![](https://suzuki.pl/assets/upload/92295aaacfd45ecb143b62c2cabf2b62f815c1cb.crop280.jpg)
Suzuki przekazuje samochody dla Szpitala Czerniakowskiego
W ramach akcji „Suzuki dla lekarzy” do Szpitala Czerniakowskiego w Warszawie trafiła flota miejskich samochodów japońskiej marki. Modele Swift i Ignis będą wykorzystywane przez stołecznych medyków w codziennej walce z COVID-19.
![](https://suzuki.pl/assets/upload/903dc957f1020efbeb31383f540972a0ba4b4774.800.jpg)
W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce, Suzuki Motor Poland postanowiło wesprzeć personel medyczny Szpitala Czerniakowskiego w codziennych czynnościach związanych ze zwalczaniem pandemii koronawirusa.
- W obecnej sytuacji najważniejsza jest wzajemna pomoc. W okresie pandemii wiele placówek medycznych w kraju zmaga się z brakiem wystarczającej liczby środków transportu. W związku z tym Suzuki Motor Poland postanowiło wesprzeć Szpital Czerniakowski flotą miejskich samochodów, które w najbliższym czasie będą wykorzystywane przez lekarzy i personel medyczny. W ten sposób chcielibyśmy wyrazić swoją wdzięczność służbom, które przez ten trudny i niebezpieczny czas nieustannie walczą o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. Dokładamy wszelkich starań, aby nie narażać zdrowia naszych pracowników i klientów. Salony i serwisy Suzuki funkcjonują i dostosowują swoje usługi do dynamicznie zmieniającej się sytuacji. W razie potrzeby nasi handlowcy oferują różnorodne formy kontaktu z klientami i obsługi zdalnej. - mówi Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Działu Marketingu Suzuki Motor Poland.
Samochody przekazane Szpitalowi Czerniakowskiemu w ramach akcji „Suzuki dla lekarzy” to miejskie modele Swift i Ignis. Pojazdy udostępniono bezpłatnie na okres miesiąca z możliwością przedłużenia o kolejne miesiące.
Nowy Swift, gwiazda tegorocznego Suzuki Road Show, spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów
Suzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.
Dowiedz się więcejSuzuki wprowadza elektroniczną książkę gwarancyjną (e-KG) w aplikacji Moje Suzuki
W przypadku danych związanych z gwarancją liczy się przede wszystkim łatwy dostęp a więc najważniejsza jest wygoda użytkownika. Dlatego od czerwca 2024 w ramach bezpłatnej aplikacji Moje Suzuki uruchomiono nową funkcjonalność tzw. elektronicznej książki gwarancyjnej (e-KG).
Dowiedz się więcejKonkurs „Lider Jakości Suzuki” rozstrzygnięty
Zwycięzcą konkursu „Lider Jakości Suzuki” za rok fiskalny 2023 został autoryzowany salon Suzuki Mad Mobil z Rybnika.
Dowiedz się więcejSuzuki Clean Ocean (edycja polska) – sprzątamy po raz czwarty
Suzuki Motor Poland ponownie zorganizowało akcję pod hasłem „Suzuki Clean Ocean”. Wolontariusze – młodzież i nauczyciele z gdańskiej szkoły podstawowej nr 39 im. Wojska Polskiego - pro bono sprzątali nadbałtyckie wydmy w Górkach Zachodnich w Gdańsku.
Dowiedz się więcejDealerzy