LIGHTWEIGHT SPORTS

SERIA ZE STEROWANIEM MECHANICZNYM

DF100B/DF90A/DF80A/DF70A

DF100B/DF90A/DF80A/DF70A

Nowy standard dla silników czterosuwowych od Suzuki

DF70A
już od 41 500 zł
DF80A
już od 43 500 zł
DF90A
już od 44 500 zł
DF100B
już od 51 500 zł
Zobacz pełny cennik
Picture of boat using DF100B/DF90A/DF80A/DF70A Picture of boat using DF100B/DF90A/DF80A/DF70A

Niesamowicie lekki, najlżejszy w swojej klasie

L:157kg, najlżejszy model w klasie silników do XXkW (100 KM). (Według wyników wewnętrznych badań rynku przeprowadzonych przez SUZUKI)

Picture of Overwhelmingly Light, Lightest in Class

Kompaktowy

  • Pod pokrywą silnika DF90A mieści się aż 100 koni mechanicznych
  • Wykorzystanie odsuniętego wała napędowego umożliwia osiągnięcie mniejszych rozmiarów silnika

Największa redukcja przełożenia

2.59:1, najlepsza redukcja przełożenia w klasie silników XXkw (100KM). (Według wyników wewnętrznych badań rynku przeprowadzonych przez SUZUKI)

Pełne wyposażenie

Diagram of Full Equipment

Stylowa forma

  • Trójwymiarowe chromowane logo S
  • Jedyny silnik dostępny w kolorze białym w klasie silników XXkW (100KM)
Picture of Stylish Form

Odsunięty wał napędowy

OPIS

Kadłub silnika jest przesunięty ku przodowi, przemieszczając jednocześnie środek ciężkości w tym samym kierunku.

ZALETY

  • Mniejsze wibracje
  • Bardziej zwarta konstrukcja
  • Lepsza sterowność
Diagram of Offset Driveshaft

2-stopniowa redukcja przełożenia

OPIS

Układ wykorzystujący odsunięty wał napędowy, korzysta z reduktora pierwszego stopnia, który znajduje się między wałem korbowym, a wałem napędowym oraz reduktora drugiego stopnia pracującego wewnątrz przekładni. Dzięki temu uzyskano większe przełożenie, umożliwiające zastosowanie większych śrub napędowych.

ZALETY

  • Wysoka wydajność, dzięki dużej średnicy śruby napędowej
  • Łatwiejsza nawigacja i utrzymanie obrotów śruby nawet przy większym obciążeniu
  • Potężna moc zdolna wprawić w ruch śrubę o większej średnicy.
Diagram of 2-Stage Gear Reduction

Lean Burn

OPIS

Układ spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach i dostarcza optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną.

ZALETY

  • Wyraźne ograniczenie zużycia paliwa przy każdej prędkości, a zwłaszcza prędkości rejsowej
  • Oszczędność paliwa, a co za tym idzie obniżenie kosztów eksploatacji

Suzuki Easy Start System

Rozruch silnika z układem Suzuki Easy Start jest szybszy i łatwiejszy. W przypadku typowych silników zaburtowych, sternik musi trzymać kluczyk, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki układowi Easy Start wystarczy obrócić kluczyk i zwolnić, a rozrusznik będzie pracował aż do uruchomienia silnika. Aby przyspieszyć gotowość jednostki do pracy, układ zapewnia płynniejszy i lepszy rozruch.

Łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem

OPIS

Łańcuch rozrządu pracuje w kąpieli olejowej, co oznacza, że nie wymaga on smarowania i jest wyposażony w automatyczny bezobsługowy napinacz hydrauliczny.

ZALETY

  • Większa niezawodność w porównaniu do konstrukcji wykorzystujących pasek rozrządu
  • Bezobsługowość
Picture of SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN

Układ wykrywania wody w paliwie

OPIS

Układ pomaga chronić silnik przed wodą, dzięki możliwości wykrycia jej obecności w filtrze paliwa. Sternik jest natychmiast informowany o takim zdarzeniu, za pomocą sygnału dźwiękowego i wizualnego.

ZALETY

  • Zapobiega pogorszeniu efektywności procesu spalania, spadkowi mocy i powstawaniu korozji.

Układ zapobiegający wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt

OPIS

Układ zapobiega wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt.

ZALETY

  • Zapobiega uszkodzeniom kadłuba łodzi lub pokrywy silnika, powstałym w skutek nadmiernego wychylenia silnika

Powłoka antykorozyjna Suzuki

Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

Układ Troll Mode

OPIS

Układ umożliwia łodzi poruszanie się ze stałą prędkością.

