LIGHTWEIGHT SPORTS
SERIA ZE STEROWANIEM MECHANICZNYM
DF100B/DF90A/DF80A/DF70A
Nowy standard dla silników czterosuwowych od Suzuki
- DF70A
- już od 41 500 zł
- DF80A
- już od 43 500 zł
- DF90A
- już od 44 500 zł
- DF100B
- już od 51 500 zł
Niesamowicie lekki, najlżejszy w swojej klasie
L:157kg, najlżejszy model w klasie silników do XXkW (100 KM). (Według wyników wewnętrznych badań rynku przeprowadzonych przez SUZUKI)
Kompaktowy
- Pod pokrywą silnika DF90A mieści się aż 100 koni mechanicznych
- Wykorzystanie odsuniętego wała napędowego umożliwia osiągnięcie mniejszych rozmiarów silnika
Największa redukcja przełożenia
2.59:1, najlepsza redukcja przełożenia w klasie silników XXkw (100KM). (Według wyników wewnętrznych badań rynku przeprowadzonych przez SUZUKI)
Pełne wyposażenie
Stylowa forma
- Trójwymiarowe chromowane logo S
- Jedyny silnik dostępny w kolorze białym w klasie silników XXkW (100KM)
Odsunięty wał napędowy
OPIS
Kadłub silnika jest przesunięty ku przodowi, przemieszczając jednocześnie środek ciężkości w tym samym kierunku.
ZALETY
- Mniejsze wibracje
- Bardziej zwarta konstrukcja
- Lepsza sterowność
2-stopniowa redukcja przełożenia
OPIS
Układ wykorzystujący odsunięty wał napędowy, korzysta z reduktora pierwszego stopnia, który znajduje się między wałem korbowym, a wałem napędowym oraz reduktora drugiego stopnia pracującego wewnątrz przekładni. Dzięki temu uzyskano większe przełożenie, umożliwiające zastosowanie większych śrub napędowych.
ZALETY
- Wysoka wydajność, dzięki dużej średnicy śruby napędowej
- Łatwiejsza nawigacja i utrzymanie obrotów śruby nawet przy większym obciążeniu
- Potężna moc zdolna wprawić w ruch śrubę o większej średnicy.
Lean Burn
OPIS
Układ spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach i dostarcza optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną.
ZALETY
- Wyraźne ograniczenie zużycia paliwa przy każdej prędkości, a zwłaszcza prędkości rejsowej
- Oszczędność paliwa, a co za tym idzie obniżenie kosztów eksploatacji
Suzuki Easy Start System
Rozruch silnika z układem Suzuki Easy Start jest szybszy i łatwiejszy. W przypadku typowych silników zaburtowych, sternik musi trzymać kluczyk, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki układowi Easy Start wystarczy obrócić kluczyk i zwolnić, a rozrusznik będzie pracował aż do uruchomienia silnika. Aby przyspieszyć gotowość jednostki do pracy, układ zapewnia płynniejszy i lepszy rozruch.
Łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem
OPIS
Łańcuch rozrządu pracuje w kąpieli olejowej, co oznacza, że nie wymaga on smarowania i jest wyposażony w automatyczny bezobsługowy napinacz hydrauliczny.
ZALETY
- Większa niezawodność w porównaniu do konstrukcji wykorzystujących pasek rozrządu
- Bezobsługowość
Układ wykrywania wody w paliwie
OPIS
Układ pomaga chronić silnik przed wodą, dzięki możliwości wykrycia jej obecności w filtrze paliwa. Sternik jest natychmiast informowany o takim zdarzeniu, za pomocą sygnału dźwiękowego i wizualnego.
ZALETY
- Zapobiega pogorszeniu efektywności procesu spalania, spadkowi mocy i powstawaniu korozji.
Układ zapobiegający wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt
OPIS
Układ zapobiega wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt.
ZALETY
- Zapobiega uszkodzeniom kadłuba łodzi lub pokrywy silnika, powstałym w skutek nadmiernego wychylenia silnika
Powłoka antykorozyjna Suzuki
Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.
Układ Troll Mode
OPIS
Układ umożliwia łodzi poruszanie się ze stałą prędkością.
