15.11.2017

Polak prezesem Suzuki Motor Poland

Suzuki Motor Poland powstało w 1992 roku jako spółka córka japońskiego koncernu. Po 25 latach działalności, Suzuki Motor Corporation z uznania dla wyników marki na polskim rynku zadecydowało o wprowadzeniu zmian w lokalnym zarządzie spółki. Po raz pierwszy w historii marki Prezesem Zarządu zostaje przedstawiciel lokalnych struktur kadrowych – Piotr Dulnik.

Piotr Dulnik

Suzuki Motor Poland plasuje się wśród leaderów sprzedaży Suzuki w Europie i jest jedną z najprężniej rozwijających się spółek marki na świecie. W ciągu ostatnich 10 lat wprowadzono wiele zmian w sposobie zarządzania firmą, które pozwoliły umocnić pozycję Suzuki w Polsce.

- W okresie pięciu lat między rokiem 2012 a 2016 sprzedaż samochodów marki Suzuki w Polsce wzrosła o 28%, a prognozowany wynik na 2017, wynoszący ponad 9100 sztuk, pozwoli osiągnąć wzrost na poziomie 52% względem roku 2012. Na tak znaczny wzrost przyczyniło się wiele czynników, w tym oczywiście całkowita zmiana gamy modelowej, odpowiednia komunikacja skutkująca wzrostem świadomości marki wśród klientów, ale również wprowadzenie nowych standardów zarządzania sprzedażą. Stale prowadzimy audyty sieci dilerskiej oraz korzystamy z zaawansowanych systemów monitoringu wyników sprzedażowych, dzięki którym możemy szybko reagować i optymalizować nasze działania – ocenia Piotr Dulnik.

W teście „Garage Quality Check 2017”, realizowanym przez firmę Kantar TNS, krakowski serwis Suzuki Japan Motors zajął pierwsze miejsce spośród 200 zbadanych stacji ASO przynależących do 20 marek samochodowych. Ocenie podlegały standardy obsługi, począwszy od możliwości telefonicznego umówienia się na wizytę oraz przebieg realizacji usługi.
- Kładziemy duży nacisk na szkolenie pracowników zarówno kadry menedżerskiej, jak i sprzedażowej, stale podnosząc ich kwalifikacje, a tym samym jakość obsługi w autoryzowanych salonach sprzedaży i serwisach – wyjaśnia nowopowołany Prezes Suzuki Motor Poland.

03.10.2018

Suzuki Jimny czwartej generacji debiutuje w Paryżu

Podczas targów Paris Motor Show 2018 Suzuki zaprezentowało najnowszą generację modelu Jimny. Czwarte pokolenie kultowej terenówki to jedyny i niepowtarzalny, mały, lekki pojazd 4WD zachowujący świetną zdolność terenową swoich poprzedników i wnoszący nowy, współczesny design.

Dowiedz się więcej
14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności.

Dowiedz się więcej
14.09.2018

Suzuki rozpoczyna sprzedaż nowej Vitary. Legendarny SUV Suzuki jest dostępny od 64 900 zł

W 30. rocznicę wprowadzenia modelu na rynek, Vitara przechodzi face lifting. Nowy model prezentuje się z bardziej wyrafinowanym wyglądem, jeszcze bardziej zaawansowanymi funkcjami bezpieczeństwa i sprawdzonym napędem na 4 koła ALLGRIP SELECT.

Dowiedz się więcej
22.06.2018

Nowa generacja legendarnego Suzuki Jimny

48 lat od debiutu pierwszej wersji prawdziwie terenowego samochodu Suzuki LJ, japońska marka prezentuje nową generację kultowego już modelu Jimny. Kontynuuje on dziedzictwo małego, lekkiego auta terenowego, a technologicznie czerpie z doświadczenia Suzuki w dziedzinie konstrukcji z napędem na 4 koła.

Dowiedz się więcej