24.05.2024

Lato z Suzuki 2024

Zapraszamy do udziału w wakacyjnej akcji serwisowej „Lato z Suzuki 2024”, która rozpoczyna się 1 czerwca i potrwa do końca lipca. Samochodowe ASO proponują przegląd i profesjonalną dezynfekcję układu klimatyzacji! W ramach usługi mechanicy Suzuki dokonają czyszczenia parownika, sprawdzenia wydajności całego układu oraz oceny stanu filtra kabinowego (z ewentualną wymianą z użyciem oryginalnych części zamiennych). Można też poprosić o ozonowanie kabiny, żeby zredukować przykre zapachy w aucie. Zabieg docenią nie tylko alergicy. Warto pamiętać, że układ klimatyzacji – zwłaszcza w samochodach, które rzadko są kontrolowane przez wyspecjalizowane serwisy – może być potencjalnym rozsadnikiem bakterii oraz źródłem przykrych zapachów. Klienci, którzy podczas akcji serwisowej podpiszą tzw. zgodę marketingową oraz ci, którzy podobny dokument potwierdzili już wcześniej, mogą liczyć na przydatny upominek – koncentrat letniego płynu do spryskiwaczy TUNAP.

Podczas wizyty w ASO warto poprosić o szczegóły Programu Serwisowego Suzuki, bo PSS to gwarancja stałych rabatów na części i robociznę. Zadajcie też pytanie o aplikację Moje Suzuki, która właścicielom aut, motocykli i silników zaburtowych japońskiej marki umożliwia m.in. wgląd do historii serwisowej pojazdu, podgląd aktywowanych programów Suzuki (PSS, Suzuki-Ecstar Assistance, Service Care), odnalezienie najbliższego dealera, szybki kontakt z wybranym serwisem za pomocą dedykowanych formularzy czy – w sytuacjach podbramkowych – wezwanie policji czy służb ratunkowych lub assistance na podstawie dokładnych współrzędnych geograficznych. W najbliższym czasie rusza również dostęp do elektronicznej książki gwarancyjnej właśnie poprzez wspomnianą aplikację! Teraz prawie wszystko, co związane z serwisem auta będziecie mieli – dosłownie – we własnych rękach.

Szczegóły w każdym ASO Suzuki. Zapraszamy!

28.06.2024

Nowy Swift, gwiazda tegorocznego Suzuki Road Show, spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów

Suzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.

Dowiedz się więcej
24.06.2024

Suzuki wprowadza elektroniczną książkę gwarancyjną (e-KG) w aplikacji Moje Suzuki

W przypadku danych związanych z gwarancją liczy się przede wszystkim łatwy dostęp a więc najważniejsza jest wygoda użytkownika. Dlatego od czerwca 2024 w ramach bezpłatnej aplikacji Moje Suzuki uruchomiono nową funkcjonalność tzw. elektronicznej książki gwarancyjnej (e-KG).

Dowiedz się więcej
20.06.2024

Konkurs „Lider Jakości Suzuki” rozstrzygnięty

Zwycięzcą konkursu „Lider Jakości Suzuki” za rok fiskalny 2023 został autoryzowany salon Suzuki Mad Mobil z Rybnika.

Dowiedz się więcej
12.06.2024

Suzuki Clean Ocean (edycja polska) – sprzątamy po raz czwarty

Suzuki Motor Poland ponownie zorganizowało akcję pod hasłem „Suzuki Clean Ocean”. Wolontariusze – młodzież i nauczyciele z gdańskiej szkoły podstawowej nr 39 im. Wojska Polskiego - pro bono sprzątali nadbałtyckie wydmy w Górkach Zachodnich w Gdańsku.

Dowiedz się więcej