Wielu klientów salonów Suzuki pyta o automatyczne skrzynie biegów w modelach S-Cross. Do niedawna w ofercie marki Suzuki znajdowały się auta w wersji Hybrid z silnikiem benzynowym 1.5 DualJet, połączonym ze zautomatyzowaną przekładnią AGS. Suzuki uzupełnia gamę o kolejną wersję – S-Cross SP z hydrokinetycznym „automatem” Aisin.
Wspomniane S-Crossy, które w cenniku klienci łatwo odnajdą z rozróżnieniem „1.4 BoosterJet mild Hybrid 6AT rok modelowy 2025”, mają pod maską sprawdzone jednostki napędowe K14D (teraz o mocy 110 koni i maksymalnym momencie obrotowym 235 Nm). To miękkie hybrydy (mild Hybrid), z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Rozpędzają się do maksymalnie 180 km/h, nie brakuje im dynamiki (0-100 km/h w 10,1 s). Samochody w tej specyfikacji można mieć z napędem na przednią lub obydwie osie. Zużycie paliwa, wg. WLTP, w trybie mieszanym wynosi tylko 5,8-5,9 l na setkę. Warto też podpowiedzieć, że S-Cross SP z automatem może holować przyczepy o masie maksymalnej do 1200 kg (z hamulcem, bez hamowanej osi – 600 kg). W cenniku detalicznym nowe Suzuki wyceniono od 133 tysięcy złotych (4WD od 145 tysięcy zł).
Po 22 latach koncern Suzuki Motor Corporation na swoich produktach odświeża znak firmowy.
Dowiedz się więcejZapraszamy wszystkich właścicieli jednośladów i ATV Suzuki do Autoryzowanych Serwisów japońskiej marki, gdzie od 1 października, na terenie całej Polski, rozpoczyna się kolejna odsłona cyklicznej i prowadzonej od wielu lat akcji „Październik miesiącem oszczędzania”
Dowiedz się więcejOd września warszawski WORD (www.word.waw.pl) korzysta z 32 egzemplarzy miejskiego modelu z Japonii podczas egzaminów na prawo jazdy kat. B.
Dowiedz się więcejW sobotę 20 września oficjalnie otwieramy nową siedzibę Suzuki V-Cruiser. Klientów (nie tylko z Dolnego Śląska!) zapraszamy - jak wcześniej - do podwrocławskiej Długołęki, ale tym razem pod zupełnie nowy adres.
Dowiedz się więcej