18.07.2019

Nowy sezon dla Korony Kielce z większym wsparciem

Podczas konferencji prasowej przed pierwszym meczem Korony Kielce w rozpoczynającym się sezonie 2019/2020 ogłoszono plany klubu oraz zwiększone zaangażowanie sponsorów. Suzuki zapowiada podwyższenie budżetu oraz wsparcie dla dzieci i młodzieży.

18 lipca 2019 r. odbyła się konferencja przedmeczowa przed pierwszym spotkaniem Korony Kielce w PKO Ekstraklasie. Prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik ogłosił zwiększenie budżetu na potrzeby klubu Korona Kielce, jak również dla grup dziecięcych i młodzieżowych. Sponsor docenił doskonałą postawę kieleckiej drużyny Centralnej Ligi Juniorów U-18, której osiągnięcia zostały nagrodzone cennymi trofeami. - Jesteśmy zadowoleni z obecnej współpracy. Chcemy widzieć Koronę w górnej ósemce i obserwujemy ze spokojem obecną sytuację. Ufamy zarządowi. Widzimy, że podejmowane ruchy są sensowne – ocenił prezes Dulnik.

Na konferencji przedstawiono również plany na nadchodzący sezon. Prezes Korony S.A. Krzysztof Zając jest zadowolony z osiągnięć klubu, zwłaszcza pierwszej drużyny. - Kadra jest mocniejsza niż przed rokiem czy dwoma. Chcemy skonsolidować drużynę jak najszybciej. Chcemy myśleć z meczu na mecz i piąć się tabeli. Naszym celem jest, aby publika była zadowolona z naszej gry – podsumował Prezes Zając.

Sytuację klubu pozytywnie ocenił prezes Świętokrzyskiego Związku Piłki Nożnej, Mirosław Malinowski. - Chcielibyśmy, żeby Korona zagrała o puchary, ale na nią trzeba patrzeć szerzej. To ponad 700 dzieci i młodzieży. Klub zgłosił 23 drużyny – to potencjał, który wreszcie musi dać efekt - podsumował prezes ŚZPN.

Korona Kielce już w sobotę, 20 lipca, o godz. 15 zainauguruje rozgrywki PKO Ekstraklasy w sezonie 2019/2020. Pierwszym rywalem żółto-czerwonych będzie Raków Częstochowa.

06.10.2025

Jesień, zima, wiosna, lato – napęd na cztery koła przyda się przez okrągły rok

Suzuki oferuje samochody SUV w dwóch opcjach układu przeniesienia napędu, czyli tylko na przód lub na wszystkie koła. Koncern z Hamamatsu konsekwentnie i - co najważniejsze - od lat podkreśla, że napęd AWD ma wiele zalet.

Dowiedz się więcej
24.09.2025

Suzuki z nowym emblematem

Po 22 latach koncern Suzuki Motor Corporation na swoich produktach odświeża znak firmowy.

Dowiedz się więcej
22.09.2025

Jak zwykle w październiku oszczędzaj z Suzuki

Zapraszamy wszystkich właścicieli jednośladów i ATV Suzuki do Autoryzowanych Serwisów japońskiej marki, gdzie od 1 października, na terenie całej Polski, rozpoczyna się kolejna odsłona cyklicznej i prowadzonej od wielu lat akcji „Październik miesiącem oszczędzania”

Dowiedz się więcej
16.09.2025

Suzuki Swift autem egzaminacyjnym (nie tylko) w Warszawie!

Od września warszawski WORD (www.word.waw.pl) korzysta z 32 egzemplarzy miejskiego modelu z Japonii podczas egzaminów na prawo jazdy kat. B.

Dowiedz się więcej

Dealerzy

Znajdź Dealera