W porównaniu z samochodem poprzedniej generacji najnowszy Swift ma lepsze właściwości jezdne. To skutek nie tylko jego niższej masy (poniżej 1000 kg, m.in. dzięki zastosowaniu nowego silnika Z12E z ISG), ale też poprawienia przyczepności (mniejsze przechyły podczas pokonywania zakrętów) oraz bardziej bezpośredniej reakcji na ruch kierownicą. W aucie zmiany objęły też przednie i tylne zawieszenie. Z przodu zwiększono średnicę drążka stabilizatora (w celu zwiększenia stopnia napięcia sprężyn) oraz średnicę przegubów. Dodatkowo w punktach mocowania stabilizatora użyto Teflonu (*), żeby zmniejszyć tarcie i zarazem zwiększyć odporność nadwozia na przechyły. Wprowadzone zmiany wpłynęły na poprawę wyczucia kierownicy i zachowanie samochodu podczas pokonywania zakrętów, co przełożyło się na lepszą stabilność w czasie jazdy. Zwiększono także skok zawieszenia, w celu poprawy wybierania nierówności.
*Teflon to zarejestrowany znak towarowy The Chemours Company
Suzuki oferuje samochody SUV w dwóch opcjach układu przeniesienia napędu, czyli tylko na przód lub na wszystkie koła. Koncern z Hamamatsu konsekwentnie i - co najważniejsze - od lat podkreśla, że napęd AWD ma wiele zalet.
Dowiedz się więcejPo 22 latach koncern Suzuki Motor Corporation na swoich produktach odświeża znak firmowy.
Dowiedz się więcejZapraszamy wszystkich właścicieli jednośladów i ATV Suzuki do Autoryzowanych Serwisów japońskiej marki, gdzie od 1 października, na terenie całej Polski, rozpoczyna się kolejna odsłona cyklicznej i prowadzonej od wielu lat akcji „Październik miesiącem oszczędzania”
Dowiedz się więcejOd września warszawski WORD (www.word.waw.pl) korzysta z 32 egzemplarzy miejskiego modelu z Japonii podczas egzaminów na prawo jazdy kat. B.
Dowiedz się więcej