ZALETY

  • Łódź może poruszać się ze stałą prędkością bez konieczności obsługi przepustnicy
Picture of SUZUKI TROLL MODE SYSTEM (OPTIONAL EQUIPMENT)

Zoptymalizowana kontrukcja przekładni i wysoko wydajna śruba

OPIS

Obudowa dolnej przekładni we wszystkich naszych silnikach zaburtowych została zoptymalizowana pod kątem hydrodynamiki. Jej smukły kształt pozwala na zminimalizowanie oporu, który powstaje podczas przecinania fal przez jednostkę, aż o 36% w porównaniu z tradycyjną konstrukcją, co sprzyja lepszemu przyspieszeniu i pozwala rozwijać większe prędkości. Dzięki potężnemu momentowi obrotowemu generowanemu dzięki dwustopniowej redukcji przełożenia, silnik może współpracować ze śrubami o dużej średnicy. Suzuki opracowało także nową, wysoko wydajną śrubę, która jest w stanie wykorzystać uzyskany moment obrotowy w celu zapewnienia lepszego przyspieszenia i większej prędkości.

Picture of STREAMLINED GEAR CASE AND HIGHLY EFFICIENT PROPELLER

Króciec przepłukiwania silnika

Aby chronić silniki od uszkodzeń wynikających z osadzania się piasku, soli i zanieczyszczeń w układzie chłodzenia, w miejscu, do którego jest łatwy dostęp, zamontowano króciec, dzięki któremu przepłukiwanie układu chłodzenia jest łatwe i wygodne.

Picture of Engine Flush Port
MODELDF100B
Zalecana wysokość pawęży mmL: 508 X: 635
Układ rozruchowyElektryczny
Masa silnika kg*1L: 157 X: 161
Rodzaj silnikaDOHC, 16 zaworów
Układ zasilaniaWielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
Liczba cylindrów4
Pojemność skokowa cm31,502
Średnica x skok tłoka mm75 x 85
Moc maks. kW (KM)73.6 (100)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min5,700-6,300
SterowanieZdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej4.0 litra
Zbiornik paliwa 25 litrów (Opcjonalnie)
Układ zapłonowyElektroniczny
Alternator12V 27A
Mocowanie silnikaZawias
Sposób trymowania i odchylaniasterowane elektrycznie
Przełożenie2.59:1
Schemat zmiany biegówF-N-R
Wylot spalinPrzez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok)13”-23”
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego

*1 - Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych
*2 - Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem producenta, w celu odpowiedniego doboru śruby.

MODELDF90A
Zalecana wysokość pawęży mmL : 508 X : 635
Układ rozruchowyElektryczny
Masa silnika kg*1L : 155.0 X : 158.0
Rodzaj silnikaDOHC, 16 zaworów
Układ zasilaniaWielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
Liczba cylindrów4
Pojemność skokowa cm31,502
Średnica x skok tłoka mm75 x 85
Moc maks. kW (KM)66.2 (90)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min5,300-6,300
SterowanieZdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej4.0 litra
Zbiornik paliwa -
Układ zapłonowyElektroniczny
Alternator12V 27A
Mocowanie silnikaZawias
Sposób trymowania i odchylaniasterowane elektrycznie
Przełożenie2.59:1
Schemat zmiany biegówF-N-R
Wylot spalinPrzez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok)13”-25”
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego

*1 - Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych
*2 - Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem producenta, w celu odpowiedniego doboru śruby.

MODELDF80A
Zalecana wysokość pawęży mmL : 508 X : 635
Układ rozruchowyElektryczny
Masa silnika kg*1L : 155.0 X : 158.0
Rodzaj silnikaDOHC, 16 zaworów
Układ zasilaniaWielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
Liczba cylindrów4
Pojemność skokowa cm31,502
Średnica x skok tłoka mm75 x 85
Moc maks. kW (KM)58.8 (80)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min5,000-6,000
SterowanieZdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej4.0 litra
Zbiornik paliwa -
Układ zapłonowyElektroniczny
Alternator12V 27A
Mocowanie silnikaZawias
Sposób trymowania i odchylaniasterowane elektrycznie
Przełożenie2.59:1
Schemat zmiany biegówF-N-R
Wylot spalinPrzez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok)13”-25”
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego

*1 - Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych
*2 - Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem producenta, w celu odpowiedniego doboru śruby.

