Jesień korzyści w Suzuki!
Wielkimi krokami zbliżamy się do końca sezonu motocyklowego. To najlepszy moment, żeby sprawdzić stan techniczny waszych pojazdów. Suzuki wszystkim właścicielom motocykli i pojazdów ATV marki z Hamamatsu dedykuje akcję „Jesień korzyści w Suzuki”. Zapraszamy do naszych ASO zarówno z Suzuki kupionymi w sieci oficjalnej w Polsce jak również z tymi, które pochodzą z prywatnego importu, w dodatku bez względu na wiek czy przebieg. W okresie obowiązywania akcji (od 23.10.2023 do 30.11.2023) każdy klient może otrzymać 30-procentowy rabat na oryginalne części zamienne (wykorzystane do obsługi/naprawy jego pojazdu)*, 15% rabatu na oryginalne akcesoria Suzuki** oraz 10% rabatu na usługę związaną z ich wymianą/montażem. Rabatom nie podlegają części i akcesoria bez zlecenia ich wymiany lub montażu w ASO! Warto zapamiętać, że rabaty przyznawane w ramach akcji „Jesień korzyści z Suzuki” są naliczane od rekomendowanej ceny detalicznej i nie sumują się ze zniżkami wynikającymi z udziału w PSS-PROGRAMIE SERWISOWYM SUZUKI. Klienci z pojazdami po okresie gwarancji podstawowej, którzy zlecą wykonanie przeglądu okresowego, mogą przy okazji wykupić SUZUKI-ECSTAR ASSISTANCE.
Szczegóły akcji w regulaminie.
Informacje na temat PROGRAMU SERWISOWEGO SUZUKI oraz SUZUKI-ECSTAR ASSISTANCE dostępne są na stronie internetowej www.suzuki.pl.
Nowy Swift, gwiazda tegorocznego Suzuki Road Show, spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów
Suzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.
Dowiedz się więcejSuzuki wprowadza elektroniczną książkę gwarancyjną (e-KG) w aplikacji Moje Suzuki
W przypadku danych związanych z gwarancją liczy się przede wszystkim łatwy dostęp a więc najważniejsza jest wygoda użytkownika. Dlatego od czerwca 2024 w ramach bezpłatnej aplikacji Moje Suzuki uruchomiono nową funkcjonalność tzw. elektronicznej książki gwarancyjnej (e-KG).
Dowiedz się więcejKonkurs „Lider Jakości Suzuki” rozstrzygnięty
Zwycięzcą konkursu „Lider Jakości Suzuki” za rok fiskalny 2023 został autoryzowany salon Suzuki Mad Mobil z Rybnika.
Dowiedz się więcejSuzuki Clean Ocean (edycja polska) – sprzątamy po raz czwarty
Suzuki Motor Poland ponownie zorganizowało akcję pod hasłem „Suzuki Clean Ocean”. Wolontariusze – młodzież i nauczyciele z gdańskiej szkoły podstawowej nr 39 im. Wojska Polskiego - pro bono sprzątali nadbałtyckie wydmy w Górkach Zachodnich w Gdańsku.
Dowiedz się więcejDealerzy