Prezentacja Cechy Technologie Widok 360 Specyfikacja

V-Strom 650 XT 2019

Lider kategorii Adventure

Wszystko z czego słynie seria V-Strom - czyli motocykl, które można używać do jazdy po mieście, na szosie oraz w terenie. Nasze maszyny z kategorii Adventure dzięki kontroli trakcji oraz lekkiej kontrukcji doskonale nadają się zarówno dla osób doświadczonych jak i tych, które rozpoczynają swoją przygodę z tego typu motocyklami.

To wyjątkowy motocykl stworzony do dalekich podróży. Każdy motocykl serii V-Strom to narzędzie, które nigdy nie zawodzi. Zadanie? Wyzwanie? Przygoda?

Odpowiedź jest zawsze ta sama: V-Strom!

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

regulowane zawieszenie

Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwalać dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

osłony dłoni

Szczególnie przydatne w czasie jazdy autostradowej oraz w ekstremalnych warunkach. Wchodzą w skład standardowego wyposażenia motocykla.

osłona silnika

Lepsze zabezpieczenie silnika podczas jazdy w terenie i bardziej adventurowy wygląd.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

szprychowe koła

Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

regulowane zawieszenie

Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwalać dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

osłony dłoni

Szczególnie przydatne w czasie jazdy autostradowej oraz w ekstremalnych warunkach. Wchodzą w skład standardowego wyposażenia motocykla.

osłona silnika

Lepsze zabezpieczenie silnika podczas jazdy w terenie i bardziej adventurowy wygląd.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

szprychowe koła

Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

regulowane zawieszenie

Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwalać dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

osłony dłoni

Szczególnie przydatne w czasie jazdy autostradowej oraz w ekstremalnych warunkach. Wchodzą w skład standardowego wyposażenia motocykla.

osłona silnika

Lepsze zabezpieczenie silnika podczas jazdy w terenie i bardziej adventurowy wygląd.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

szprychowe koła

Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

regulowane zawieszenie

Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwalać dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

osłony dłoni

Szczególnie przydatne w czasie jazdy autostradowej oraz w ekstremalnych warunkach. Wchodzą w skład standardowego wyposażenia motocykla.

osłona silnika

Lepsze zabezpieczenie silnika podczas jazdy w terenie i bardziej adventurowy wygląd.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

szprychowe koła

Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

Lekki, wygodny, ekomiczny i niezawodny

Widok od góry - V-Strom-650-XT

Dostatek mocy i momentu obrotowego jest bezdyskusyjny. Jest wszystkim, czego możesz chcieć na drodze i w terenie.

Komfortowa wysokość siedziska w połączeniu z kształtem kierownicy zapewniają bardzo wygodną pozycję, idealną na długie wyprawy.

W motocyklach adventure szczególnie dużą rolę odgrywa waga. Zjeżdzając z drogi asfaltowej każdy kilogram ma znaczenie i może decydować o tym, czy uda się wybrnąć z trudnej sytuacji czy nie.

Dostępne akcesoria

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy. Trzy zakresy intensywności podgrzewania, maksymalny pobór mocy 53,9 W.

Kufry boczne

Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.

Kufer centralny

Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.

Lampy przeciwmgielne LED

Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).

Osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Stopka centralna

Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.

Rurowa osłona silnika (gmole)

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy. Trzy zakresy intensywności podgrzewania, maksymalny pobór mocy 53,9 W.

Kufry boczne

Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.

Kufer centralny

Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.

Lampy przeciwmgielne LED

Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).

Osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Stopka centralna

Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.

Rurowa osłona silnika (gmole)

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy. Trzy zakresy intensywności podgrzewania, maksymalny pobór mocy 53,9 W.

Kufry boczne

Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.

Kufer centralny

Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.

Lampy przeciwmgielne LED

Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).

Osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Stopka centralna

Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.

Rurowa osłona silnika (gmole)

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy. Trzy zakresy intensywności podgrzewania, maksymalny pobór mocy 53,9 W.

Kufry boczne

Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.

Kufer centralny

Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.

Lampy przeciwmgielne LED

Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).

Osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Stopka centralna

Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.

Rurowa osłona silnika (gmole)

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.

Widok 360

Specyfikacja techniczna

Typ silnika4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin
Średnica cylindra x skok tłoka81,0 mm x 62,6 mm
Pojemność skokowa645 cm3
Moc maksymalna52 kW (71 KM) / 8800 obr./ min
Długość całkowita2275 mm
Szerokość całkowitaV-Strom 650XT: 910 mm
V-Strom 650A: 835 mm
Wysokość całkowita1405 mm
Rozstaw osi1560 mm
Prześwit170 mm
Wysokość siedzenia830 mm
Masa własnaV-Strom 650XT: 216 kg
V-Strom 650A: 213 kg
Stopień sprężania11,2 : 1
Zasilanie w paliwoWtrysk paliwa
RozrusznikElektryczny
System smarowaniaMokra miska olejowa
Przekładnia6-biegowa z zazębieniem stałym
Przełożenie wstępne2,088 (71/34)
Przełożenie końcowe3,133 (47/15)
Zawieszenie - Przód Teleskopowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - Tył Wahaczowe, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Pochylenie/ wyprzedzenie26˚ / 110mm
Hamulce - Przód Tarczowy podwójny
Hamulce - Tył Tarczowy
Opony - Przód 110/80R19M/C 59V, bezdętkowe
Opony - Tył 150/70R17M/C 69V, bezdętkowe
System zapłonuElektroniczny
Pojemność zbiornika paliwa 20 l
Ilość oleju (całkowita) 3 l