Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

GSX-R1000R 2019

Torowa technologia na wyciągnięcie ręki

Poznaj wersję specjalną najbardziej ekscytującego modelu Suzuki - poznaj GSX-R1000R.

Rozwiązania rodem z MotoGP, torowe osiągi i specyfikacja, a to wszystko z homologacją do użytku cywilnego, czyli pokusa, której trudno się oprzeć. A jeśli zdejmiesz lusterka i tablice rejestracyjne, zakleisz światła...droga na tor stanie przed Tobą otworem!

kokpit rodem z toru wyścigowego

Zestaw czytelnych, jasnych wskaźników wykonanych w technologii LCD prezentujących informacje niezbędne na torze i na drodze.

nowa lżejsza rama

Doświadczenia wyścigowe Suzuki w MotoGP pozwoliły naszym inżynierom na optymalne dopracowanie sztywności nowej ramy.

Motion Track Brake

System optymalizuje ciśnienie w układzie hamulcowym, gdy motocykl jest przechylony na zakręcie.

innowacyjne zawieszenie Showa

Widelec BFF oraz tylny amortyzator BFRC lite są w pełni regulowane. Amortyzatory z wyrównaniem ciśnienia nad i pod tłokiem (co zapobiega spienianiu oleju).

Motion Track TCS (10 poziomów)

System stale monitoruje prędkość przedniego i tylnego koła, położenie przepustnicy, wału korbowego, włączony bieg i ruch motocykla.

Launch Control

Procedura startowa - czyli wsparcie systemów motocykla w celu uzyskania maksymalnie efektywnego przyspieszenia.

kokpit rodem z toru wyścigowego

Zestaw czytelnych, jasnych wskaźników wykonanych w technologii LCD prezentujących informacje niezbędne na torze i na drodze.

nowa lżejsza rama

Doświadczenia wyścigowe Suzuki w MotoGP pozwoliły naszym inżynierom na optymalne dopracowanie sztywności nowej ramy.

Motion Track Brake

System optymalizuje ciśnienie w układzie hamulcowym, gdy motocykl jest przechylony na zakręcie.

innowacyjne zawieszenie Showa

Widelec BFF oraz tylny amortyzator BFRC lite są w pełni regulowane. Amortyzatory z wyrównaniem ciśnienia nad i pod tłokiem (co zapobiega spienianiu oleju).

Motion Track TCS (10 poziomów)

System stale monitoruje prędkość przedniego i tylnego koła, położenie przepustnicy, wału korbowego, włączony bieg i ruch motocykla.

Launch Control

Procedura startowa - czyli wsparcie systemów motocykla w celu uzyskania maksymalnie efektywnego przyspieszenia.

kokpit rodem z toru wyścigowego

Zestaw czytelnych, jasnych wskaźników wykonanych w technologii LCD prezentujących informacje niezbędne na torze i na drodze.

nowa lżejsza rama

Doświadczenia wyścigowe Suzuki w MotoGP pozwoliły naszym inżynierom na optymalne dopracowanie sztywności nowej ramy.

Motion Track Brake

System optymalizuje ciśnienie w układzie hamulcowym, gdy motocykl jest przechylony na zakręcie.

innowacyjne zawieszenie Showa

Widelec BFF oraz tylny amortyzator BFRC lite są w pełni regulowane. Amortyzatory z wyrównaniem ciśnienia nad i pod tłokiem (co zapobiega spienianiu oleju).

Motion Track TCS (10 poziomów)

System stale monitoruje prędkość przedniego i tylnego koła, położenie przepustnicy, wału korbowego, włączony bieg i ruch motocykla.

Launch Control

Procedura startowa - czyli wsparcie systemów motocykla w celu uzyskania maksymalnie efektywnego przyspieszenia.

kokpit rodem z toru wyścigowego

Zestaw czytelnych, jasnych wskaźników wykonanych w technologii LCD prezentujących informacje niezbędne na torze i na drodze.

nowa lżejsza rama

Doświadczenia wyścigowe Suzuki w MotoGP pozwoliły naszym inżynierom na optymalne dopracowanie sztywności nowej ramy.

Motion Track Brake

System optymalizuje ciśnienie w układzie hamulcowym, gdy motocykl jest przechylony na zakręcie.

innowacyjne zawieszenie Showa

Widelec BFF oraz tylny amortyzator BFRC lite są w pełni regulowane. Amortyzatory z wyrównaniem ciśnienia nad i pod tłokiem (co zapobiega spienianiu oleju).

Motion Track TCS (10 poziomów)

System stale monitoruje prędkość przedniego i tylnego koła, położenie przepustnicy, wału korbowego, włączony bieg i ruch motocykla.

Launch Control

Procedura startowa - czyli wsparcie systemów motocykla w celu uzyskania maksymalnie efektywnego przyspieszenia.

Mocny dół i potężny środek

Widok od góry - GSX-R1000R

Ogromna moc, którą pomoże Ci opanować 10 stopniowy system kontroli trakcji.

