V-Strom 800. Nowa maszyna to ukłon w stronę osób poszukujących motocykla uniwersalnego, którego silnik zapewni o wiele lepsze osiągi niż jednostki w maszynach klasy „650”, jednocześnie dając gwarancję łatwej do opanowania mocy. Nowe Suzuki nie boi się długich turystycznych wyjazdów, zapewniając wysoki komfort jazdy i precyzję prowadzenia. V-Strom 800 znakomicie sprawdzi się podczas codziennych dojazdów do pracy, ale też można się nim wybrać w daleką podróż (450 km na jednym tankowaniu!).
V-STROM 800 w skrócie:
ALL ROADS MERGE
Nowy motocykl został zaprojektowany zgodnie z ideą „All Roads Merge”, czyli – w wolnym tłumaczeniu – „Łączy wszystkie drogi”. V-STROM 800 to maszyna segmentu adventure, stworzona jako uniwersalny motocykl na każdą drogę, jednocześnie zapewniając właścicielowi poczucie nieskrępowanej wolności i radości z jazdy. Podczas gdy V-STROM 800DE spisuje się świetnie na żwirze czy szutrach, nowy V-STROM 800 skusi motocyklistów lubiących długie podróże i wybierających trasy asfaltowe (niekoniecznie jednak wyłącznie autostrady). Nowy model znakomicie wykorzystuje zalety nowego dwucylindrowego silnika zaprojektowanego dla potrzeb modelu V-STROM 800. Wysokiej klasy podwozie daje gwarancje łatwego prowadzenia, poczucia doskonałej kontroli nad maszyną oraz komfortu.
Motocykl jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: Pearl Vigor Blue (YKY), NOWOŚĆ - Metallic Mat Steel Green (QVP) i Glass Sparkle Black (YVB). Kosztuje 48 900 zł!
Więcej informacji na dedykowanej stronie: https://suzuki.pl/lpmoto/vstrom800
Test na liczącym ponad 3,7 km katalońskim torze Alcarràs Speed Circuit podyktowany był chęcią sprawdzenia sportowych opon Metzeler Racetec TD Slick na pełnowymiarowym torze służącym m.in. wyścigom motocyklowym organizowanym przez Międzynarodową Federację Motocyklową FIM.
Dowiedz się więcejCykl pokazów z premierami najnowszych motocykli Suzuki DRZ-4S i DRZ-4SM potrwa jeszcze do początku kwietnia.
Dowiedz się więcejGala boksu Suzuki Boxing Night 34 w Mielcu była okazją do skonfrontowania naszych pięściarzy z reprezentantami Niemiec. W sześciu pojedynkach lepsi okazali się reprezentanci Polski: Nikola Prymaczenko, Paweł Brach, Bartłomiej Rośkowicz, Michał Jarliński, Jakub Straszewski i Wiktor Bartnik. W trzech pozostałych walkach Nikola Pawlik, Cezary Znamiec i Radosław Kawczak musieli uznać wyższość pięściarzy z Niemiec.
Dowiedz się więcejChoć do światowej premiery pierwszego elektrycznego samochodu Suzuki zostało jeszcze kilka miesięcy, to e VITARA już zyskała uznanie w oczach czytelników Auto Świata, biorących udział w prestiżowym plebiscycie Moto Awards 2024.
Dowiedz się więcej