Model | Promocja | Cena PLN |
GSX-S1000F TRAVEL PACK | 55 900 zł | 57 900 zł |
GGSX-S1000FZ TRAVEL PACK | 56 500 zł | 58 500 zł |
Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.
Silnik z kultowego super sporta, regulowane zawieszenie, hamulce Brembo, czyli wszystko co najlepsze z legendarnego GSX-R1000 do codziennego użytku. Efekt? Bezkompromisowy sportowy street, maszyna stworzona, by cieszyć i fascynować.
GSX-S1000 to przełomowa konstrukcja. Agresywny naked o nowoczesnym designie, wywodzący się z supersportowej legendy. Ze zwinnością i komfortem potrzebnymi na co dzień. Zobacz sportowy motocykl w nowym miejskim wydaniu.
Długość całkowita | 2115 mm |
Szerokość całkowita | 795 mm |
Wysokość całkowita | 1180 mm |
Rozstaw osi | 1460 mm |
Prześwit | 140 mm |
Wysokość siedzenia | 810 mm |
Masa własna | 214kg |
Typ silnika | Czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, rozrząd DOHC |
Średnica cylindra x skok tłoka | 73,4 mm x 59,0 mm |
Pojemność skokowa | 999 cm3 |
Moc maksymalna | 110kW (150 KM) / 10,000 obr./ min |
Maksymalny moment obrotowy | 106Nm / 9,500 obr./min |
Stopień sprężania | 12,2 : 1 |
Zasilanie w paliwo | Wtrysk paliwa |
Rozrusznik | Elektryczny |
System smarowania | Z mokrą miską |
Przekładnia | 6-biegowa z zazębieniem stałym |
Zawieszenie - Przód | Odwrócony widelec, sprężyny walcowe, tłumienie olejowe |
Zawieszenie - Tył | Dźwigniowe, sprężyny walcowe, tłumienie olejowe |
Kąt pochylenia główki ramy / wyprzedzenie | 25° / 100mm |
Hamulce - Przód | Tarczowe, podwójne |
Hamulce - Tył | Tarczowe |
Opony - Przód | 120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowa |
Opony - Tył | 190/50ZR17M/C (73W) bezdętkowa |
System zapłonu | Elektroniczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 17 l |