Podczas konferencji prasowej przed pierwszym meczem Korony Kielce w rozpoczynającym się sezonie 2019/2020 ogłoszono plany klubu oraz zwiększone zaangażowanie sponsorów. Suzuki zapowiada podwyższenie budżetu oraz wsparcie dla dzieci i młodzieży.
18 lipca 2019 r. odbyła się konferencja przedmeczowa przed pierwszym spotkaniem Korony Kielce w PKO Ekstraklasie. Prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik ogłosił zwiększenie budżetu na potrzeby klubu Korona Kielce, jak również dla grup dziecięcych i młodzieżowych. Sponsor docenił doskonałą postawę kieleckiej drużyny Centralnej Ligi Juniorów U-18, której osiągnięcia zostały nagrodzone cennymi trofeami. - Jesteśmy zadowoleni z obecnej współpracy. Chcemy widzieć Koronę w górnej ósemce i obserwujemy ze spokojem obecną sytuację. Ufamy zarządowi. Widzimy, że podejmowane ruchy są sensowne – ocenił prezes Dulnik.
Na konferencji przedstawiono również plany na nadchodzący sezon. Prezes Korony S.A. Krzysztof Zając jest zadowolony z osiągnięć klubu, zwłaszcza pierwszej drużyny. - Kadra jest mocniejsza niż przed rokiem czy dwoma. Chcemy skonsolidować drużynę jak najszybciej. Chcemy myśleć z meczu na mecz i piąć się tabeli. Naszym celem jest, aby publika była zadowolona z naszej gry – podsumował Prezes Zając.
Sytuację klubu pozytywnie ocenił prezes Świętokrzyskiego Związku Piłki Nożnej, Mirosław Malinowski. - Chcielibyśmy, żeby Korona zagrała o puchary, ale na nią trzeba patrzeć szerzej. To ponad 700 dzieci i młodzieży. Klub zgłosił 23 drużyny – to potencjał, który wreszcie musi dać efekt - podsumował prezes ŚZPN.
Korona Kielce już w sobotę, 20 lipca, o godz. 15 zainauguruje rozgrywki PKO Ekstraklasy w sezonie 2019/2020. Pierwszym rywalem żółto-czerwonych będzie Raków Częstochowa.
W tym roku stoisko Suzuki na salonie motoryzacyjnym Tokyo Motor Show obfituje w wiele zaskakujących nowości. Prezentowane produkty i technologie zapowiadają nową epokę dla marki.
Dowiedz się więcejPrzez trzy kolejne sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać polską piłkę ręczną jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn. Szczypiorniści zyskają nową flotę wszechstronnych japońskich samochodów.
Dowiedz się więcejW rankingu opublikowanym przez magazyn Auto Świat Vitara została okrzyknięta "Mistrzem Wartości". Popularne Suzuki pokonało prawie 200 konkurencyjnych modeli popularnych samochodów.
Dowiedz się więcejWakacje to najlepszy czas na doposażenie samochodu w bagażnik dachowy, platformę na rowery lub praktyczne organizery. Latem wiele akcesoriów i gadgetów Suzuki jest dostępnych w promocyjnej ofercie. Pojedyncze akcesoria oferowane są z rabatem 15%, a wybierając pakiet można zaoszczędzić aż 25% ceny.
Dowiedz się więcej