GSX-S1000GT

Suzuki GSX-S1000GT to odpowiednia mieszanka osiągów, zwrotności, stateczności przy wysokich prędkościach jazdy, komfortu, kontroli, łączności i przyciągającej wzrok stylistyki, która ma dostarczać najlepsze wrażenia sportowo-turystyczne, godne nazwy "GT" (Grand Tourer) Jest on czymś więcej niż ewolucją modelu GSX-S1000F, który wprowadzono na rynek w 2015 roku. To całkowita zmiana podejścia do tego, czego pragną entuzjaści podróżowania o sportowym zacięciu, bez względu na to czy ruszają w długą podróż z pasażerem czy na sportową jazdę w pojedynkę.

Prawdziwy motocykl klasy GT

GSX-S1000GT to połączenie sportowego charakteru silnika 999cm3, zwartego lekkiego podwozia z komfortem, funkcjonalnością i luksusową stylistyką motocykla klasy GT.

Atrakcyjny design

Celem koncepcji wzornictwa nowego modelu GT jest wizualne wyrażenie potencjału, komfortu i przyjemności z jazdy, jakie zapewnia ten prawdziwy duży motocykl turystyczny. Jego ostre linie, zdecydowany nowy wygląd przodu i dobra aerodynamika stanowią zapowiedź przyjemności poruszania się GSX-S-em 1000 GT.

6.5 calowy multimedialny wyświetlacz TFT

W zespole wskaźników modelu GT znajduje się 6,5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT LCD nowej generacji. Ten duży wielofunkcyjny wyświetlacz informacyjny został opracowany specjalnie dla motocykli. Ma odporną na zarysowania powierzchnię, powłokę antyrefleksyjną, która poprawia widoczność w jasnym świetle. Posiada też funkcję łączenia się ze smartfonami. Wyświetlacz nie tylko prezentuje kierowcy w czasie rzeczywistym informacje na temat wszystkich układów motocykla, ich ustawień i działania, ale po podłączeniu do smartfona kierowcy może również wyświetlać mapy, informacje o przychodzących i wychodzących połączeniach telefonicznych, kontaktach i utworach muzycznych.

Zaawansowana aerodynamiczna stylistyka

Niezwykły przód modelu GT stanowi połączenie wysuniętego dziobu, dwóch ustawionych poziomo diodowych lamp świateł przednich, nowego kształtu lusterek i zamontowanych na bokach kierunkowskazów. Tworzą one obraz zaawansowanej stylistyki GT, która prezentuje nowy styl przedniej części nadwozia motocykli Suzuki.

S.I.R.S.

SUZUKI INTELLIGENT RIDE SYSTEM

Inteligentny system wspomagający kierowcę w prowadzeniu motocykla, hamowaniu, zwiększający łatwość użytkowania, wygodę i bezpieczeństwo podczas podróży i codziennej eksploatacji.

Suzuki Drive Mode Selector
(PRZEŁĄCZNIK TRYBU JAZDY)

SDMS współpracuje z układem elektronicznego sterowania przepustnicą, oferując trzy tryby pracy (A, B, C), różniące się charakterystyką, zgodnie z którą silnik rozwija moc. Dzięki temu podczas każdej jazdy kierowca może dopasować ją do warunków panujących na drodze lub preferowanego stylu jazdy.

Suzuki Traction Control System
(UKŁAD KONTROLI TRAKCJI)

GT posiada układ kontroli trakcji z 5 poziomami ustawień oraz z możliwością wyłączenia. Większa liczba pośrednich ustawień pozwala układowi kontroli trakcji lepiej dostosować działanie do większej ilości różnorodnych warunków jazdy. Im wyższy numer ustawienia, tym szybciej układ reaguje i w bardziej aktywny sposób ogranicza poślizg koła.

ELEKTRONICZNE STEROWANIE PRZEPUSTNICĄ

Układ elektronicznego sterowania przepustnicą wykorzystuje 32-bitowy moduł ECM, dzięki czemu można dużo dokładniej sterować mocą rozwijaną przez silnik. Korzyścią takiego rozwiązania jest możliwość dopracowania i dokładnego przetestowania poszczególnych ustawień, aby pasowały do trybów SDMS. To pozwala na wprowadzenie innych zaawansowanych układów, np. dwukierunkowego quickshiftera, który ułatwia jazdę i zapewnia lepsze panowanie nad motocyklem.

