Prezentacja Cechy Technologie Widok 360 Specyfikacja

GSX-S750 2018

114 KM - poczuj moc silnika GSX-R!

Niepokonany drapieżnik! Napędzany przez legendarny silnik z GSX-R750, wyposażony w najnowocześniejsze technologie. Niepowtarzalny miejski styl, świetna trakcja i prowadzenie - słowem, motocykl idealny.

GSX-S 750 powstał w oparciu o najlepsze podzespoły, jakimi dysponowała w marka w tym segmencie. Jako baza posłużył sportowy model GSX-R 750, a to oznacza, że podwozie, współpracuje z czterocylindrowym, rzędowym silnikiem, o sportowym rodowodzie. Na potrzeby GSX-S 750 jego charakterystyka uległa zmianie, by osiągnąć kompromis między użytecznością w mieście, a żywiołowym charakterem.

Sportowe geny nie tylko widać, ale także słychać. Dźwięk rzędowej czwórki to klasyka gatunku nakedów, a ten w GSX-S 750 jest nie do podrobienia – zwłaszcza podczas dynamicznego przyśpieszania.

system kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.

rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

wahacz z napinaczem łańcucha

Sportowa charakterystyka i wygląd, czyli nowa konstrukcja wahacza idealnie dopasowana do modelu GSX-S750.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, dwa liczniki przebiegów dziennych, wskaźnik zapiętego biegu, temperatura silnika, temperaturę otoczenia, zasięg, średnie i chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

więcej doznań

To prawdziwy sound tuning - system zasysania powietrza z trzech zoptymalizowanych wlotów. Uzyskany dźwięk to prawdziwa muzyka dla uszu podczas przyspieszania.

system kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.

rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

wahacz z napinaczem łańcucha

Sportowa charakterystyka i wygląd, czyli nowa konstrukcja wahacza idealnie dopasowana do modelu GSX-S750.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, dwa liczniki przebiegów dziennych, wskaźnik zapiętego biegu, temperatura silnika, temperaturę otoczenia, zasięg, średnie i chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

więcej doznań

To prawdziwy sound tuning - system zasysania powietrza z trzech zoptymalizowanych wlotów. Uzyskany dźwięk to prawdziwa muzyka dla uszu podczas przyspieszania.

system kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.

rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

wahacz z napinaczem łańcucha

Sportowa charakterystyka i wygląd, czyli nowa konstrukcja wahacza idealnie dopasowana do modelu GSX-S750.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, dwa liczniki przebiegów dziennych, wskaźnik zapiętego biegu, temperatura silnika, temperaturę otoczenia, zasięg, średnie i chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

więcej doznań

To prawdziwy sound tuning - system zasysania powietrza z trzech zoptymalizowanych wlotów. Uzyskany dźwięk to prawdziwa muzyka dla uszu podczas przyspieszania.

system kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.

rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

wahacz z napinaczem łańcucha

Sportowa charakterystyka i wygląd, czyli nowa konstrukcja wahacza idealnie dopasowana do modelu GSX-S750.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, dwa liczniki przebiegów dziennych, wskaźnik zapiętego biegu, temperatura silnika, temperaturę otoczenia, zasięg, średnie i chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

więcej doznań

To prawdziwy sound tuning - system zasysania powietrza z trzech zoptymalizowanych wlotów. Uzyskany dźwięk to prawdziwa muzyka dla uszu podczas przyspieszania.

Najmocniejszy w swojej klasie

Widok od góry - GSX-S750

Żaden inny motocykl w tej klasie pojemności nie może pochwalić się taką mocą.

Optymalna krzywa momentu obrotowego zapewnia doskonałe prowadzenie na każdej drodze.

Pojemność zbiornika paliwa idealny do miasta i na krótkie trasy.

Zastosowane technologie

Kontrola trakcji

System wspomaga kierowcę podczas pracy silnika na niskich obrotach, monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Asystent niskich obrotów

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

Kontrola trakcji

System wspomaga kierowcę podczas pracy silnika na niskich obrotach, monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Asystent niskich obrotów

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

Kontrola trakcji

System wspomaga kierowcę podczas pracy silnika na niskich obrotach, monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Asystent niskich obrotów

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

Kontrola trakcji

System wspomaga kierowcę podczas pracy silnika na niskich obrotach, monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Asystent niskich obrotów

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

Widok 360

Specyfikacja techniczna

Typ silnika4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa749 cm3
Moc maksymalna84 kW (114 KM) / 10500 obr./ min
Przekładnia6-biegowa o stałym zazębieniu
Długość całkowita2125 mm
Szerokość całkowita785 mm
Wysokość całkowita1055 mm
Rozstaw kół1455 mm
Prześwit135 mm
Wysokość siedzenia820 mm
Masa własna 213 kg
Zawieszenie - przód2dwrócony widelec teleskopowy, sprężyna śrubowa, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - tyłWahacz wleczony, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Hamulce - przódTarczowy podwójny
Hamulce - tyłTarczowy
Opony - przód120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
Opony - tył180/55ZR17M/C (73W), bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 16 l