Podczas konferencji prasowej przed pierwszym meczem Korony Kielce w rozpoczynającym się sezonie 2019/2020 ogłoszono plany klubu oraz zwiększone zaangażowanie sponsorów. Suzuki zapowiada podwyższenie budżetu oraz wsparcie dla dzieci i młodzieży.
18 lipca 2019 r. odbyła się konferencja przedmeczowa przed pierwszym spotkaniem Korony Kielce w PKO Ekstraklasie. Prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik ogłosił zwiększenie budżetu na potrzeby klubu Korona Kielce, jak również dla grup dziecięcych i młodzieżowych. Sponsor docenił doskonałą postawę kieleckiej drużyny Centralnej Ligi Juniorów U-18, której osiągnięcia zostały nagrodzone cennymi trofeami. - Jesteśmy zadowoleni z obecnej współpracy. Chcemy widzieć Koronę w górnej ósemce i obserwujemy ze spokojem obecną sytuację. Ufamy zarządowi. Widzimy, że podejmowane ruchy są sensowne – ocenił prezes Dulnik.
Na konferencji przedstawiono również plany na nadchodzący sezon. Prezes Korony S.A. Krzysztof Zając jest zadowolony z osiągnięć klubu, zwłaszcza pierwszej drużyny. - Kadra jest mocniejsza niż przed rokiem czy dwoma. Chcemy skonsolidować drużynę jak najszybciej. Chcemy myśleć z meczu na mecz i piąć się tabeli. Naszym celem jest, aby publika była zadowolona z naszej gry – podsumował Prezes Zając.
Sytuację klubu pozytywnie ocenił prezes Świętokrzyskiego Związku Piłki Nożnej, Mirosław Malinowski. - Chcielibyśmy, żeby Korona zagrała o puchary, ale na nią trzeba patrzeć szerzej. To ponad 700 dzieci i młodzieży. Klub zgłosił 23 drużyny – to potencjał, który wreszcie musi dać efekt - podsumował prezes ŚZPN.
Korona Kielce już w sobotę, 20 lipca, o godz. 15 zainauguruje rozgrywki PKO Ekstraklasy w sezonie 2019/2020. Pierwszym rywalem żółto-czerwonych będzie Raków Częstochowa.
Suzuki Motor Corporation wprowadza na europejskie rynki motocykl Suzuki GSX-8R w żółtym kolorze o nazwie Pearl Ignite Yellow, dotychczas oferowanym na rynku amerykańskim.
Dowiedz się więcejDo końca stycznia tego roku obowiązuje obniżka cen samochodów Vitara i S-Cross – dla klientów indywidualnych fabrycznie nowe auta (bez przebiegu) marki z Hamamatsu są oferowane w cenach niższych niż wcześniej nawet o 18 tysięcy złotych!
Dowiedz się więcejTradycyjnie w serwisach motocyklowych sieci Suzuki rozpoczynamy akcję serwisową „Wiosna w lutym”.
Dowiedz się więcejPolska reprezentacja w piłce ręcznej, której sponsorem oficjalnym jest Suzuki, rozegrała z Niemcami mecz inaugurujący Mistrzostwa Świata Mężczyzn 2025.
Dowiedz się więcej