praktyczny i ergonomiczny kokpit
Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.
Silnik V-Twin zapewnia tyle mocy, ile potrzeba, bez względu na sytuację. Dźwiękowi i mocy tego silnika o pojemności 1037 cm3 trudno się oprzeć. Idealny motocykl na wyprawę we dwoje, nawet ze sporym bagażem. Użyteczność i wzorowe zachowanie na trasie, w połączeniu z solidną mocą - to prawdziwa fabryka adrenaliny.
To wyjątkowy motocykl stworzony do dalekich podróży w nieznane. Motocykle serii V-Strom słyną z tego, że nigdy nie zawodzą. Zadanie? Wyzwanie? Przygoda?
Odpowiedź jest zawsze ta sama : V-Strom!
Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.
Pozwala w łatwy sposób dostosować jej pozycję. Regulacja nie wymaga narzędzi, wystarczy jedną reką zmienić ustawienie. Wysoka szyba minimalizuje wiatr docierający do głowy kierowcy i redukuje hałas.
Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.
Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.
W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.
Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwala dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.
Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.
W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.
Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.
Pozwala w łatwy sposób dostosować jej pozycję. Regulacja nie wymaga narzędzi, wystarczy jedną reką zmienić ustawienie. Wysoka szyba minimalizuje wiatr docierający do głowy kierowcy i redukuje hałas.
Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.
Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.
W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.
Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwala dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.
Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.
W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.
Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.
Pozwala w łatwy sposób dostosować jej pozycję. Regulacja nie wymaga narzędzi, wystarczy jedną reką zmienić ustawienie. Wysoka szyba minimalizuje wiatr docierający do głowy kierowcy i redukuje hałas.
Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.
Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.
W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.
Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwala dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.
Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.
W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.
Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.
Pozwala w łatwy sposób dostosować jej pozycję. Regulacja nie wymaga narzędzi, wystarczy jedną reką zmienić ustawienie. Wysoka szyba minimalizuje wiatr docierający do głowy kierowcy i redukuje hałas.
Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.
Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.
W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.
Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwala dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.
Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.
W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.
Dostatek mocy i momentu obrotowego jest bezdyskusyjny. Jest wszystkim, czego możesz chcieć na drodze i w terenie.
Optymalna krzywa momentu obrotowego zapewnia doskonałe prowadzenie na każdej drodze.
W motocyklach adventure szczególnie dużą rolę odgrywa waga. Zjeżdzając z drogi asfaltowej każdy kilogram ma znaczenie i może decydować o tym, czy uda się wybrnąć z trudnej sytuacji czy nie.
Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.
Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.
Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.
Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy. Trzy zakresy intensywności podgrzewania, maksymalny pobór mocy 53,9 W.
Szczególnie przydatny dla wysokich motocyklistów, któzy szukają dodatkowej ochrony aerodynamicznej podczas jazd autostradowych.
Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.
Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).
Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.
Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.
Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.
Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.
Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy. Trzy zakresy intensywności podgrzewania, maksymalny pobór mocy 53,9 W.
Szczególnie przydatny dla wysokich motocyklistów, któzy szukają dodatkowej ochrony aerodynamicznej podczas jazd autostradowych.
Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.
Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).
Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.
Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.
Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.
Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.
Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy. Trzy zakresy intensywności podgrzewania, maksymalny pobór mocy 53,9 W.
Szczególnie przydatny dla wysokich motocyklistów, któzy szukają dodatkowej ochrony aerodynamicznej podczas jazd autostradowych.
Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.
Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).
Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.
Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.
Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.
Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.
Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy. Trzy zakresy intensywności podgrzewania, maksymalny pobór mocy 53,9 W.
Szczególnie przydatny dla wysokich motocyklistów, któzy szukają dodatkowej ochrony aerodynamicznej podczas jazd autostradowych.
Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.
Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).
Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.
Typ silnika | 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin |
Średnica cylindra x skok tłoka | 100,0 mm x 66,0 mm |
Pojemność skokowa | 1037 cm3 |
Moc maksymalna | 73,5 kW (101 KM) / 8000 obr./ min |
Stopień sprężania | 11,3 : 1 |
Zasilanie w paliwo | Wtrysk paliwa |
Rozrusznik | Elektryczny |
System smarowania | Mokra miska olejowa |
Przekładnia | 6-biegowa z zazębieniem stałym |
Przełożenie wstępne | 1,838 (57/31) |
Przełożenie końcowe | 2,411 (41/17) |
Zawieszenie - Przód | Odwrócony widelec, sprężyny walcowe, amortyzatory olejowe |
Zawieszenie - Tył | Wahaczowe, sprężyna walcowa, amortyzator olejowy |
Hamulce - Przód | Tarczowy podwójny |
Hamulce - Tył | Tarczowy |
Opony - Przód | 110/80R19M/C 59V |
Opony - Tył | 150/70R17M/C 69V |
System zapłonu | Elektroniczny |
Zbiornik paliwa | 20,0 l |
Ilość oleju (całkowita) | 3,5 l |
Copyright © 2019 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności. Możesz także zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.