ZALETY
- Łódź może poruszać się ze stałą prędkością bez konieczności obsługi przepustnicy
Zoptymalizowana kontrukcja przekładni i wysoko wydajna śruba
OPIS
Obudowa dolnej przekładni we wszystkich naszych silnikach zaburtowych została zoptymalizowana pod kątem hydrodynamiki. Jej smukły kształt pozwala na zminimalizowanie oporu, który powstaje podczas przecinania fal przez jednostkę, aż o 36% w porównaniu z tradycyjną konstrukcją, co sprzyja lepszemu przyspieszeniu i pozwala rozwijać większe prędkości. Dzięki potężnemu momentowi obrotowemu generowanemu dzięki dwustopniowej redukcji przełożenia, silnik może współpracować ze śrubami o dużej średnicy. Suzuki opracowało także nową, wysoko wydajną śrubę, która jest w stanie wykorzystać uzyskany moment obrotowy w celu zapewnienia lepszego przyspieszenia i większej prędkości.
Króciec przepłukiwania silnika
Aby chronić silniki od uszkodzeń wynikających z osadzania się piasku, soli i zanieczyszczeń w układzie chłodzenia, w miejscu, do którego jest łatwy dostęp, zamontowano króciec, dzięki któremu przepłukiwanie układu chłodzenia jest łatwe i wygodne.
MODEL | DF100B |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L: 508 X: 635 |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Masa silnika kg*1 | L: 157 X: 161 |
Rodzaj silnika | DOHC, 16 zaworów |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa |
Liczba cylindrów | 4 |
Pojemność skokowa cm3 | 1,502 |
Średnica x skok tłoka mm | 75 x 85 |
Moc maks. kW (KM) | 73.6 (100) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,700-6,300 |
Sterowanie | Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
Pojemność miski olejowej | 4.0 litra |
Zbiornik paliwa | 25 litrów (Opcjonalnie) |
Układ zapłonowy | Elektroniczny |
Alternator | 12V 27A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane elektrycznie |
Przełożenie | 2.59:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) | 13”-23” |
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
*1 - Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych*2 - Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem producenta, w celu odpowiedniego doboru śruby.
MODEL | DF90A |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L : 508 X : 635 |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Masa silnika kg*1 | L : 155.0 X : 158.0 |
Rodzaj silnika | DOHC, 16 zaworów |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa |
Liczba cylindrów | 4 |
Pojemność skokowa cm3 | 1,502 |
Średnica x skok tłoka mm | 75 x 85 |
Moc maks. kW (KM) | 66.2 (90) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,300-6,300 |
Sterowanie | Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
Pojemność miski olejowej | 4.0 litra |
Zbiornik paliwa | - |
Układ zapłonowy | Elektroniczny |
Alternator | 12V 27A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane elektrycznie |
Przełożenie | 2.59:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) | 13”-25” |
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
*1 - Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych*2 - Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem producenta, w celu odpowiedniego doboru śruby.
MODEL | DF80A |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L : 508 X : 635 |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Masa silnika kg*1 | L : 155.0 X : 158.0 |
Rodzaj silnika | DOHC, 16 zaworów |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa |
Liczba cylindrów | 4 |
Pojemność skokowa cm3 | 1,502 |
Średnica x skok tłoka mm | 75 x 85 |
Moc maks. kW (KM) | 58.8 (80) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,000-6,000 |
Sterowanie | Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
Pojemność miski olejowej | 4.0 litra |
Zbiornik paliwa | - |
Układ zapłonowy | Elektroniczny |
Alternator | 12V 27A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane elektrycznie |
Przełożenie | 2.59:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) | 13”-25” |
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
*1 - Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych*2 - Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem producenta, w celu odpowiedniego doboru śruby.
MODEL | DF70A |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L : 508 X : 635 |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Masa silnika kg*1 | L : 155.0 X : 158.0 |
Rodzaj silnika | DOHC, 16 zaworów |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa |
Liczba cylindrów | 4 |
Pojemność skokowa cm3 | 1,502 |
Średnica x skok tłoka mm | 75 x 85 |
Moc maks. kW (KM) | 51.5 (70) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,000-6,000 |
Sterowanie | Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
Pojemność miski olejowej | 4.0 litra |
Zbiornik paliwa | - |
Układ zapłonowy | Elektroniczny |
Alternator | 12V 27A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane elektrycznie |
Przełożenie | 2.59:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) | 13”-25” |
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
*1 - Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych*2 - Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem producenta, w celu odpowiedniego doboru śruby.
