Regulamin konkursu
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie.
- Organizatorem Konkursu jest Bali Bali („Organizator”), działająca na zlecenie firmy Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 01- 378, ul. Połczyńska 10, która jest sponsorem nagród („Sponsor”).
- Konkurs będzie trwał od 14.02.2020 do 31.12.2020. Pierwszy etap będzie trwał od 14.02 do 29.02. Pozostałe dziewięć etapów będzie trwało od 1-go do ostatniego dnia miesiąca.
- Konkurs organizowany jest na terytorium Polski za pośrednictwem profilu Sponsora na stronie internetowej https://instagram.com/suzuki_polska
- Uczestnikiem Konkursu ("Uczestnik") może być osoba fizyczna niebędąca poniżej 18 roku życia, lub w przypadku osób niepełnoletnich, lub ubezwłasnowolnionych – uzyskała zgodę na udział w konkursie opiekuna prawnego, posiadająca obywatelstwo polskie, miejsce zamieszkania w Polsce, która jest fanem Strony Sponsora.
- Z możliwości wygrania nagrody w Konkursie wyłączeni są członkowie władz lub pracownicy Organizatora i Sponsora, a także członkowie ich najbliższych rodzin. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia. Osoby te mogą jednak brać udział w konkursie.
- Biorąc udział w Konkursie Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na zasady Konkursu określone w Regulaminie.
§ 2 Zasady Konkursu
- Podczas trwania Konkursu Uczestnicy będą zamieszczać w serwisie Instagram zdjęcia, na których widnieje naklejka Suzuki naklejona na samochód, motocykl, silnik zaburtowy lub łódź z widocznym silnikiem zaburtowym Suzuki. Wpis musi być publiczny i oznaczony hashtagiem #mojeSuzuki. Data publikacji wpisu determinuje, w którym etapie konkursu bierze udział Uczestnik.
- Naklejki konieczne do wzięcia udziału w konkursie Uczestnicy będą mogli otrzymać bezpłatnie podczas wydarzeń współorganizowanych lub sponsorowanych przez Organizatora, takich jak targi, pokazy i wydarzenia sportowe. Liczba naklejek jest ograniczona. Organizator nie gwarantuje możliwości wydania naklejki każdej zainteresowanej osobie.
- O wydarzeniach, podczas których będzie można otrzymać naklejki Organizator będzie informował za pośrednictwem swojego profilu w serwisie Instagram.
- Jeden Uczestnik może zgłosić nielimitowaną ilość prac konkursowych.
- Zabrania się wykorzystywania do celów konkursowych fikcyjnych profili w serwisie Instagram.com
- Organizator zastrzega sobie prawo do usuwania z Konkursu wybranych Uczestników, co do których pojawią się zasadne podejrzenia, że oni, lub osoby działające w ich interesie zakładały fikcyjne profile, wyłącznie po to, by zdobyć głosy w Konkursie.
- Za fikcyjny profil może zostać uznane przez Organizatora to konto w serwisie Instagram.com, którego zdjęcie profilowe lub jego brak, brak aktywności na tablicy, brak znajomych i inne zauważalne cechy profilu osobowego w Serwisie Instagram.com wzbudzą podejrzenia Organizatora.
§ 3 Nagrody
- Wszystkie nagrody przewidziane w Konkursie ufundował Sponsor i on odpowiada za wydanie tych nagród.
- W każdym z 11 etapów Konkursu zostają nagrodzone dwie Prace. Zwycięzców wybiera jury składające się z przedstawiciela po stronie Sponsora oraz przedstawiciela strony Organizatora.
- Każdy z nagrodzonych Uczestników otrzymuje zestaw breloczka oraz kubka Suzuki.
- Nagrody rzeczowe przyznane w Konkursie nie podlegają wymianie na ich równowartość w pieniądzach ani na nagrody innego rodzaju.
- O przyznaniu nagrody Uczestnik zostanie powiadomiony najpóźniej w ciągu 3 dni od zakończeniu etapu Konkursu poprzez wiadomość lub komentarz na Stronie https://instagram.com/suzuki_polska
- Zwycięzcy są zobowiązani do podawania swoich danych teleadresowych najpóźniej do 3 dni po ogłoszeniu wyników etapu konkursu.
- W przypadku nieprzedstawienia przez Uczestnika informacji, o której mowa w pkt 6 powyżej w terminie podanym w pkt. 6 powyżej i nie zgłoszenia się po nagrodę, Uczestnik ten traci prawo do nagrody, a Organizator jest uprawniony do przyznania nagrody kolejnemu Uczestnikowi, który zostanie wybrany.
- W przypadku, gdy okaże się, że zdobywcą którejkolwiek z nagród jest jakakolwiek osoba, która nie spełnia warunków wskazanych w § 1 niniejszego Regulaminu, osoba taka traci prawa do nagrody, a w wypadku ujawnienia tego faktu po jej wydaniu osoba ta będzie zobowiązana do jej zwrotu.
§ 4 Reklamacje
- O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Konkursem Uczestnik Konkursu może poinformować Organizatora. Uwagi i reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną przesyłając wiadomość na adres e-mail: anna.weber@cookstory.pl
- Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna. Złożenie reklamacji lub odmowa jej uwzględnienia przez Organizatora nie ogranicza uprawnienia Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
§ 5 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników jest Organizator oraz Sponsor.
- Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane zgodnie z postanowieniami prawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w Konkursie. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z przeprowadzeniem Konkursu, a następnie związanych z korzystaniem w celach opisanych w Regulaminie z przesłanych materiałów („Cele przetwarzania”). Państwa dane osobowe będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do prawidłowej realizacji powyższych Celów przetwarzania, a po ich wykonaniu przez okres wymagany obowiązkami nałożonymi na administratora danych przepisami prawa, w tym przepisami podatkowymi oraz dotyczącymi odpowiedzialności cywilnej za należyte wykonanie przez strony swoich zobowiązań. Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty biorące udział w realizacji Konkursu, w tym weryfikacji spełniania przez Uczestników warunków Regulaminu. Odbiorcami Państwa danych mogą być także zewnętrzni dostawcy usług (np. agencje reklamowe, domy mediowe, media społecznościowe, dysponenci mediów i powierzchni reklamowych, kancelarie prawne, firmy księgowe, dostawcy usług IT, kurierzy, podmioty świadczące usługi logistyczne), w zakresie w jakim jest to uzasadnione podanymi powyżej Celami przetwarzania lub związane z przechowywaniem danych osobowych. Dane osobowe Uczestników nie będą przekazywane do państw spoza EOG. Macie Państwo prawo: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na Państwa szczególną sytuację lub w celach marketingu bezpośredniego, a także prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania. W celu realizacji poważnych uprawnień w stosunku do Sponsora mogą Państwo wysłać wiadomość na adres email: dane.osobowe@suzuki.com.pl. Kontakt do Inspektora Danych Osobowych Sponsora: inspektor@suzuki.com.pl. Podstawę przetwarzania Państwa danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b), c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że doszło do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych.
§ 6 Postanowienia końcowe
- W zamian za możliwość uczestnictwa w Konkursie, Uczestnicy poprzez przystąpienie do konkursu i zamieszczenie odpowiedzi na stronie https://instagram.com/suzuki_polska , wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie przez Sponsora materiałów zgłoszonych w ten sposób do konkursu we wszelkich działaniach marketingowych i reklamowych Sponsora, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, również poza terenem UE, w szczególności Uczestnicy wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie i rozpowszechnianie przez Sponsora utworów zależnych, powstałych w wyniku aranżacji lub przeróbek tych materiałów w Polsce, jak również poza terenem UE. W szczególności Sponsor może wykorzystywać materiały zgłoszone do konkursu na następujących polach eksploatacji:
- wykorzystanie jako podstawy do przygotowania reklamy w dowolnej formie i technice,
- powielanie dowolna techniką,
- utrwalanie na każdego rodzaju materiale w sposób trwały i nietrwały,
- wykorzystywanie na materiałach promocyjnych i materiałach CI (Corporate Indetity),
- wykorzystanie w każdej formie i technice reklamy,
- wykorzystanie na billboardach, plakatach i wszelkich nośnikach reklamy zewnętrznej,
- publikowanie w prasie, ulotkach,
- zwielokrotnianie dowolną techniką,
- wprowadzanie do obrotu,
- wprowadzanie do pamięci komputera,
- publiczne wykonanie lub publiczne odtworzenie,
- wystawienie,
- wyświetlenie,
- najem,
- dzierżawa,
- nadanie za pomocą wizji przewodowej lub bezprzewodowej przez stację naziemną,
- nadanie za pomocą satelity, Internetu, wszelkich innych technik telekomunikacyjnych,
- równoczesne i integralne nadanie utworu nadawanego przez inną organizację radiową lub telewizyjną,
- sporządzania cyfrowego serwisu do własnych baz danych, bądź w postaci oryginalnej, bądź w postaci fragmentów opracowań (abstraktów),
- wprowadzania serwisu w całości lub części do sieci komputerowej w sposób umożliwiający transmisję odbiorczą przez zainteresowanego użytkownika,
- rozpowszechniania serwisu w systemie on-line, łącznie z utrwaleniem utworu w pamięci RAM.
- Uczestnicy Konkursu nie będą wykonywać wobec Sponsora osobistych praw majątkowych do zdjęć zgłoszonych do Konkursu, w szczególności w zakresie nadzoru nad wykorzystaniem utworu lub decydowania o pierwszej publikacji. Uczestnicy wyrażają zgodę na publikację utworów anonimowo, tj. bez podania nazwiska ich autora.
- Uczestnicy Konkursu zapewniają, że posiadają pisemne zgody wszystkich osób, których wizerunek został utrwalonych na materiałach zgłoszonych do Konkursu, zezwalające Sponsorowi nieodpłatne wykorzystanie ich wizerunku.
§ 7 Postanowienia końcowe
- Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku naruszenia przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.
- Uczestnicy, wobec których zajdzie podejrzenie, że ingerują w mechanizm Konkursu lub działają w sprzeczności z zasadami fair play zostaną zdyskwalifikowani.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmian z ważnych i uzasadnianych powodów niniejszego Regulaminu przy zastosowaniu odpowiednich form informacji i zawiadomień Uczestników Konkursu. Zmiany w Regulaminie nie mogą naruszać praw nabytych przez Uczestników Konkursu.
- Miejscem wydania nagród jest siedziba Organizatora. Tym niemniej Organizator na swój koszt dokona ich wysyłki powierzając je w tym celu profesjonalnemu przewoźnikowi.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika niewłaściwych lub nieprawdziwych danych dotyczących adresu zamieszkania lub innych danych uniemożliwiających lub opóźniających doręczenie nagrody.