Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

SV650X 2019

Styl cafe racer z silnikiem V-Twin

Ponadczasowy stylowy street - SV650X to propozycja dla tych, którzy szukają jakości Suzuki oraz stylistyki café racer.

Dzięki silnikowi typu V-Twin kryjącemu się w smukłej i lekkiej ramie, SV650X łączy moc i zwinność z klasycznym wyglądem. Przemyślana konstrukcja, sprawdzi się doskonale w ruchu miejskim oraz na dłuższych trasach.

Nawiązania do stylu retro SV650X przyciągają wzrok, głównie za sprawą osłony reflektorów, siedzisku typu „tuck-and-roll” oraz podnóżkom dla kierowcy i pasażera w kolorze ramy.

owiewka przednia

Zakrzywiona linia osłony reflektora jest kontynuowana w bocznym panelu silnika.

tapicerowane i profilowane siedzisko

Wąskie, opływowe siedzisko w stylu Cafe Racer. Fotel ma miękką amortyzację, pomagając zmniejszyć zmęczenie kierowcy, nawet w sportowej pozycji do jazdy.

silnik 2-cylindowy w układzie V

Umożliwia smukłą budowę motocykla, pracuje płynnie już od niskich obrotów zapwniając łatwą kontrolę nad osiągami w różnych warunkach i sytuacjach (korki, kręte drogi czy autostrada).

kierownica typu clip-on

Sportowa pozycja kierowcy to powrót do czasów cafe racer'ów, sportowa i bardziej wyprostowana pozycja jazdy pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy i zapewnia optymalną widoczność.

czarne podnóżki kierowcy i pasażera

Podkreślają sportowy i oryginalny styl motocykla.

owiewka przednia

Zakrzywiona linia osłony reflektora jest kontynuowana w bocznym panelu silnika.

tapicerowane i profilowane siedzisko

Wąskie, opływowe siedzisko w stylu Cafe Racer. Fotel ma miękką amortyzację, pomagając zmniejszyć zmęczenie kierowcy, nawet w sportowej pozycji do jazdy.

silnik 2-cylindowy w układzie V

Umożliwia smukłą budowę motocykla, pracuje płynnie już od niskich obrotów zapwniając łatwą kontrolę nad osiągami w różnych warunkach i sytuacjach (korki, kręte drogi czy autostrada).

kierownica typu clip-on

Sportowa pozycja kierowcy to powrót do czasów cafe racer'ów, sportowa i bardziej wyprostowana pozycja jazdy pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy i zapewnia optymalną widoczność.

czarne podnóżki kierowcy i pasażera

Podkreślają sportowy i oryginalny styl motocykla.

owiewka przednia

Zakrzywiona linia osłony reflektora jest kontynuowana w bocznym panelu silnika.

tapicerowane i profilowane siedzisko

Wąskie, opływowe siedzisko w stylu Cafe Racer. Fotel ma miękką amortyzację, pomagając zmniejszyć zmęczenie kierowcy, nawet w sportowej pozycji do jazdy.

silnik 2-cylindowy w układzie V

Umożliwia smukłą budowę motocykla, pracuje płynnie już od niskich obrotów zapwniając łatwą kontrolę nad osiągami w różnych warunkach i sytuacjach (korki, kręte drogi czy autostrada).

kierownica typu clip-on

Sportowa pozycja kierowcy to powrót do czasów cafe racer'ów, sportowa i bardziej wyprostowana pozycja jazdy pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy i zapewnia optymalną widoczność.

czarne podnóżki kierowcy i pasażera

Podkreślają sportowy i oryginalny styl motocykla.

owiewka przednia

Zakrzywiona linia osłony reflektora jest kontynuowana w bocznym panelu silnika.

tapicerowane i profilowane siedzisko

Wąskie, opływowe siedzisko w stylu Cafe Racer. Fotel ma miękką amortyzację, pomagając zmniejszyć zmęczenie kierowcy, nawet w sportowej pozycji do jazdy.

silnik 2-cylindowy w układzie V

Umożliwia smukłą budowę motocykla, pracuje płynnie już od niskich obrotów zapwniając łatwą kontrolę nad osiągami w różnych warunkach i sytuacjach (korki, kręte drogi czy autostrada).

kierownica typu clip-on

Sportowa pozycja kierowcy to powrót do czasów cafe racer'ów, sportowa i bardziej wyprostowana pozycja jazdy pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy i zapewnia optymalną widoczność.

czarne podnóżki kierowcy i pasażera

Podkreślają sportowy i oryginalny styl motocykla.

