Prezentacja Cechy Technologie Widok 360 Specyfikacja

GSX-R125 Ecstar 2018

Najlżejszy i najszybszy

GSX-R125 jest nowym modelem serii GSX-R, który otwiera nowe możliwości, pozwalając początkującym i młodszym kierowcom na zaznawanie szczególnego uczucia jazdy motocyklem GSX-R, a wszystko to dzięki połączeniu silnika o pojemności 124cm3 z lekkim i kompaktowym podwoziem. Najlepszy stosunek mocy do masy motocykla w klasie motocykli do 125cm3.

dynamiczna sylwetka

Rozstaw osi 1300 mm i siedzisko na wysokości 785 mm.

światła przednie i pozycyjne LED

Tradycyjnie, jak w każdym GSX-R światła w GSX-R125 to ustawione nad sobą lampy LED, ze światłami mijania nad drogowymi i lampami pozycyjnymi po bokach.

nowoczesny silnik

Jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik z dwoma wałki rozrządu, rozwiązanie bardzo rzadko spotykane w tej klasie.

układ wydechowy

Przyjemnie brzmiący układ wydechowy wyposażony został w tłumik zakończony dwiema końcówkami.

dynamiczna sylwetka

Rozstaw osi 1300 mm i siedzisko na wysokości 785 mm.

światła przednie i pozycyjne LED

Tradycyjnie, jak w każdym GSX-R światła w GSX-R125 to ustawione nad sobą lampy LED, ze światłami mijania nad drogowymi i lampami pozycyjnymi po bokach.

nowoczesny silnik

Jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik z dwoma wałki rozrządu, rozwiązanie bardzo rzadko spotykane w tej klasie.

układ wydechowy

Przyjemnie brzmiący układ wydechowy wyposażony został w tłumik zakończony dwiema końcówkami.

dynamiczna sylwetka

Rozstaw osi 1300 mm i siedzisko na wysokości 785 mm.

światła przednie i pozycyjne LED

Tradycyjnie, jak w każdym GSX-R światła w GSX-R125 to ustawione nad sobą lampy LED, ze światłami mijania nad drogowymi i lampami pozycyjnymi po bokach.

nowoczesny silnik

Jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik z dwoma wałki rozrządu, rozwiązanie bardzo rzadko spotykane w tej klasie.

układ wydechowy

Przyjemnie brzmiący układ wydechowy wyposażony został w tłumik zakończony dwiema końcówkami.

dynamiczna sylwetka

Rozstaw osi 1300 mm i siedzisko na wysokości 785 mm.

światła przednie i pozycyjne LED

Tradycyjnie, jak w każdym GSX-R światła w GSX-R125 to ustawione nad sobą lampy LED, ze światłami mijania nad drogowymi i lampami pozycyjnymi po bokach.

nowoczesny silnik

Jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik z dwoma wałki rozrządu, rozwiązanie bardzo rzadko spotykane w tej klasie.

układ wydechowy

Przyjemnie brzmiący układ wydechowy wyposażony został w tłumik zakończony dwiema końcówkami.

Optymalne proporcje

Widok od góry - GSX-R125-Ecstar

Tradycyjnie GSX-R musi mieć najmocniejszy silnik w kategorii... i ma!

Najlżejszy motocykl w swojej kategorii, ma to szczególnie duże znaczenie a klasie 125cm3.

Średnie spalanie w codziennej jeździe na bardzo niskim poziomie.

Zastosowane technologie

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać rozrusznik, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć rozrusznik, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

Wyświetlacz LCD

Szeroki zakres informacji - obroty, prędkość, przebieg dzienny, zapięty bieg oraz shiftlight sugerujący zmianę biegu na wyższy (do samodzielnej konfiguracji).

ABS

Chroni przed zablokowaniem kół w razie nagłej zmiany nawierzchni podczas hamowania lub zbyt dużej siły hamowania.

System bezkluczykowy

Wyposażyliśmy GSX-R125 w wygodny bezkluczykowy zapłon. Do włączenia silnika wystarczy, by kluczyk znajdował się w pobliżu motocykla.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać rozrusznik, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć rozrusznik, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

Wyświetlacz LCD

Szeroki zakres informacji - obroty, prędkość, przebieg dzienny, zapięty bieg oraz shiftlight sugerujący zmianę biegu na wyższy (do samodzielnej konfiguracji).

ABS

Chroni przed zablokowaniem kół w razie nagłej zmiany nawierzchni podczas hamowania lub zbyt dużej siły hamowania.

System bezkluczykowy

Wyposażyliśmy GSX-R125 w wygodny bezkluczykowy zapłon. Do włączenia silnika wystarczy, by kluczyk znajdował się w pobliżu motocykla.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać rozrusznik, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć rozrusznik, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

Wyświetlacz LCD

Szeroki zakres informacji - obroty, prędkość, przebieg dzienny, zapięty bieg oraz shiftlight sugerujący zmianę biegu na wyższy (do samodzielnej konfiguracji).

ABS

Chroni przed zablokowaniem kół w razie nagłej zmiany nawierzchni podczas hamowania lub zbyt dużej siły hamowania.

System bezkluczykowy

Wyposażyliśmy GSX-R125 w wygodny bezkluczykowy zapłon. Do włączenia silnika wystarczy, by kluczyk znajdował się w pobliżu motocykla.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać rozrusznik, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć rozrusznik, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

Wyświetlacz LCD

Szeroki zakres informacji - obroty, prędkość, przebieg dzienny, zapięty bieg oraz shiftlight sugerujący zmianę biegu na wyższy (do samodzielnej konfiguracji).

ABS

Chroni przed zablokowaniem kół w razie nagłej zmiany nawierzchni podczas hamowania lub zbyt dużej siły hamowania.

System bezkluczykowy

Wyposażyliśmy GSX-R125 w wygodny bezkluczykowy zapłon. Do włączenia silnika wystarczy, by kluczyk znajdował się w pobliżu motocykla.

Widok 360

Specyfikacja techniczna

Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 124,4 cm3
Moc maksymalna 11 kW (15 KM) / 10000 obr./ min
Przekładnia 6-biegowa o stałym zazębieniu
Długość całkowita 2020 mm
Szerokość całkowita 700 mm
Wysokość całkowita 1078 mm
Rozstaw kół 1300 mm
Prześwit 160 mm
Wysokość siedzenia 785 mm
Masa łasna 134 kg
Zawieszenie - przód Teleskopowe, sprężyna śrubowa, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - tył Wahacz wleczony, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Hamulce - przód Tarczowy
Hamulce - tył Tarczowy
Opony - przód 90/80-17M/C, bezdętkowe
Opony - tył 130/70-17M/C, bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 11 l