17.12.2020

Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z Superligą

Suzuki jeszcze mocniej angażuje się w piłkę ręczną w Polsce. Przez najbliższe dwa sezony japońska marka będzie wspierać w rozszerzonym zakresie najwyższą klasę rozgrywkową piłki ręcznej. W ramach nowej umowy, jako oficjalny partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, Suzuki Motor Poland przekaże do klubów blisko 130 samochodów z napędem hybrydowym.

Suzuki Motor Poland i Superliga Sp. z o.o. w 2019 roku przedłużyły na trzy lata umowę sponsoringową. Aktualny kontrakt, zawarty do końca czerwca 2022 roku, został znacznie rozszerzony. W ramach nowych warunków importer japońskiej marki m.in. przekaże większą flotę samochodów, obejmująca wszechstronne, komfortowe i bogato wyposażone modele SX4 S-Cross Hybrid oraz Vitara Hybrid.

- Pomimo trudnego czasu wywołanego pandemią, Suzuki jeszcze mocniej angażuje się we współpracę z Superligą. To potwierdzenie naszej długofalowej strategii inwestowania w polski sport i wdrażania w życie hasła „Way of Life”. Cieszymy się, że z roku na rok poziom sportowy i popularność tych rozgrywek rośnie. Jesteśmy dumni, że możemy być od lat wsparciem dla piłki ręcznej w Polsce. - komentuje współpracę Prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik.

Na mocy zawartej umowy, marka Suzuki jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, będzie promowana w trakcie wszystkich 294 meczów w każdym sezonie, w tym co najmniej 80 spotkaniach transmitowanych na antenie TVP Sport i pozostałych transmisjach w internetowych telewizjach Emocje.TV i Zobacz.TV. Reklamy marki Suzuki będą wyświetlane m.in. na bandach video, nośnikach statycznych i w mediach digitalowych, a spoty sponsorskie będą towarzyszyć transmisjom internetowym. Japońska marka będzie również eksponowana w najlepszym na świecie symulatorze piłki ręcznej, grze Handball 21, w którym znajdują się rozgrywki PGNiG Superligi.

– W ostatnich latach naszego partnerstwa z Suzuki Motor Poland, stale rozszerzamy zakres tej współpracy, co świadczy o tym, że obie strony są zadowolone z efektów. Ostatni sezon to kilkusetprocentowe wzrosty licznych wskaźników marketingowych dla naszych rozgrywek, szczególnie oglądalności meczów, która wynosi już 5-6 mln telewidzów w sezonie. To pozwala naszym Partnerom na dużo efektywniejszą promocję i bardzo się cieszę, że marka Suzuki postanowiła z tej możliwości skorzystać. W ramach nowego kontraktu, Suzuki Motor Poland znajdzie się na najwyższym poziomie naszej piramidy sponsoringowej, tuż obok partnera tytularnego, PGNiG SA. – mówi Marek Janicki, Prezes Superligi Sp. z o.o.

Suzuki Motor Poland zgodnie z mottem "Way of Life" od lat promuje aktywny styl życia i aktywnie angażuje się w polski sport. Sponsoruje polski boks olimpijski, reprezentację koszykówki, Energa Basket Ligę, koszykarską 1 Ligę Mężczyzn, reprezentację szczypiornistów oraz PGNiG Superligę i Superligę Kobiet. Oprócz tego jest sponsorem tytularnym zespołu Suzuki Korona Handball Kielce grającym w 1 lidze polskiej piłki ręcznej kobiet, a także drużyny piłkarskiej Korona Kielce, występującej w Fortuna 1 Lidze.





18.06.2021

Damian Durkacz dołącza do Suzuki Top Team

Elitarne grono pięściarek i pięściarzy pod patronatem Suzuki Motor Poland powiększa się o kolejnego zawodnika. Młody i utalentowany pięściarz - Damian Durkacz - dołącza do Suzuki Top Team.

Dowiedz się więcej
14.06.2021

Rusza akcja serwisowa "Bezpieczne wakacje z Suzuki"

Akcja serwisowa Suzuki 14.06.2021 - 15.08.2021

Dowiedz się więcej
05.05.2021

Suzuki Boxing Night VI – Polska vs Mołdawia w Lublinie

Szósta edycja Suzuki Boxing Night obędzie się już w piątek, 7 maja w lubelskim Centrum Spotkania Kultur. Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski zapraszają na spotkanie, w którym rękawicę skrzyżują pięściarze reprezentujący Polskę i Mołdawię. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo w TVP Sport.

Dowiedz się więcej
27.04.2021

Suzuki, Subaru, Toyota, Daihatsu i Mazda pracują nad nowym standardem komunikacji w samochodach

Suzuki Motor Corporation zawarło porozumienie z czterema koncernami motoryzacyjnymi w sprawie wspólnego standardu dla nowej generacji systemów multimedialno-komunikacyjnych opartych o łączność internetową. Japońskie marki będą pracować nad promocją zestandaryzowanych aplikacji i usług.

Dowiedz się więcej