Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

GSX-S1000F 2019

Prosta recepta na sukces?

Silnik z kultowego super sporta, regulowane zawieszenie, hamulce Brembo, czyli wszystko co najlepsze z legendarnego GSX-R1000 do codziennego użytku. Efekt? Maszyna stworzona, by cieszyć i fascynować.

GSX-S1000F to przełomowa konstrukcja. Roadster w formie nakeda z agresywnym, nowym wyglądem. Wywodzący się z supersportowej legendy. Ze zwinnością i komfortem potrzebnymi na co dzień. Zobacz sportowy motocykl w nowym świetle. Na miejskich ulicach i na dalekich autostradach zaznaj czystego sportu.

4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC

Silnik skonstruowano, by królował na torze wyścigowym, a następnie dostrojono go do ulicznego ruchu. Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego potrzebujesz na drodze. Jest nawet czymś więcej!

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, dwa liczniki przebiegów dziennych, wskaźnik zapiętego biegu, temperatura silnika, temperaturę otoczenia, zasięg, średnie i chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

Seryjnie montowana kierownica Renthal

Wysoka, pozwalająca przyjąć wygodną pozycję w trakcie jazdy - motocyklista nie musi się pochylać zbyt mocno do przodu, aby zaangażować się w prowadzenie.

4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC

Silnik skonstruowano, by królował na torze wyścigowym, a następnie dostrojono go do ulicznego ruchu. Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego potrzebujesz na drodze. Jest nawet czymś więcej!

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, dwa liczniki przebiegów dziennych, wskaźnik zapiętego biegu, temperatura silnika, temperaturę otoczenia, zasięg, średnie i chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

Seryjnie montowana kierownica Renthal

Wysoka, pozwalająca przyjąć wygodną pozycję w trakcie jazdy - motocyklista nie musi się pochylać zbyt mocno do przodu, aby zaangażować się w prowadzenie.

4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC

Silnik skonstruowano, by królował na torze wyścigowym, a następnie dostrojono go do ulicznego ruchu. Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego potrzebujesz na drodze. Jest nawet czymś więcej!

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, dwa liczniki przebiegów dziennych, wskaźnik zapiętego biegu, temperatura silnika, temperaturę otoczenia, zasięg, średnie i chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

Seryjnie montowana kierownica Renthal

Wysoka, pozwalająca przyjąć wygodną pozycję w trakcie jazdy - motocyklista nie musi się pochylać zbyt mocno do przodu, aby zaangażować się w prowadzenie.

4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC

Silnik skonstruowano, by królował na torze wyścigowym, a następnie dostrojono go do ulicznego ruchu. Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego potrzebujesz na drodze. Jest nawet czymś więcej!

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, dwa liczniki przebiegów dziennych, wskaźnik zapiętego biegu, temperatura silnika, temperaturę otoczenia, zasięg, średnie i chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

Seryjnie montowana kierownica Renthal

Wysoka, pozwalająca przyjąć wygodną pozycję w trakcie jazdy - motocyklista nie musi się pochylać zbyt mocno do przodu, aby zaangażować się w prowadzenie.

Bezkompromisowy sport tourer

Widok od góry - GSX-S1000F

Dostatek mocy i momentu obrotowego jest bezdyskusyjny. Jest wszystkim, czego możesz chcieć na drodze. Jest nawet czymś więcej!

Nowe profile krzywek rozrządu zaprojektowano tak, by zoptymalizować pracę zaworów w celu uzyskania charakterystyki idealnie dopasowanej do jazdy po ulicach i krętych drogach.

Pojemność zbiornika paliwa idealny do miasta i na krótkie trasy.

Zastosowane technologie

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Kontrola trakcji

Zaawansowany system Suzuki Motion Track TCS pozwala wybrać jeden z 10 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zwieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dopasowanie zawieszenia do oczekiwań kierowcy.

Asystent niskich obrotów

System wspomaga kierowcę podczas pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Kontrola trakcji

Zaawansowany system Suzuki Motion Track TCS pozwala wybrać jeden z 10 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zwieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dopasowanie zawieszenia do oczekiwań kierowcy.

Asystent niskich obrotów

System wspomaga kierowcę podczas pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Kontrola trakcji

Zaawansowany system Suzuki Motion Track TCS pozwala wybrać jeden z 10 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zwieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dopasowanie zawieszenia do oczekiwań kierowcy.

Asystent niskich obrotów

System wspomaga kierowcę podczas pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Kontrola trakcji

Zaawansowany system Suzuki Motion Track TCS pozwala wybrać jeden z 10 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zwieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dopasowanie zawieszenia do oczekiwań kierowcy.

Asystent niskich obrotów

System wspomaga kierowcę podczas pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Specyfikacja techniczna

Długość całkowita2115 mm
Szerokość całkowita795 mm
Wysokość całkowita 1180 mm
Rozstaw osi 1460 mm
Prześwit140 mm
Wysokość siedzenia810 mm
Masa własna 214kg
Typ silnikaCzterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, rozrząd DOHC
Średnica cylindra x skok tłoka73,4 mm x 59,0 mm
Pojemność skokowa999 cm3
Moc maksymalna110kW (150 KM) / 10,000 obr./ min
Maksymalny moment obrotowy106Nm / 9,500 obr./min
Stopień sprężania12,2 : 1
Zasilanie w paliwoWtrysk paliwa
RozrusznikElektryczny
System smarowaniaZ mokrą miską
Przekładnia6-biegowa z zazębieniem stałym
Zawieszenie - Przód Odwrócony widelec, sprężyny walcowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie - Tył Dźwigniowe, sprężyny walcowe, tłumienie olejowe
Kąt pochylenia główki ramy / wyprzedzenie25° / 100mm
Hamulce - Przód Tarczowe, podwójne
Hamulce - Tył Tarczowe
Opony - Przód 120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowa
Opony - Tył 190/50ZR17M/C (73W) bezdętkowa
System zapłonuElektroniczny
Pojemność zbiornika paliwa 17 l