06.07.2017

Polak Mistrzem Europy Mechaników Suzuki

Sylwester Ochman z Japan Motors Bielsko-Biała został zwycięzcą europejskiego finału Suzuki Service Skill Competition 2017.

W finałowych zmaganiach przeprowadzonych w austriackich Alpach (Saalfelden k. Salzburga) uczestniczyło czternastu zwycięzców finałów krajowych, którzy rywalizowali w teście z wiedzy teoretycznej oraz wykonywali zadania praktyczne (polegające m. in. na obsłudze układu hamulcowego, diagnostyce z użyciem testera oraz najbardziej rozbudowane – wykryciu szeregu usterek ukrytych w samochodzie). Polski mechanik poradził sobie z zadaniami najlepiej i znacznie szybciej niż przewidywał limit czasu.

Polak Mistrzem Europy Mechaników Suzuki

- Po wieloletnim cyklu szkoleń, których przez dziewięć lat odbyłem kilkadziesiąt, zadania oceniam jako nienajtrudniejsze. Jak widać systematyczne przyswajanie wiedzy i system doskonalenia zawodowego w Suzuki przyniosły efekt – mówi Sylwester Ochman - Jestem też niezwykle wdzięczny Witoldowi Osiadaczowi, zastępcy dyrektora działu serwisu Suzuki Motor Poland, który udzielił mi wielu cennych wskazówek i był nieocenionym wsparciem podczas całego konkursu.

- W sieci Suzuki w Polsce pracuje 143 mechaników, którzy uczestniczą w cyklicznym programie szkoleń pod nazwą „Technician of Excellence”. W systemie szkoleń duży nacisk kładziemy oczywiście na nowinki technologiczne wprowadzane wraz z pojawianiem się nowych modeli – wyjaśnia Luiza Jakubowska, rzecznik Suzuki Motor Poland.

Polak Mistrzem Europy Mechaników Suzuki

Sylwester Ochman jest z wykształcenia technikiem mechanikiem samochodowym, skończył też studia inżynierskie na wydziale techniki i energetyki rolnictwa. W serwisie Japan Motors w Bielsku-Białej pracuje od 2008 roku i bardzo ceni sobie atmosferę w pracy. O jego skromności i podejściu do zadań może świadczyć broszura prezentująca finalistów konkursu. W rubryce „aspiracje” między wpisami innych uczestników zmagań, które w większości sprowadzały się do wygranej w konkursie, wyróżnia się cel polskiego mechanika – „Robić wszystko najlepiej dla satysfakcji klientów”.

Serdecznie gratulujemy panu Sylwestrowi!

28.06.2024

Nowy Swift, gwiazda tegorocznego Suzuki Road Show, spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów

Suzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.

Dowiedz się więcej
24.06.2024

Suzuki wprowadza elektroniczną książkę gwarancyjną (e-KG) w aplikacji Moje Suzuki

W przypadku danych związanych z gwarancją liczy się przede wszystkim łatwy dostęp a więc najważniejsza jest wygoda użytkownika. Dlatego od czerwca 2024 w ramach bezpłatnej aplikacji Moje Suzuki uruchomiono nową funkcjonalność tzw. elektronicznej książki gwarancyjnej (e-KG).

Dowiedz się więcej
20.06.2024

Konkurs „Lider Jakości Suzuki” rozstrzygnięty

Zwycięzcą konkursu „Lider Jakości Suzuki” za rok fiskalny 2023 został autoryzowany salon Suzuki Mad Mobil z Rybnika.

Dowiedz się więcej
12.06.2024

Suzuki Clean Ocean (edycja polska) – sprzątamy po raz czwarty

Suzuki Motor Poland ponownie zorganizowało akcję pod hasłem „Suzuki Clean Ocean”. Wolontariusze – młodzież i nauczyciele z gdańskiej szkoły podstawowej nr 39 im. Wojska Polskiego - pro bono sprzątali nadbałtyckie wydmy w Górkach Zachodnich w Gdańsku.

Dowiedz się więcej