
Nowy sezon dla Korony Kielce z większym wsparciem
Podczas konferencji prasowej przed pierwszym meczem Korony Kielce w rozpoczynającym się sezonie 2019/2020 ogłoszono plany klubu oraz zwiększone zaangażowanie sponsorów. Suzuki zapowiada podwyższenie budżetu oraz wsparcie dla dzieci i młodzieży.
18 lipca 2019 r. odbyła się konferencja przedmeczowa przed pierwszym spotkaniem Korony Kielce w PKO Ekstraklasie. Prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik ogłosił zwiększenie budżetu na potrzeby klubu Korona Kielce, jak również dla grup dziecięcych i młodzieżowych. Sponsor docenił doskonałą postawę kieleckiej drużyny Centralnej Ligi Juniorów U-18, której osiągnięcia zostały nagrodzone cennymi trofeami. - Jesteśmy zadowoleni z obecnej współpracy. Chcemy widzieć Koronę w górnej ósemce i obserwujemy ze spokojem obecną sytuację. Ufamy zarządowi. Widzimy, że podejmowane ruchy są sensowne – ocenił prezes Dulnik.
Na konferencji przedstawiono również plany na nadchodzący sezon. Prezes Korony S.A. Krzysztof Zając jest zadowolony z osiągnięć klubu, zwłaszcza pierwszej drużyny. - Kadra jest mocniejsza niż przed rokiem czy dwoma. Chcemy skonsolidować drużynę jak najszybciej. Chcemy myśleć z meczu na mecz i piąć się tabeli. Naszym celem jest, aby publika była zadowolona z naszej gry – podsumował Prezes Zając.
Sytuację klubu pozytywnie ocenił prezes Świętokrzyskiego Związku Piłki Nożnej, Mirosław Malinowski. - Chcielibyśmy, żeby Korona zagrała o puchary, ale na nią trzeba patrzeć szerzej. To ponad 700 dzieci i młodzieży. Klub zgłosił 23 drużyny – to potencjał, który wreszcie musi dać efekt - podsumował prezes ŚZPN.
Korona Kielce już w sobotę, 20 lipca, o godz. 15 zainauguruje rozgrywki PKO Ekstraklasy w sezonie 2019/2020. Pierwszym rywalem żółto-czerwonych będzie Raków Częstochowa.
Jesień, zima, wiosna, lato – napęd na cztery koła przyda się przez okrągły rok
Suzuki oferuje samochody SUV w dwóch opcjach układu przeniesienia napędu, czyli tylko na przód lub na wszystkie koła. Koncern z Hamamatsu konsekwentnie i - co najważniejsze - od lat podkreśla, że napęd AWD ma wiele zalet.
Dowiedz się więcejSuzuki z nowym emblematem
Po 22 latach koncern Suzuki Motor Corporation na swoich produktach odświeża znak firmowy.
Dowiedz się więcejJak zwykle w październiku oszczędzaj z Suzuki
Zapraszamy wszystkich właścicieli jednośladów i ATV Suzuki do Autoryzowanych Serwisów japońskiej marki, gdzie od 1 października, na terenie całej Polski, rozpoczyna się kolejna odsłona cyklicznej i prowadzonej od wielu lat akcji „Październik miesiącem oszczędzania”
Dowiedz się więcejSuzuki Swift autem egzaminacyjnym (nie tylko) w Warszawie!
Od września warszawski WORD (www.word.waw.pl) korzysta z 32 egzemplarzy miejskiego modelu z Japonii podczas egzaminów na prawo jazdy kat. B.
Dowiedz się więcejDealerzy