05.07.2018

Suzuki Motor Poland głównym sponsorem Korony Kielce

Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z kieleckim klubem. Od sezonu 2018/2019 będzie sponsorem głównym Korony Kielce. Logotyp Suzuki będzie zajmował centralne miejsce na koszulkach meczowych.

Suzuki Motor Poland głównym sponsorem Korony Kielce

Współpracę z tą uznaną na świecie japońską marką motoryzacyjną kielecki klub rozpoczął w styczniu 2018 roku - w trakcie rundy wiosennej Suzuki było partnerem motoryzacyjnym klubu z Kielc.

Już w trakcie podpisywania styczniowej umowy Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland, zapewniał, że współpraca z Koroną Kielce będzie rozwojowa i obu stronom zależy na budowaniu długofalowych relacji.

- Przed startem zamkniętego właśnie sezonu wiele osób nie wróżyło sukcesów kieleckiej drużynie. Tymczasem Korona zakończyła sezon na 8 miejscu w tabeli dostarczając fanom wielu emocji i pozytywnych zaskoczeń. Suzuki od początku współpracy deklarowało chęć zawarcia umowy długofalowej. Teraz z przyjemnością ogłaszamy poszerzenie współpracy, dzięki której złocisto-krwiści będą mogli rozwijać się, śmiało sięgać po coraz wyższe miejsca w tabeli i z dumą prezentować logo Suzuki na swoich strojach – powiedział Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.

- Jestem zadowolony, że tak duża firma o zasięgu globalnym zdecydowała się dalej z nami współpracować. Cieszę się, tym bardziej, że zakres świadczeń został na tyle zwiększony, że możemy mówić o Suzuki jako o głównym sponsorze naszego klubu. Jestem przekonany, że taka współpraca przyniesie korzyści obu stronom, a my zrobimy wszystko, aby nasz partner był zadowolony i dumny z tego, że nas wspiera – podsumował Krzysztof Zając, Prezes Zarządu Korona S.A.

Od sezonu 2018/2019 logotyp Suzuki będzie zajmował główne miejsce z przodu na koszulkach meczowych Korony Kielce, marka będzie widoczna także na bandach ledowych, telebimie, ściankach sponsorskich i stronie internetowej klubu. Korona Kielce otrzyma wsparcie finansowe oraz flotę samochodów Suzuki.

Grupa Suzuki Motor Corporation powstała w 1920 r. i jest jednym z wiodących na świecie producentów m. in. samochodów, motocykli oraz silników do jednostek wodnych. Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma będzie koncentrować swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w okresie 5 lat (od 2015 do 2020 roku) dzielącej ją od setnej rocznicy swojej działalności, wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.
Suzuki Motor Poland powstało w 1992 roku jako spółka córka japońskiego koncernu. Spółka plasuje się wśród leaderów sprzedaży Suzuki w Europie i jest jedną z najprężniej rozwijających się spółek marki na świecie. W okresie pięciu lat między rokiem 2012 a 2016 sprzedaż samochodów marki Suzuki w Polsce wzrosła o 28%, a wynik za rok 2017, wynoszący 9414 sztuk, pozwolił osiągnąć wzrost na poziomie 57% względem roku 2012.
Suzuki Motor Poland od wielu lat wspiera polski sport, angażując się w różne dyscypliny sportowe. Umowy sponsoringowe obejmują piłkę nożną, koszykówkę, piłkę ręczną oraz boks.

Korona Kielce, klub występujący w Lotto Ekstraklasie już 13 sezon.
Poprzedni okres rozgrywkowy był jednym z najlepszych w historii występów w lidze, zespół zanotował m.in. 12 meczów bez porażki w rundzie jesiennej. Podopieczni trenera Gino Lettieriego byli jedną z największych pozytywnych niespodzianek ubiegłego sezonu, w którym zajęli 8. miejsce w Lotto Ekstraklasie oraz dotarli do półfinału Pucharu Polski.
Zespół swoje mecze rozgrywa na Kolporter Arenie. Stadion został oddany do użytku w kwietniu 2006 roku i może pomieścić 15 500 kibiców. Średnia frekwencja na meczach Korony Kielce w Lotto Ekstraklasie w ubiegłym sezonie to blisko 8000 osób.

IMG_3074.jpg IMG_3157.jpg IMG_3236.jpg IMG_3241.jpg
28.06.2024

Nowy Swift, gwiazda tegorocznego Suzuki Road Show, spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów

Suzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.

Dowiedz się więcej
24.06.2024

Suzuki wprowadza elektroniczną książkę gwarancyjną (e-KG) w aplikacji Moje Suzuki

W przypadku danych związanych z gwarancją liczy się przede wszystkim łatwy dostęp a więc najważniejsza jest wygoda użytkownika. Dlatego od czerwca 2024 w ramach bezpłatnej aplikacji Moje Suzuki uruchomiono nową funkcjonalność tzw. elektronicznej książki gwarancyjnej (e-KG).

Dowiedz się więcej
20.06.2024

Konkurs „Lider Jakości Suzuki” rozstrzygnięty

Zwycięzcą konkursu „Lider Jakości Suzuki” za rok fiskalny 2023 został autoryzowany salon Suzuki Mad Mobil z Rybnika.

Dowiedz się więcej
12.06.2024

Suzuki Clean Ocean (edycja polska) – sprzątamy po raz czwarty

Suzuki Motor Poland ponownie zorganizowało akcję pod hasłem „Suzuki Clean Ocean”. Wolontariusze – młodzież i nauczyciele z gdańskiej szkoły podstawowej nr 39 im. Wojska Polskiego - pro bono sprzątali nadbałtyckie wydmy w Górkach Zachodnich w Gdańsku.

Dowiedz się więcej