DWUKIERUNKOWY QUICKSHIFTER

Dwukierunkowy Quickshifter pozwala kierowcy zmienić bieg na wyższy lub niższy bez używania dźwigni sprzęgła. Ten charakterystyczny układ stanowi standardowe wyposażenie modelu GT. Precyzyjny i dopracowany quickshifter współpracuje z funkcją SDMS zapewniając większą radość z jazdy i bardziej płynną zmianę biegów. Do zmiany biegu wystarczy jeden ruch stopy. Zmniejsza to zmęczenie kierowcy znacząco ograniczając liczbę czynności w sytuacjach, które wymagają częstych zmian biegu. Kierowca może wykorzystywać zalety układu lub go wyłączyć, kiedy chce zmieniać biegi w konwencjonalny sposób.

Tempomat

Tempomat pozwala kierowcy utrzymać zadaną prędkość jazdy bez poruszania manetką gazu. Wybrane ustawienie pojawia się na kolorowym wyświetlaczu TFT LCD zestawu wskaźników, a zadaną prędkość łatwo zmniejszyć lub zwiększyć za pomocą przełącznika (symbole plus i minus) znajdującego się po lewej strony kierownicy. Układ działa przy prędkościach od 30 km/h do 180 km/h, kiedy włączony jest co najmniej 2. bieg.

Układ Suzuki Easy Start

To rozruch motocykla za pomocą jednego naciśnięcia przycisku. Nie trzeba naciskać dźwigni sprzęgła, jeżeli włączony jest bieg neutralny, a rozrusznik zostanie w sposób automatyczny wyłączony w momencie uruchomienia silnika.

WSPOMAGANIE PRZY NISKIEJ PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ

Układ wykorzystuje zintegrowaną funkcję sterowania prędkością obrotową biegu jałowego TI-ISC (Throttle-body Integrated Idle Speed Control) do płynnego zwiększania prędkości obrotowej silnika w momencie zwalniania dźwigni sprzęgła podczas ruszania z miejsca lub jazdy z niską prędkością. W ten sposób nie dopuszcza do zdławienia silnika i pomaga lepiej panować nad motocyklem w gęstym ruchu ulicznym, wymagającym częstego zatrzymywania i ruszania. Układ zastosowany w nowym GSX-S1000GT został ulepszony i współpracuje z układem SCAS, zapewniając jeszcze bardziej płynne i łatwe ruszanie z miejsca.

Specyfikacja techniczna

Moc maksymalna 112kW / 10,000 obr./ min
Maksymalny moment obrotowy 106N-m/9,250rpm
Prędkość maksymalna 299 km/h
Długość całkowita 2140 mm
Szerokość całkowita 825 mm
Wysokość całkowita 1215 mm
Rozstaw osi 1460 mm
Prześwit 140 mm
Wysokość siedziska 810 mm
Masa własna 226 kg
Typ silnika
Średnica i skok tłoka 73,4 mm x 59,0 mm
Pojemność silnika 999 cm3
Stopień sprężania 12,2 : 1
Zasilanie w paliwo Wtrysk paliwa
Rozrusznik Elektryczny
System smarowania Mokra miska olejowa
Skrzynia biegów 6-stopniowa ze stałym zazębianiem
Zawieszenie - przód Odwrócony widelec upside-down, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie - tył Wahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Kąt główki ramy / wyprzedzenie 25° / 100mm
Hamulce - przód Tarczowe, podwójne
Hamulce - tył Tarczowe
Opony - przód 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowa
Opony - tył 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowa
Zapłon Elektroniczny
Pojemność zbiornika paliwa 19 l
norma Euro 5
emisja spalin ( g/km) (WMTC) 143
zużycie paliwa (l /100 km) (WMTC) 6,1
Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) 3 mapy
Suzuki Traction Control System (STCS) 5 ustawień + wyłączenie
QuickShifter Tak

KOLORY

YSF - Metallic Triton Blue

QT8 - Metallic Reflective Blue

YVB - Glass Sparkle Black

Multimedialny wyświetlacz TFT 6,5"

Nowy wyświetlacz TFT 6,5"

Wyświetlacz ma niestandardowy ekran ze specjalnie opracowaną grafiką, zawierającą niebieskie linie tła, które nadają mu wyjątkowy koloryt, a także odzwierciedlają urok i ducha tożsamości marki Suzuki. Ma również funkcję ręcznego lub automatycznego przełączania trybu dziennego (białego) i nocnego (czarnego), które maksymalnie poprawiają widoczność o każdej porze i w każdej sytuacji drogowej.

SUZUKI mySPIN

Wyświetlacz wielofunkcyjny został tak zaprojektowany, aby mógł połączyć się ze smartfonem, na którym zainstalowana jest aplikacja SUZUKI mySPIN. W modelu GT zastosowano sprzęt i oprogramowanie zaprojektowane specjalnie dla motocykli. Dzięki temu aplikacja SUZUKI mySPIN działa płynnie na ekranie TFT LCD, wzbogacając go o funkcjonalność łączności ze smartfonem. Instalując darmową aplikację SUZUKI mySPIN na swoim telefonie, kierowca ma dostęp do wielu użytecznych funkcji z pięciu dołączonych aplikacji. Wykorzystywane aplikacje zostały opracowane specjalnie dla motocykli.

