Prezentacja Cechy Widok 360 Specyfikacja

Zestaw standardowy Travel Pack zawiera:

* UWAGA: Na zdjęciu widoczne są także elementy nie wchodzące w skład zestawu TRAVEL PACK EDITION.

GSX-S1000 FA/FY/FZ Travel Pack 2019

Supersport street

Silnik z kultowego super sporta, regulowane zawieszenie, hamulce Brembo, czyli wszystko co najlepsze z legendarnego GSX-R1000 do codziennego użytku. Efekt? Bezkompromisowy sportowy street, maszyna stworzona, by cieszyć i fascynować.

GSX-S1000 to przełomowa konstrukcja. Agresywny naked o nowoczesnym designie, wywodzący się z supersportowej legendy. Ze zwinnością i komfortem potrzebnymi na co dzień. Zobacz sportowy motocykl w nowym miejskim wydaniu.

4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC

Silnik skonstruowano, by królował na torze wyścigowym, a następnie dostrojono go do ulicznego ruchu. Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego potrzebujesz na drodze. Jest nawet czymś więcej!

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, przebieg, dwa liczniki przebiegów dziennych, zapięty bieg, temperatura cieczy chłodzącej, temperatura otoczenia, zasięg, średnie zużycie paliwa, chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

Seryjnie montowana kierownica Renthal

Pozwala przyjąć wygodną pozycję w trakcie jazdy - motocyklista nie musi się pochylać zbyt mocno do przodu, aby zaangażować się w prowadzenie.

4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC

Silnik skonstruowano, by królował na torze wyścigowym, a następnie dostrojono go do ulicznego ruchu. Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego potrzebujesz na drodze. Jest nawet czymś więcej!

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, przebieg, dwa liczniki przebiegów dziennych, zapięty bieg, temperatura cieczy chłodzącej, temperatura otoczenia, zasięg, średnie zużycie paliwa, chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

Seryjnie montowana kierownica Renthal

Pozwala przyjąć wygodną pozycję w trakcie jazdy - motocyklista nie musi się pochylać zbyt mocno do przodu, aby zaangażować się w prowadzenie.

4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC

Silnik skonstruowano, by królował na torze wyścigowym, a następnie dostrojono go do ulicznego ruchu. Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego potrzebujesz na drodze. Jest nawet czymś więcej!

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, przebieg, dwa liczniki przebiegów dziennych, zapięty bieg, temperatura cieczy chłodzącej, temperatura otoczenia, zasięg, średnie zużycie paliwa, chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

Seryjnie montowana kierownica Renthal

Pozwala przyjąć wygodną pozycję w trakcie jazdy - motocyklista nie musi się pochylać zbyt mocno do przodu, aby zaangażować się w prowadzenie.

4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC

Silnik skonstruowano, by królował na torze wyścigowym, a następnie dostrojono go do ulicznego ruchu. Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego potrzebujesz na drodze. Jest nawet czymś więcej!

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, przebieg, dwa liczniki przebiegów dziennych, zapięty bieg, temperatura cieczy chłodzącej, temperatura otoczenia, zasięg, średnie zużycie paliwa, chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

Seryjnie montowana kierownica Renthal

Pozwala przyjąć wygodną pozycję w trakcie jazdy - motocyklista nie musi się pochylać zbyt mocno do przodu, aby zaangażować się w prowadzenie.

Bezkompromisowy sportowy roadster

Widok od góry - GSX-S1000-Travel-Pack-Edition

Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego możesz chcieć na drodze. Jest nawet czymś więcej!

Nowe profile krzywek rozrządu zaprojektowano tak, by zoptymalizować pracę zaworów w celu uzyskania charakterystyki idealnie dopasowanej do jazdy po ulicach i krętych drogach.

Pojemność zbiornika paliwa, w zupełności wystarcza do jazdy po mieście.

Widok 360

Specyfikacja techniczna

Długość całkowita2115 mm
Szerokość całkowita795 mm
Wysokość całkowitaGSX-S1000FA: 1180 mm
Rozstaw osi1460 mm
Prześwit140 mm
Wysokość siedzenia810 mm
Masa własna GSX-S1000A: 209kg
GSX-S1000FA: 214kg
Typ silnikaCzterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, rozrząd DOHC
Średnica cylindra x skok tłoka73,4 mm x 59,0 mm
Pojemność skokowa999 cm3
Moc maksymalna110kW (150 KM) / 10,000 obr./ min
Maksymalny moment obrotowy106Nm / 9,500 obr./min
Stopień sprężania12,2 : 1
Zasilanie w paliwoWtrysk paliwa
RozrusznikElektryczny
System smarowaniaZ mokrą miską
Przekładnia6-biegowa z zazębieniem stałym
Zawieszenie - Przód Odwrócony widelec, sprężyny walcowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie - Tył Dźwigniowe, sprężyny walcowe, tłumienie olejowe
Kąt pochylenia główki ramy / wyprzedzenie25° / 100mm
Hamulce - Przód Tarczowe, podwójne
Hamulce - Tył Tarczowe
Opony - Przód 120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowa
Opony - Tył 190/50ZR17M/C (73W) bezdętkowa
System zapłonuElektroniczny
Pojemność zbiornika paliwa 17 l