
Suzuki z nowym emblematem
Po 22 latach koncern Suzuki Motor Corporation na swoich produktach odświeża znak firmowy. Nowy emblemat (*) odzwierciedla korporacyjne motto „By Your Side” (Zawsze przy Tobie), uosabiając zaangażowanie i koncentrację koncernu z Hamamatsu na kliencie, a także na nowych możliwościach w przyszłości. Zachowano kontur ikonicznej dla marki litery „S”. Logotyp - bardziej „płaski” - lepiej odpowiada wymaganiom ery cyfrowej. W miejsce dotąd stosowanego chromowania będzie lakierowany w kolorze połyskującego srebra, co pozytywnie wpłynie na środowisko naturalne i zarazem wyraża zwrot Suzuki ku nowej erze. Odświeżone logo zostanie zaprezentowane po raz pierwszy na modelach koncepcyjnych podczas zbliżających się targów „Japan Mobility Show 2025”. W przyszłości Suzuki będzie elastycznie reagować na zmiany zachodzące w otaczającej rzeczywistości z perspektywy klienta, dążąc do tworzenia „infrastruktury mobilności ściśle powiązanej z życiem ludzi”.
„Nowe logo odzwierciedla długoletnie zaangażowanie Suzuki w „tworzenie wartościowych produktów poprzez skupienie się na kliencie”, a także naszą determinację do podejmowania nowych wyzwań na przyszłość. Zgodnie z hasłem korporacyjnym „By Your Side” będziemy nadal towarzyszyć naszym klientom, zapewniając infrastrukturę ściśle powiązaną z życiem ludzi dla zrównoważonej przyszłości.”
*zdjęcie wyłącznie ilustracyjne/poglądowe

Otwarcie nowego salonu i serwisu motocyklowego w Gdańsku
Zapraszamy na otwarcie nowego dilera motocykli Suzuki PM Auto, który swoją siedzibę uruchamia w Gdańsku przy ul. Kartuskiej 391A.
Dowiedz się więcejJesień, zima, wiosna, lato – napęd na cztery koła przyda się przez okrągły rok
Suzuki oferuje samochody SUV w dwóch opcjach układu przeniesienia napędu, czyli tylko na przód lub na wszystkie koła. Koncern z Hamamatsu konsekwentnie i - co najważniejsze - od lat podkreśla, że napęd AWD ma wiele zalet.
Dowiedz się więcejJak zwykle w październiku oszczędzaj z Suzuki
Zapraszamy wszystkich właścicieli jednośladów i ATV Suzuki do Autoryzowanych Serwisów japońskiej marki, gdzie od 1 października, na terenie całej Polski, rozpoczyna się kolejna odsłona cyklicznej i prowadzonej od wielu lat akcji „Październik miesiącem oszczędzania”
Dowiedz się więcejSuzuki Swift autem egzaminacyjnym (nie tylko) w Warszawie!
Od września warszawski WORD (www.word.waw.pl) korzysta z 32 egzemplarzy miejskiego modelu z Japonii podczas egzaminów na prawo jazdy kat. B.
Dowiedz się więcejDealerzy