 roku. W okresie 5 lat trwania naszego partnerstwa stale podnosiliśmy zakres wzajemnych świadczeń, co dowodzi o zadowoleniu z efektów, jakie wspólnie osiągamy. Dla Suzuki wsparcie polskiego sportu, w tym koszykówki, to nie tylko działanie stricte marketingowe. Wdrażamy w życie ideę Suzuki „Way of Life”, wspierając profesjonalnych zawodników i promując sport. Zależy nam na tym, aby zachęcić Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia, do zadbania o swoje zdrowie i kondycję – mówi Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.
Suzuki zostaje Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski Koszykarek i Koszykarzy. Oprócz ekspozycji reklamowej m.in. na bandach czy kołach podkoszowych, logo japońskiej marki będzie widniało na strojach meczowych kadrowiczów i sztabu szkoleniowego.
- Podczas ostatnich Mistrzostw Europy marka Suzuki była doskonale widoczna na koszulkach reprezentacji. Był to kolejny etap naszej współpracy, który przyniósł wymierne korzyści dla obu stron. Bardzo cieszę się z tego, że również teraz logotyp Suzuki, obok grupy Energa, będzie eksponowany podczas meczów reprezentacji kobiet i mężczyzn. To pokazuje, że polska koszykówka idzie w dobrym kierunku - podkreśla Grzegorz Bachański, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.
Jako sponsor Tytularny Pucharu Polski w koszykówce kobiet i mężczyzn logo marki Suzuki będzie eksponowane na bardzo wielu polach, w tym m.in. na bandach, telebimie, materiałach konferencyjnych czy na parkiecie w postaci naklejek na boisko.
Obejmując tytuł Sponsora Oficjalnego Energa Basket Ligi, logotypy Suzuki znajdą się m.in. na bandach oraz parkiecie, a także wszystkich materiałach komunikacyjnych EBL.
- Dla nas bardzo ważne jest to, aby współpracować z partnerami, którzy rozumieją potrzeby obu stron. Z całą pewnością takim właśnie partnerem jest Suzuki. Z roku na rok nasza współpraca się rozwija, a teraz wchodzimy na zupełnie nowy poziom. Puchar Polski kobiet i mężczyn otrzymuje sponsora tytularnego, co zwiększa prestiż tych rozgrywek. To kolejny krok w stronę rozwoju - zarówno organizacyjnego, jak i sportowego - mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.
Ponadto, jako Partner Mistrzostw Polski w koszykówce 3x3 - 3x3 Quest, marka Suzuki będzie wykorzystywać szereg pól ekspozycji reklamowej, jak i organizować własne akcje promocyjne podczas turniejów.
Suzuki Marine Academy to inicjatywa spółki Suzuki Motor Poland, importera samochodów, motocykli oraz silników zaburtowych dedykowana klientom, którzy kupili bądź zamierzają wkrótce nabyć silnik zaburtowy marki z Hamamatsu.
Dowiedz się więcejPierwszy w pełni elektryczny samochód Suzuki, model e VITARA już w najbliższy czwartek 24 kwietnia 2025 roku pojawi się w Polsce.
Dowiedz się więcejNiech Wielkanoc rozkwita radością i pogodą ducha. Dla wszystkich Was!
Dowiedz się więcejModel e VITARA zadebiutował 4 listopada w Mediolanie. Jego produkcja rozpoczyna się w fabryce Suzuki Motor Gujarat w Indiach, a sprzedaż (w Europie, Indiach i w Japonii) rusza jesienią 2025 r. Samochód właśnie przetestowali pierwsi dziennikarze.
Dowiedz się więcej