11.09.2018

Suzuki inwestuje w Koronę Kielce

Zapowiada wsparcie klubu w pozyskiwaniu nowych zawodników i przejmuje prawa do nazwy stadionu, który będzie nosić nazwę Suzuki Arena.

Polski oddział japońskiego koncernu motoryzacyjnego został Głównym Sponsorem kieleckiego klubu Korona Kielce grającego w Lotto Ekstraklasie. Logo Suzuki widnieje teraz w centralnym przednim miejscu na koszulkach zawodników. Na konferencji prasowej Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik zapowiedział dodatkowe inwestycje w kielecki klub, dzięki którym zespół będą mogli zasilić nowi zawodnicy. Prezes Zarządu Korona S.A. Krzysztof Zając poinformował, że stadion przy ul. Ściegiennego w Kielcach będzie nosić nazwę Suzuki Arena.

Prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik: - „Od początku deklarowaliśmy, że zależy nam na długofalowej współpracy. Rozszerzyliśmy umowę sponsorską z Klubem Korona Kielce. Jesteśmy Sponsorem Głównym klubu, nasze logo widnieje w centralnym miejscu na koszulkach zawodników z przodu. Marka Suzuki jest szeroko eksponowana na kieleckim stadionie - na bandach led, bannerach reklamowych i w wielu innych istotnych miejscach. Ponadto, Suzuki zostało sponsorem tytularnym kieleckiego stadionu, który będzie nosić nazwę Suzuki Arena. Oprócz tego, że jesteśmy sponsorem, Suzuki wygeneruje dodatkowe środki na podpisywanie kontraktów z piłkarzami, którzy będą mogli wzmocnić klub.”

Prezes Zarządu Korona S.A., Krzysztof Zając jest bardzo zadowolony z tego, jak układają się relacje pomiędzy klubem, a Sponsorem Głównym, jakim jest Suzuki: „Już prawie rok współpracujemy z Suzuki Motor Poland. Cieszę się, że tak duża firma o zasięgu globalnym współpracuje z nami i deklaruje wsparcie, nie tylko wtedy, kiedy odnosimy sukcesy, ale również wtedy, gdy będziemy potrzebować większego wsparcia, aby utrzymywać pozycję i piąć się do góry. Od nowego sezonu logotyp Suzuki znajduje się w najważniejszym miejscu na koszulkach pierwszego zespołu, ale Suzuki wspiera również drugą drużynę oraz drużynę juniorów, która teraz znajduje się na drugim miejscu w tabeli ogólnopolskiej Centralnej Ligi Juniorów. Jest to ogromny potencjał, który wraz z Suzuki chcemy rozwijać.”

Pierwszy Trener Gino Lettieri, zapytany o ocenę partnerstwa z Suzuki Motor Poland w aspekcie sformowania drużyny i celów klubu na najbliższy sezon podsumował: „Jestem odpowiedzialny za sprawy sportowe w klubie Korona Kielce, przede wszystkim za pierwszą drużynę, ale zdaję sobie sprawę też z tego, że w obecnych czasach nie jest możliwe zbudowanie drużyny na odpowiednim poziomie bez partnerów i sponsorów. Dlatego jestem dumny, że z naszym klubem współpracuje tak duża firma jak Suzuki Motor Poland. Między innymi to pozwala nam być wśród najlepszych drużyn w Polsce, zapewnia stabilność i znakomite warunki do pracy.”

Suzuki jest również oficjalnym dostawcą floty samochodowej dla klubu. Korona otrzymuje do dyspozycji cieszące się ogromną popularnością SUV-y Suzuki Vitara oraz wszechstronne crossovery SX4 S-CROSS. Suzuki współpracuje z kieleckim klubem od początku 2018 roku. Ostatni sezon dla Korony Kielce był jednym z najlepszych w 45 letniej historii klubu. Dzięki dobrym wynikom w rundzie jesiennej klub zapewnił sobie bezpieczną pozycję w pierwszej ósemce i dodatkowo dotarł do półfinału Pucharu Polski.

IMG_2487.jpg IMG_2489.jpg IMG_2494.jpg IMG_2500.jpg IMG_2526.jpg IMG_2527.jpg IMG_2576.jpg IMG_2602.jpg IMG_2625.jpg IMG_2631.jpg IMG_2634.jpg
06.11.2018

Suzuki Jimny kandydatem w plebiscycie Car of the Year 2019

Wyłoniono listę 42 oficjalnych kandydatów do tytułu Samochód Roku 2019. Wśród nich znalazł się Suzuki Jimny czwartej generacji.

Dowiedz się więcej
29.10.2018

Akcja serwisowa „Suzuki przed zimą”

W listopadzie Suzuki zaprasza wszystkich posiadaczy samochodów swojej marki do skorzystania z promocyjnej akcji serwisowej. Oferta „Suzuki przed zimą” obejmuje bezpłatną kontrolę pojazdu oraz atrakcyjne rabaty na części zamienne i akcesoria.

Dowiedz się więcej
03.10.2018

Suzuki Jimny czwartej generacji debiutuje w Paryżu

Podczas targów Paris Motor Show 2018 Suzuki zaprezentowało najnowszą generację modelu Jimny. Czwarte pokolenie kultowej terenówki to jedyny i niepowtarzalny, mały, lekki pojazd 4WD zachowujący świetną zdolność terenową swoich poprzedników i wnoszący nowy, współczesny design.

Dowiedz się więcej
14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności.

Dowiedz się więcej