MODELDF70A
Zalecana wysokość pawęży mmL : 508 X : 635
Układ rozruchowyElektryczny
Masa silnika kg*1L : 155.0 X : 158.0
Rodzaj silnikaDOHC, 16 zaworów
Układ zasilaniaWielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
Liczba cylindrów4
Pojemność skokowa cm31,502
Średnica x skok tłoka mm75 x 85
Moc maks. kW (KM)51.5 (70)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min5,000-6,000
SterowanieZdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej4.0 litra
Zbiornik paliwa -
Układ zapłonowyElektroniczny
Alternator12V 27A
Mocowanie silnikaZawias
Sposób trymowania i odchylaniasterowane elektrycznie
Przełożenie2.59:1
Schemat zmiany biegówF-N-R
Wylot spalinPrzez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok)13”-25”
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego

*1 - Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych
*2 - Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem producenta, w celu odpowiedniego doboru śruby.

Cennik

Model Masa Keyless Start System Technologia Lean Burn Kolor obudowy Cena brutto
DF70ATL *1 155kg Czarny 41 500 zł
DF70ATL *1 155kg Biały*2 42 300 zł
DF80ATL *1 155kg Czarny 43 500 zł
DF80ATL *1 155kg Biały*2 44 300 zł
DF90ATL *1 155kg Czarny 44 500 zł
DF90ATL *1 155kg Biały*2 45 300 zł
DF100BTL *1 157kg Czarny 51 500 zł
DF100BTL *1 157kg Biały*2 52 500 zł
*1Cena nie zawiera zestawów instalacyjnych (manetek, wskaźników, śrub napędowych)
*2Silnik dostępny na zamówienie

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów przedstawionych modeli silników zaburtowych Suzuki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji silnika zaburtowego następuje w umowie jego sprzedaży.

Rekomendowane zestawy instalacyjne dla silników zaburtowych DF100B/DF90A/DF80A/DF70A

Wybierając silnik zaburtowy warto zadbać o niezbędne akcesoria, takie jak manetka, wskaźniki czy odpowiednia śruba napędowa. Podczas zakupu silnika zaburtowego możecie Państwo skorzystać z porad dealerów Suzuki w zakresie dosępności gotowych zestawów akcesoriów przygotowanych dla poszczególnych kategorii silników. W przypadku chęci skompletowania własnego zestawu polecamy kontakt z dealerem Suzuki.

single_engines_accessory

Zestawy instalacyjne do zastosowań jednosilnikowych


Wielofunkcyjny rumpel

Wielofunkcyjny rumpel


Śruba Aluminium


Śruba Stalowa

Promocja: Cena zestawu ze śrubą aluminiową: 6 200 zł brutto

Cena regularna: 7 593 zł brutto


Promocja: Cena zestawu ze śrubą stalową: 7 950 zł brutto

Cena regularna: 9 806 zł brutto


Zestawy instalacyjne z manetkami typu Keyless i wyświetlaczami elektronicznymi

Manetka topowa keyless

Manetka Topowa KLS


Wyświetlacz wielofunkcyjny


Wiązka manetki 6,5m


Włącznik główny (prostokątny)


Śruba Aluminium (przykładowa)


Śruba Stalowa (przykładowa)

Promocja: Cena zestawu ze śrubą aluminiową: 7 000 zł brutto

Cena regularna: 8 480 zł brutto*

* Cena śruby aluminiowej waha się od 1 150 do 1 400 zł brutto

Promocja: Cena zestawu ze śrubą stalową: 8 750 zł brutto

Cena regularna: 10 692 zł brutto


Manetka wpuszczana keyless

Manetka wpuszczana KLS


Wyświetlacz wielofunkcyjny


Wiązka manetki 6,5m


Włącznik główny (prostokątny)


Śruba Aluminium (przykładowa)


Śruba Stalowa (przykładowa)

Promocja: Cena zestawu ze śrubą aluminiową: 6 950 zł brutto

Cena regularna: 8 437 zł brutto*

* Cena śruby aluminiowej waha się od 1 150 do 1 400 zł brutto

Promocja: Cena zestawu ze śrubą stalową: 8 700 zł brutto

Cena regularna: 10 649 zł brutto


twin_engines_accessory

Zestawy instalacyjne do zastosowań dwusilnikowych


Zestawy instalacyjne z manetkami typu Keyless i wyświetlaczami elektronicznymi

Manetka podwójna keyless

Manetka podwójna KLS


Komplet dwóch zegarów


Wiązka elektryczna 6,5m x2


Włącznik główny x2 (prostokątny)


Śruba Aluminium x2 (przykładowa)


Śruba Stalowa x2 (przykładowa)

Promocja: Cena zestawu ze śrubami aluminiowymi: 14 700 zł brutto

Cena regularna: 17 791 zł brutto*

* Cena śruby aluminiowej waha się od 1 150 do 1 400 zł brutto

Promocja: Cena zestawu ze śrubami stalowymi: 18 200 zł brutto

Cena regularna: 22 216 zł brutto


Dealerzy

Znajdź Dealera