Rozpoczynamy współpracę z drużyną piłkarską Górnik Łęczna, wspierając obydwie jego sekcję - męską oraz piłki pań. Zapraszamy na spotkania Betclic 1 Ligi oraz Orlen Ekstraligi kobiet, ale warto nadmienić, że logo Suzuki będzie widoczne również w mediach własnych Klubu, w tym na stronie internetowej (www.gornik.leczna.pl) oraz w profilach drużyny w mediach społecznościowych.
To pierwsza tego typu współpraca w historii Górnika Łęczna, w której kompleksowo wykorzystany zostanie potencjał marketingowy dwóch sekcji, piłki mężczyzn i kobiet. Suzuki wspólnie z Górnikiem Łęczna pokazuje, że siła futbolu nie zna podziału na płeć – liczy się pasja, zaangażowanie oraz profesjonalizm. -Współpraca z tak rozpoznawalną i cenioną marką jak Suzuki to dla nas duże wyróżnienie. Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołącza firma, która od lat wspiera polski sport i rozumie jego potencjał. To dla nas także ważny sygnał, że warto inwestować w rozwój piłki nożnej kobiet i mężczyzn w sposób równoległy i spójny – ocenia Maciej Grzywa, Prezes Górnika Łęczna.
To było kilka fantastycznych dni. Premierę dwóch motocykli z Hamamatsu postanowiliśmy zorganizować na Podlasiu.
Dowiedz się więcejPo samochodach S-Cross, które już trafiły do sprzedaży z hydrokinetyczną przekładnią Aisin, w ofercie marki Suzuki w Polsce znajdą się teraz także „automatyczne” Vitary.
Dowiedz się więcejDwudniowe testy najnowszych modeli Suzuki odbyły się m.in. na torze w Wasilkowie pod Białymstokiem.
Dowiedz się więcejWłaściciele aut marki z Hamamatsu nie narzekają na awarie – Suzuki oferuje modele na lata, a tego dowodzą nie tylko prywatne doświadczenia, ale też m.in. wyniki badania brytyjskiego magazynu What Car.
Dowiedz się więcej