Nowy silnik, nowa rama, nowe podwozie i największy prześwit w całej historii modeli V-STROM. Suzuki prezentuje motocykl, który ma zupełnie inny poziom właściwości jezdnych: V-STROM 800DE, nowość 2023.
Od czasu wprowadzenia na rynek modelu DL1000 w 2002 roku Suzuki V-STROM miały ogromny udział w spopularyzowaniu turystyki motocyklowej na całym świecie. Dwa lata po premierze DL1000 w ofercie znalazł się V-STROM 650. Do dziś całkowita sprzedaż modeli V-Strom wyniosła ponad 440 tysięcy egzemplarzy, a rozwój i ewolucja serii trwa w najlepsze. Wydawać się może, że cały proces powinna zakończyć niedawna premiera modelu 1050DE, który w terenie potrafi więcej niż wcześniejsze V-Stromy. Okazuje się jednak, że Suzuki w sezon 2023 wjeżdża z jednośladem całkowicie nowej generacji, który w dodatku nawiązuje wyglądem do kultowego Suzuki DR 800 BIG. Oto V-STROM 800DE - gotowy na nowe wyzwania!
V-STROM 800DE Suzuki to idealna maszyna, która pozwala na nieskrępowaną jazdę zarówno po gładkich, krętych asfaltach, jak i drogach nieutwardzonych, polnych czy szutrowych drogach. Co najważniejsze – nowe Suzuki spodoba się wielu kierowcom. Tym, którzy dopiero zaczynają przygodę z V-Stromami, jak również dotychczasowym użytkownikom serii DL mniejszej pojemności.
V-STROM 800DE wyposażony jest w zupełnie nowy, 84-konny silnik, nową, wytrzymałą, stalową ramę, w pełni regulowane zawieszenie upside-down Hitachi Astemo (Showa) z przodu o skoku 220 mm i tylny, regulowany amortyzator Hitachi Astemo (Showa), typu mono shock, o identycznym skoku. Dzięki zastosowaniu zawieszenia o długim skoku uzyskano imponujący prześwit 220 mm, przy czym siedzisko udało się utrzymać na komfortowej wysokości 855 mm.
Nowy V-Strom 800DE ma szprychowe koła o średnicy 21 i 17 cali z ogumieniem typu adventure Dunlop Trailmax Mixtour. W myśl koncepcji Celem jest przygoda taki zestaw ma się sprawdzić w wielu różnych sytuacjach. Bez wątpienia model 800DE V-Strom oferuje więcej niż dostępny wciąż w ofercie Suzuki V-Strom 650. To motocykl dla kierowców poszukujących większej mocy, mocniejszych wrażeń i pełnej uniwersalności.
Projekt V-Stroma 800DE zaczął się od stworzenia zwartej, kompaktowej jednostki napędowej, która pozwoliłaby na swobodę w projektowaniu podwozia, zoptymalizowałaby geometrię i wyważenie motocykla. Nowy silnik – w myśl założeń inżynierów z Japonii – miał zapewniać duży moment obrotowy, dużą moc, a jednocześnie być łatwy w prowadzeniu, zapewniając zawsze płynną reakcję na ruch przepustnicy.
Przednie reflektory ustawiono jeden nad drugim, w pionie. Mają sześciokątne obudowy. Bezpośrednio nad nimi znajduje się światło pozycyjne. Reflektory zapewniają nie tylko widoczność po zmroku, ale także dodają charakteru nowej maszynie. Kierunkowskazy oraz światło tylne są mocne oraz trwałe. Całe oświetlenie w motocyklu V-STROM 800DE jest w technologii LED.
Niestandardowy, 5-calowy, kolorowy, wielofunkcyjny panel przyrządów TFT w modelu V-STROM 800DE pozwala na czytelne wyświetlanie bogatej gamy różnorodnych informacji w czasie rzeczywistym. Po lewej stronie umieszczono port USB.
Długość całkowita | 2345 mm |
Szerokość całkowita | 975 mm |
Wysokość całkowita | 1310 mm |
Rozstaw osi | 1570 mm |
Prześwit | 220 mm |
Wysokość siedziska | 855 mm |
Masa własna | 230 kg |
Typ silnika | 4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC |
Średnica x skok tłoka | 84 x 70 mm |
Pojemność silnika | 776 cm³ |
Stopień sprężania | 12,8 : 1 |
Układ paliwowy | wtrysk benzyny |
Rozrusznik | elektryczny i nożny |
System smarowania | mokra miska olejowa |
Pojemność układu smarowania | 3,9 l |
Układ chłodzenia | chłodzony cieczą |
Maksymalny moment obrotowy | 78Nm przy 6800 obr./min |
Zawieszenie przednie | widelec upside-down Showa |
Zawieszenie tylne | pojedynczy element resorująco-tłumiący |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Hamulec przedni | podwójny, tarczowy 310 mm |
Hamulec tylny | pojedynczy, tarczowy 260 mm |
Opona przednia | 90/90-21M/C 54H |
Opona tylna | 150/70R17M/C 69H |
Układ zapłonowy | elektroniczny (tranzystorowy) |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 l |
Zużycie paliwa | 22,7 km/l (4,4 l/100 km) w WMTC |
Emisja CO2 | 104 g/km |
Maksymalna moc | 84 KM/62 kW przy 8500 obr./min |
Model | Cena poprzednia* (PLN, brutto) |
Cena promocyjna (PLN, brutto) |
Regularna cena detaliczna (PLN, brutto) |
|
---|---|---|---|---|
Suzuki V-Strom 800DE | 53 900 | 53 900 | 54 900 |
Promocja obowiązuje w dniach 1-31.12.2023
* Najniższa cena w okresie 30 dni przed tą obniżką
Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.
Wybrany dealer skontaktuje się z Tobą, odpowie na Twoje pytania
i przedstawi indywidualną ofertę.
* Pole obowiązkowe.