05.07.2018

Suzuki Motor Poland głównym sponsorem Korony Kielce.

Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z kieleckim klubem. Od sezonu 2018/2019 będzie sponsorem głównym Korony Kielce. Logotyp Suzuki będzie zajmował centralne miejsce na koszulkach meczowych.

Suzuki Motor Poland głównym sponsorem Korony Kielce

Współpracę z tą uznaną na świecie japońską marką motoryzacyjną kielecki klub rozpoczął w styczniu 2018 roku - w trakcie rundy wiosennej Suzuki było partnerem motoryzacyjnym klubu z Kielc.

Już w trakcie podpisywania styczniowej umowy Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland, zapewniał, że współpraca z Koroną Kielce będzie rozwojowa i obu stronom zależy na budowaniu długofalowych relacji.

- Przed startem zamkniętego właśnie sezonu wiele osób nie wróżyło sukcesów kieleckiej drużynie. Tymczasem Korona zakończyła sezon na 8 miejscu w tabeli dostarczając fanom wielu emocji i pozytywnych zaskoczeń. Suzuki od początku współpracy deklarowało chęć zawarcia umowy długofalowej. Teraz z przyjemnością ogłaszamy poszerzenie współpracy, dzięki której złocisto-krwiści będą mogli rozwijać się, śmiało sięgać po coraz wyższe miejsca w tabeli i z dumą prezentować logo Suzuki na swoich strojach – powiedział Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.

- Jestem zadowolony, że tak duża firma o zasięgu globalnym zdecydowała się dalej z nami współpracować. Cieszę się, tym bardziej, że zakres świadczeń został na tyle zwiększony, że możemy mówić o Suzuki jako o głównym sponsorze naszego klubu. Jestem przekonany, że taka współpraca przyniesie korzyści obu stronom, a my zrobimy wszystko, aby nasz partner był zadowolony i dumny z tego, że nas wspiera – podsumował Krzysztof Zając, Prezes Zarządu Korona S.A.

Od sezonu 2018/2019 logotyp Suzuki będzie zajmował główne miejsce z przodu na koszulkach meczowych Korony Kielce, marka będzie widoczna także na bandach ledowych, telebimie, ściankach sponsorskich i stronie internetowej klubu. Korona Kielce otrzyma wsparcie finansowe oraz flotę samochodów Suzuki.

Grupa Suzuki Motor Corporation powstała w 1920 r. i jest jednym z wiodących na świecie producentów m. in. samochodów, motocykli oraz silników do jednostek wodnych. Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma będzie koncentrować swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w okresie 5 lat (od 2015 do 2020 roku) dzielącej ją od setnej rocznicy swojej działalności, wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.
Suzuki Motor Poland powstało w 1992 roku jako spółka córka japońskiego koncernu. Spółka plasuje się wśród leaderów sprzedaży Suzuki w Europie i jest jedną z najprężniej rozwijających się spółek marki na świecie. W okresie pięciu lat między rokiem 2012 a 2016 sprzedaż samochodów marki Suzuki w Polsce wzrosła o 28%, a wynik za rok 2017, wynoszący 9414 sztuk, pozwolił osiągnąć wzrost na poziomie 57% względem roku 2012.
Suzuki Motor Poland od wielu lat wspiera polski sport, angażując się w różne dyscypliny sportowe. Umowy sponsoringowe obejmują piłkę nożną, koszykówkę, piłkę ręczną oraz boks.

Korona Kielce, klub występujący w Lotto Ekstraklasie już 13 sezon.
Poprzedni okres rozgrywkowy był jednym z najlepszych w historii występów w lidze, zespół zanotował m.in. 12 meczów bez porażki w rundzie jesiennej. Podopieczni trenera Gino Lettieriego byli jedną z największych pozytywnych niespodzianek ubiegłego sezonu, w którym zajęli 8. miejsce w Lotto Ekstraklasie oraz dotarli do półfinału Pucharu Polski.
Zespół swoje mecze rozgrywa na Kolporter Arenie. Stadion został oddany do użytku w kwietniu 2006 roku i może pomieścić 15 500 kibiców. Średnia frekwencja na meczach Korony Kielce w Lotto Ekstraklasie w ubiegłym sezonie to blisko 8000 osób.

IMG_3074.jpg IMG_3157.jpg IMG_3236.jpg IMG_3241.jpg
22.06.2018

Nowa generacja legendarnego Suzuki Jimny

48 lat od debiutu pierwszej wersji prawdziwie terenowego samochodu Suzuki LJ, japońska marka prezentuje nową generację kultowego już modelu Jimny. Kontynuuje on dziedzictwo małego, lekkiego auta terenowego, a technologicznie czerpie z doświadczenia Suzuki w dziedzinie konstrukcji z napędem na 4 koła.

Dowiedz się więcej
18.06.2018

Promocyjne zestawy akcesoriów

Skorzystaj ze specjalnej oferty obniżonych cen na letnie akcesoria Suzuki!

Dowiedz się więcej
23.05.2018

Dołącz do bazy kontaktowej Suzuki

25 maja 2018 roku zmianie ulegają przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych. W odpowiedzi na wprowadzenie Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (skrótowo nazywane „RODO”) Suzuki aktualizuje swoją politykę przetwarzania danych osobowych i zachęca do dołączenia do bazy kontaktowej.

Dowiedz się więcej
10.05.2018

Sześć milionów Swiftów na całym świecie

Dwa lata temu z dumą informowaliśmy o wyprodukowaniu 5 milionów Suzuki Swift. Dziś ogłaszamy, że skumulowana światowa sprzedaż Swifta wynosi już 6 milionów sztuk.

Dowiedz się więcej