Lekki, dynamiczny i zwrotny

Widok od góry - SV650X

Niska masa czyni manewrowanie i prowadzenie czystą zabawą. Motocykle o niskiej masie lepiej przyspieszają, świetnie się prowadzą i łatwo nimi manewrować. Bez względu na poziom umiejętności kierowcy, lżejsze motocykle dostarczają mnóstwo frajdy z jazdy.

Jedyny w klasie silnik V2 jest niezwykle elastyczny. Charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, a jego moc i moment obrotowy rozwijane są przez cały zakres obrotów.

Siedzenie umieszczone jest na wysokości zaledwie 785 mm zapewniając kierowcy i pasażerowi świetną widoczność oraz przyczepność a także pewne podparcie po zatrzymaniu.

Zastosowane technologie

Regulacja napięcia wstępnego

Regulacja przedniego zawieszenia umożliwia ustawienie zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

Asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Pełen zestaw wskaźników LCD

Czarno-biały wyświetlacz w celu poprawy widoczności podczas jazdy nocnej. Dzięki wskaźnikowi biegów kierowca wie jaki bieg jest zapięty.

Zbiornik paliwa

Pojemność 14,5L przy zachowaniu smukłego kształtu charakterystycznego dla sportowych motocykli.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowaie siły hamowania do przyczepności drogi.

Regulacja napięcia wstępnego

Regulacja przedniego zawieszenia umożliwia ustawienie zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

Asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Pełen zestaw wskaźników LCD

Czarno-biały wyświetlacz w celu poprawy widoczności podczas jazdy nocnej. Dzięki wskaźnikowi biegów kierowca wie jaki bieg jest zapięty.

Zbiornik paliwa

Pojemność 14,5L przy zachowaniu smukłego kształtu charakterystycznego dla sportowych motocykli.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowaie siły hamowania do przyczepności drogi.

Regulacja napięcia wstępnego

Regulacja przedniego zawieszenia umożliwia ustawienie zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

Asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Pełen zestaw wskaźników LCD

Czarno-biały wyświetlacz w celu poprawy widoczności podczas jazdy nocnej. Dzięki wskaźnikowi biegów kierowca wie jaki bieg jest zapięty.

Zbiornik paliwa

Pojemność 14,5L przy zachowaniu smukłego kształtu charakterystycznego dla sportowych motocykli.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowaie siły hamowania do przyczepności drogi.

Regulacja napięcia wstępnego

Regulacja przedniego zawieszenia umożliwia ustawienie zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

Asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Pełen zestaw wskaźników LCD

Czarno-biały wyświetlacz w celu poprawy widoczności podczas jazdy nocnej. Dzięki wskaźnikowi biegów kierowca wie jaki bieg jest zapięty.

Zbiornik paliwa

Pojemność 14,5L przy zachowaniu smukłego kształtu charakterystycznego dla sportowych motocykli.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowaie siły hamowania do przyczepności drogi.

Specyfikacja techniczna

Typ silnika 4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin
Średnica cylindra × skok tłoka 81,0 mm × 62,6 mm
Pojemność skokowa 645 cm3
Moc maksymalna56 kW (76 KM) / 8500 obr./ min
Długość całkowita 2130 mm
Szerokość całkowita 760 mm
Wysokość całkowita 1090 mm
Rozstaw osi 1445 mm
Prześwit 135 mm
Wysokość siedzenia 785 mm
Masa własna 198 kg
Stopień sprężania 11,2 : 1
Układ paliwowy Wtrysk paliwa
Rozrusznik Elektryczny
System smarowania Mokra miska olejowa
Przekładnia 6-biegowa o zazębieniu stałym
Przełożenie wstępne 2,088 (71 / 34)
Przełożenie główne 3,066 (46 / 15)
Zawieszenie - Przód Teleskopowe, sprężyny walcowe, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - Tył Wahaczowe, sprężyna walcowa, amortyzator olejowy, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Odchylenie / wyprzedzenie 25.0° / 104 mm (4.1 in)
Hamulce - Przód Tarczowy podwójny
Hamulce - Tył Tarczowy
Opony - Przód 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
Opony - Tył 160/60ZR17M/C (69W), bezdętkowe
Układ zapłonowy Elektroniczny zapłon (tranzystorowy)
Zbiornik paliwa 13,8 l
Ilość oleju (całkowita) 3,1 l