Cennik
Model | Masa | Keyless Start System | Technologia Lean Burn | Kolor obudowy | Cena brutto |
DF70ATL *1 | 155kg | Czarny | 41 500 zł | ||
DF70ATL *1 | 155kg | Biały*2 | 42 300 zł | ||
DF80ATL *1 | 155kg | Czarny | 43 500 zł | ||
DF80ATL *1 | 155kg | Biały*2 | 44 300 zł | ||
DF90ATL *1 | 155kg | Czarny | 44 500 zł | ||
DF90ATL *1 | 155kg | Biały*2 | 45 300 zł | ||
DF100BTL *1 | 157kg | Czarny | 51 500 zł | ||
DF100BTL *1 | 157kg | Biały*2 | 52 500 zł |
*2Silnik dostępny na zamówienie
Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów przedstawionych modeli silników zaburtowych Suzuki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji silnika zaburtowego następuje w umowie jego sprzedaży.
Rekomendowane zestawy instalacyjne dla silników zaburtowych DF100B/DF90A/DF80A/DF70A
Wybierając silnik zaburtowy warto zadbać o niezbędne akcesoria, takie jak manetka, wskaźniki czy odpowiednia śruba napędowa. Podczas zakupu silnika zaburtowego możecie Państwo skorzystać z porad dealerów Suzuki w zakresie dosępności gotowych zestawów akcesoriów przygotowanych dla poszczególnych kategorii silników. W przypadku chęci skompletowania własnego zestawu polecamy kontakt z dealerem Suzuki.
Zestawy instalacyjne do zastosowań jednosilnikowych
Wielofunkcyjny rumpel
Wielofunkcyjny rumpel
Śruba Aluminium
Śruba Stalowa
Promocja: Cena zestawu ze śrubą aluminiową: 6 200 zł brutto
Cena regularna: 7 593 zł brutto
Promocja: Cena zestawu ze śrubą stalową: 7 950 zł brutto
Cena regularna: 9 806 zł brutto
Zestawy instalacyjne z manetkami typu Keyless i wyświetlaczami elektronicznymi
Manetka topowa keyless
Manetka Topowa KLS
Wyświetlacz wielofunkcyjny
Wiązka manetki 6,5m
Włącznik główny (prostokątny)
Śruba Aluminium (przykładowa)
Śruba Stalowa (przykładowa)
Promocja: Cena zestawu ze śrubą aluminiową: 7 000 zł brutto
Cena regularna: 8 480 zł brutto*
* Cena śruby aluminiowej waha się od 1 150 do 1 400 zł bruttoPromocja: Cena zestawu ze śrubą stalową: 8 750 zł brutto
Cena regularna: 10 692 zł brutto
Manetka wpuszczana keyless
Manetka wpuszczana KLS
Wyświetlacz wielofunkcyjny
Wiązka manetki 6,5m
Włącznik główny (prostokątny)
Śruba Aluminium (przykładowa)
Śruba Stalowa (przykładowa)
Promocja: Cena zestawu ze śrubą aluminiową: 6 950 zł brutto
Cena regularna: 8 437 zł brutto*
* Cena śruby aluminiowej waha się od 1 150 do 1 400 zł bruttoPromocja: Cena zestawu ze śrubą stalową: 8 700 zł brutto
Cena regularna: 10 649 zł brutto
Zestawy instalacyjne do zastosowań dwusilnikowych
Zestawy instalacyjne z manetkami typu Keyless i wyświetlaczami elektronicznymi
Manetka podwójna keyless
Manetka podwójna KLS
Komplet dwóch zegarów
Wiązka elektryczna 6,5m x2
Włącznik główny x2 (prostokątny)
Śruba Aluminium x2 (przykładowa)
Śruba Stalowa x2 (przykładowa)
Promocja: Cena zestawu ze śrubami aluminiowymi: 14 700 zł brutto
Cena regularna: 17 791 zł brutto*
* Cena śruby aluminiowej waha się od 1 150 do 1 400 zł bruttoPromocja: Cena zestawu ze śrubami stalowymi: 18 200 zł brutto
Cena regularna: 22 216 zł brutto
Dealerzy