System zmiennych faz rozrządu i potężny moment obrotowy gwarantują znakomite przyspieszenie w każdym zakresie obrotów.

Prędkość maksymalna, obok której nie można przejść obojętnie.

Zastosowane technologie

Kontrola trakcji

Zaawansowany system Suzuki Motion Track TCS pozwala wybrać jeden z 10 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

QuickShifter

Wyścigowy system dwukierunkowej szybkiej zmiany biegów, co pozwala kierowcy na zmianę w górę i redukcję biegów bez użycia sprzęgła i manetki przyspieszenia. System szybkiej zmiany biegów pozwala zmieniać biegi w górę, bez zamykania przepustnicy.

Asystent niskich obrotów

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

ABS z funkcją „cornering” (hamowania w złożeniu)

System Motion Track Brake dzięki wykorzystaniu inercyjnego urządzenia pomiarowego (IMU) i połączeniu informacji o położeniu motocykla z danymi o prędkości kół umożliwia aktywację systemu ABS nie tylko na prostej, ale także w sytuacji, kiedy motocykl jest pochylony.

Suzuki Easy Start system

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać rozrusznik, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć rozrusznik.

Kontrola trakcji

Zaawansowany system Suzuki Motion Track TCS pozwala wybrać jeden z 10 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

QuickShifter

Wyścigowy system dwukierunkowej szybkiej zmiany biegów, co pozwala kierowcy na zmianę w górę i redukcję biegów bez użycia sprzęgła i manetki przyspieszenia. System szybkiej zmiany biegów pozwala zmieniać biegi w górę, bez zamykania przepustnicy.

Asystent niskich obrotów

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

ABS z funkcją „cornering” (hamowania w złożeniu)

System Motion Track Brake dzięki wykorzystaniu inercyjnego urządzenia pomiarowego (IMU) i połączeniu informacji o położeniu motocykla z danymi o prędkości kół umożliwia aktywację systemu ABS nie tylko na prostej, ale także w sytuacji, kiedy motocykl jest pochylony.

Suzuki Easy Start system

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać rozrusznik, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć rozrusznik.

Kontrola trakcji

Zaawansowany system Suzuki Motion Track TCS pozwala wybrać jeden z 10 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

QuickShifter

Wyścigowy system dwukierunkowej szybkiej zmiany biegów, co pozwala kierowcy na zmianę w górę i redukcję biegów bez użycia sprzęgła i manetki przyspieszenia. System szybkiej zmiany biegów pozwala zmieniać biegi w górę, bez zamykania przepustnicy.

Asystent niskich obrotów

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

ABS z funkcją „cornering” (hamowania w złożeniu)

System Motion Track Brake dzięki wykorzystaniu inercyjnego urządzenia pomiarowego (IMU) i połączeniu informacji o położeniu motocykla z danymi o prędkości kół umożliwia aktywację systemu ABS nie tylko na prostej, ale także w sytuacji, kiedy motocykl jest pochylony.

Suzuki Easy Start system

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać rozrusznik, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć rozrusznik.

Kontrola trakcji

Zaawansowany system Suzuki Motion Track TCS pozwala wybrać jeden z 10 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

QuickShifter

Wyścigowy system dwukierunkowej szybkiej zmiany biegów, co pozwala kierowcy na zmianę w górę i redukcję biegów bez użycia sprzęgła i manetki przyspieszenia. System szybkiej zmiany biegów pozwala zmieniać biegi w górę, bez zamykania przepustnicy.

Asystent niskich obrotów

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

ABS z funkcją „cornering” (hamowania w złożeniu)

System Motion Track Brake dzięki wykorzystaniu inercyjnego urządzenia pomiarowego (IMU) i połączeniu informacji o położeniu motocykla z danymi o prędkości kół umożliwia aktywację systemu ABS nie tylko na prostej, ale także w sytuacji, kiedy motocykl jest pochylony.

Suzuki Easy Start system

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać rozrusznik, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć rozrusznik.

Specyfikacja techniczna

Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 999 cm3
Średnica x skok tłoka 74,5 mm x 57,3 mm
Stopień sprężania 12,9:1
Moc maksymalna 148,5 kW (202 KM) / 13200 obr/min
Moment obrotowy 116,7 Nm / 10000 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Długość całkowita 2045 mm
Szerokość całkowita 705 mm
Wysokość całkowita 1130 mm
Rozstaw osi 1405 mm
Prześwit 130 mm
Wysokość siedzenia 810 mm
Zawieszenie przód Odwrócony widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia. Regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia
Zawieszenie tył Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia. Regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony Przód 120/70 ZR17 M/C 58W
Opony Tył 190/50 ZR17 M/C 73W
Zużycie paliwa (dane wg. standradu WMTC) 5,2 l / 100 km
Zbiornik paliwa 17,5 L