![](https://suzuki.pl/assets/upload/602d91b833dde5cc8e9324132351062f998cd2a4.crop280.jpg)
Wiosna w lutym? Tak, to możliwe!
Dokładnie pierwszego lutego startuje kolejna edycja akcji serwisowej „Wiosna w lutym 2024”, którą – jak co roku - Suzuki Motor Poland organizuje w sieci swoich serwisów motocyklowych. Akcja potrwa do 30 marca.
Akcją serwisową objęte są wszystkie motocykle i pojazdy ATV Suzuki, bez względu na pochodzenie (miejsce zakupu) oraz wiek. Warunek? Klient musi zamówić w ASO co najmniej jedną z następujących usług: przygotowanie pojazdu do sezonu zgodnie z zakresem czynności zleconym przez właściciela, wykonanie przeglądu gwarancyjnego / pogwarancyjnego lub dowolną tzw. naprawę bieżącą.
Podczas akcji serwisowej „Wiosna w lutym” można otrzymać rabat w wysokości 30% na oryginalne części zamienne (w tym olej silnikowy Ecstar) oraz 15-procentowy rabat na oryginalne akcesoria Suzuki*. Warto też wiedzieć, że jeśli koszt usługi przekroczy 300 zł i zostanie ona wykonana oczywiście podczas trwania akcji, zaś ASO ma odpowiednie techniczne możliwości, można także skorzystać z serwisu door-to-door. Dla tych, którzy udzielili bądź udzielą zgód RODO** drobny upominek (wielofunkcyjny komin/bandana***). W przypadku przeglądu okresowego z wykorzystaniem oryginalnego oleju Ecstar przysługuje możliwość nabycia rocznej usługi Suzuki – Ecstar Assistance. Oferta nie przewiduje tzw. górnego limitu wieku pojazdu, a jej szczegóły dostępne są we wszystkich ASO Suzuki. Przypominamy, że przy okazji wizyty w ASO można zgłosić chęć dołączenia do Programu Serwisowego Suzuki (stałe rabaty na części i robociznę przez cały rok!) oraz zapoznać z ofertą odzieży motocyklowej Suzuki by BÜSE.
Szczegółowe informacje na temat Programu Serwisowego Suzuki oraz Suzuki – Ecstar Assistance na stronie internetowej www.suzuki.pl.
Regulamin akcji.*) nie dotyczy płynów eksploatacyjnych (poza olejem silnikowym Suzuki Ecstar), klocków hamulcowych, zestawów napędowych, akcesoriów objętych stałą promocją oraz pakietów akcesoriów
**) wzór wymaganej zgody dostępny w ASO
***) do wyczerpania zapasów
![](https://suzuki.pl/assets/upload/ab0c8497c5b1655ef1b153f3ea1ee48a0d9467e7.jpg)
Nowy Swift, gwiazda tegorocznego Suzuki Road Show, spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów
Suzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.
Dowiedz się więcejSuzuki wprowadza elektroniczną książkę gwarancyjną (e-KG) w aplikacji Moje Suzuki
W przypadku danych związanych z gwarancją liczy się przede wszystkim łatwy dostęp a więc najważniejsza jest wygoda użytkownika. Dlatego od czerwca 2024 w ramach bezpłatnej aplikacji Moje Suzuki uruchomiono nową funkcjonalność tzw. elektronicznej książki gwarancyjnej (e-KG).
Dowiedz się więcejKonkurs „Lider Jakości Suzuki” rozstrzygnięty
Zwycięzcą konkursu „Lider Jakości Suzuki” za rok fiskalny 2023 został autoryzowany salon Suzuki Mad Mobil z Rybnika.
Dowiedz się więcejSuzuki Clean Ocean (edycja polska) – sprzątamy po raz czwarty
Suzuki Motor Poland ponownie zorganizowało akcję pod hasłem „Suzuki Clean Ocean”. Wolontariusze – młodzież i nauczyciele z gdańskiej szkoły podstawowej nr 39 im. Wojska Polskiego - pro bono sprzątali nadbałtyckie wydmy w Górkach Zachodnich w Gdańsku.
Dowiedz się więcejDealerzy