*Działanie aplikacji i łączność z telefonem należy sprawdzić u autoryzowanego dealera

przyjemność podróżowania

Aerodynamika

Aerodynamika i ochrona przed wiatrem mają kluczowe znaczenie dla spełnienia wymagań jakie stoją przed dużym motocyklem turystycznym związanych z podróżowaniem z dużą prędkością, zarówno pod względem dynamicznych osiągów, jak i komfortu. Nowa przednia owiewka modelu GT, szyba czołowa i lusterka zostały starannie zaprojektowane, aby uzyskać odpowiednią aerodynamikę. Każdy element został przeanalizowany na wczesnym etapie rozwoju, aby sprawdzić, czy wszystkie elementy harmonijnie ze sobą współpracują oraz, aby zapewnić maksymalną ochronę przed wiatrem i sprawić, że kierowca będzie czuł się bardziej komfortowo.

Sprawdź akcesoria

Silnik

Aby zapewnić optymalną pracę we wszystkich warunkach drogowych - zarówno podczas dalekich podróży jak i sportowych jazd, przeprowadzono dokładny przegląd i modernizację sportowego czterocylindrowego, rzędowego, chłodzonego cieczą silnika DOHC o pojemności 999cm3, który napędza GSX-S1000GT. Zmiany obejmujące nowe profile krzywek na wałkach rozrządu, nowe sprężyny zaworowe, nowe sprzęgło i nowy układ wydechowy spowodowały wzrost mocy silnika i uzyskanie lepszej równowagi osiągów, a także pozwoliły na spełnienie wymagań normy Euro 5.

Komfortowa pozycja

Poszukiwania optymalnej pozycji do jazdy doprowadziły do przesunięcia końców kierownicy o 14 mm w stronę kierowcy niż w GSX-S1000F. To zapewnia bardziej wyprostowaną pozycję, która zwiększa komfort. Nowe, zwężające się chwyty zostały wydłużone o 23 mm, aby zwiększyć szerokość miejsca na dłonie.

Komfortowa pozycja pasażera

Nowy GT został zaprojektowany tak, aby zapewnić maksymalny komfort i bardziej relaksującą i mniej męczącą podróż. Uwagę poświęcono m.in. zmniejszeniu drgań przenoszonych na kierowcę lub pasażera, stosując m.in. nową pływającą kierownicę i pokryte gumą podnóżki. Natomiast komfortowe nowe siedzenia wraz z podnóżkami i kierownicą zapewniają wygodną pozycję zarówno kierowcy jaki i pasażera.


Cennik

Model Cena PLN
GSX-S1000GT 69 900 zł

akcesoria

Szyba turystyczna

Opcjonalna szyba turystyczna została opracowana równolegle ze standardową jako oryginalne akcesorium, starannie zaprojektowane, aby świetnie wyglądać i zapewniać znacznie wyższy poziom ochrony przed wiatrem. Górna część powierzchni czołowej szyby turystycznej jest odchylona do przodu i kończy się 70 mm wyżej niż szyba standardowa.

Kufry boczne

Pomimo dużej przestrzeni ładunkowej, te pojemne kufry boczne mają zwarty kształt, dzięki któremu wtapiają się w elegancki i futurystyczny wygląd GT. W każdym z nich może się zmieścić kask motocyklowy pełny, a dodatkowo są wyposażone w mechanizm (z blokadą na kluczyk) pozwalający na ich szybki montaż i demontaż.
(Uwaga: Do zamontowania kufrów należy osobno kupić zestaw wsporników, zamki i zestaw elementów ozdobnych.)

Podgrzewane manetki

Posiadają 3 poziomy grzania, podgrzewana jest cała ich powierzchnia.

Dwukolorowa kanapa

Stylowe, dwukolorowe akcesoryjne siedzisko z logo GSX-S GT

Zamów ofertę

Wybrany dealer skontaktuje się z Tobą, odpowie na Twoje pytania
i przedstawi indywidualną ofertę.

1
Wybierz miejscowość i znajdź najbliższego dealera
2
Podaj nam Twoje imię, nazwisko, e-mail i numer telefonu, aby dealer mógł się z Tobą skontaktować

Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać najnowsze informacje związane z wybranym motocyklem Suzuki oraz mieć szybki dostęp do naszych innych ofert i promocji, a także brać udział w działaniach związanych z badaniem Państwa satysfakcji jako klienta marki Suzuki, bardzo prosimy o zaznaczenie poniższych zgód.

* Pole obowiązkowe.